menu

De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic

zoeken in:
avatar van Paap_Floyd
Hahaha vooral "broccoli", hoe verzinnen ze het!

avatar van reptile71
"omdat de konijn nu eenmaal een knaagdier is" Ook dat was een van de goede antwoorden.

Ik wacht nog op 2 adressen (Chameleon Day en Ceasar). De andere 3 kunnen hun cd dinsdag thuis verwachten.

avatar van Don Cappuccino
Mijn CD van Principe Valiente is net binnen!

avatar van reptile71


Ik hoop dat alle prijswinnaars er een klein reviewtje uitgooien.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
reptile71 schreef:


Ik hoop dat alle prijswinnaars er een klein reviewtje uitgooien.


Ik ook

avatar van reptile71
Ceasar ik heb je ook al een pm gestuurd. Ik heb nog steeds je adres niet ontvangen voor de cd en heb je in de tussentijd gewoon online gezien. Als ik eind komende week niets van je heb vernomen zal ik de cd verloten onder de andere deelnemers.

avatar van Ceasar
Sorry, ik ben een aantal dagen niet hier geweest. Maarre... Ik ben blij! Altijd leuk om nieuwe dingen te ontdekken!

avatar van reptile71
Nog ruim binnen de tijd. Gefeliciteerd met de prijs! Je ontvangt de cd binnenkort thuis.

tuktak
En met dank aan reptile71 staat er weer een nieuwe prijsvraag op de homepagina:

Op 18 mei bracht de Amsterdamse alternative rockband Labasheeda zijn vierde full length album uit: Changing Lights. Het album is uitgekomen op blauw vinyl.

Labasheeda geeft in samenwerking met webwinkel Sounds for Sure 3 maal het album weg.
Wil je het nieuwe album van Labasheeda winnen? Geef dan antwoord op de volgende vraag:

In welk jaar is Labasheeda opgericht?

Stuur het juiste antwoord in en je maakt kans op een exemplaar!

Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met maandag 25 mei, 22:00 uur.


Tof hoor!

avatar van GrafGantz
Toe maar, blauw vinyl! Ik sla deze keer maar over, dit vind ik wat te groot om als onderzetter te gebruiken.

avatar van reptile71
Ook mooi voor aan de muur, Micha! En je kan er ook coole klokken van maken.

avatar van GrafGantz
Ik heb al een klok Paul, maar bedankt voor het meedenken

tuktak schreef:
En met dank aan reptile71 staat er weer een nieuwe prijsvraag op de homepagina:

(quote)


Tof hoor!


Inderdaad tof, maar waarom zijn het altijd van die vragen waar je na 27 seconden Googlen al het antwoord op vindt? Bij de TV-belspelletjes van vroeger begreep ik dat (daar hoefde je niet eens te gaan zoeken), maar dit vind ik toch een beetje een belediging voor de muziekkenners, -fanaten, -liefhebbers hier. Het mag wel iètsje moeilijker hoor.

tuktak
De reis is belangrijker dan de bestemming

avatar van reptile71
Iets om rekening mee te houden een volgende keer. Hoewel de meeste antwoorden wel vrij snel te vinden zijn in google en zo niet heb je weer kans dat niemand de vraag goed heeft...

avatar van reptile71
tuktak, ik denk dat iedereen wel benieuwd is naar de drie winnaars!

En ik hoor graag naar wie ik de LP's mag opsturen.

tuktak
48 deelnemers, 48 antwoorden, 3 winnaars!
Het juiste antwoord is natuurlijk '2004', maar daar waren we allemaal al wel achter.

De winnaars zijn door loting uitgekozen:

vigil Manfield Supersid

Gefeliciteerd!

avatar van reptile71
Gefeliciteerd allemaal!

tuktak, geef je mij de adresgegevens even door? Dan zorg ik dat de blauwe schijven op hun plek terecht komen.

tuktak
Uiteraard, je hebt ze binnen!

avatar van vigil
Super!!

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
vigil schreef:
Super!!


Proficiat !

avatar van Supersid
Wow super!

avatar van Manfield
Wauw! Fijn hoor

Gast
geplaatst: vandaag om 15:54 uur

geplaatst: vandaag om 15:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.