menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
avatar van hoi123
Misschien dat een groot deel van die gebruikers in de afgelopen 2 jaar niet is ingelogd?

avatar van Jordy
De top 250 wordt inderdaad samengesteld uit top 10 lijsten van actieve gebruikers.

avatar van Jordy
Ik heb de albumdetailpagina's opnieuw gebouwd. Mocht je ergens iets vreemds zien aldaar (bv. missende informatie, als er iets mis gaat bij de favoriete tracks of de discussie onder een album) dan hoor ik het graag

avatar van meneer
Jordy schreef:
Ik heb de albumdetailpagina's opnieuw gebouwd. Mocht je ergens iets vreemds zien aldaar (bv. missende informatie, als er iets mis gaat bij de favoriete tracks of de discussie onder een album) dan hoor ik het graag


Hmm, ik probeerde net een bericht bij een album te posten maar ik kon geen tekst typen. Is dat vreemd ? Ja, want bij andere albums lukte het ook niet. Maar misschien ligt het aan mij ?

avatar van Jordy
Nee dat heeft daar mee te maken, is nu hersteld als het goed is

avatar van dazzler
Ik kan niet meer op de artiestennaam bij een album klikken om tot bij de discografie te komen.

avatar van meneer
Jordy schreef:
Nee dat heeft daar mee te maken, is nu hersteld als het goed is


Klopt, dank je wel. Perfecte site verder, respect is groot !

avatar van Jordy
dazzler schreef:
Ik kan niet meer op de artiestennaam bij een album klikken om tot bij de discografie te komen.
ga ik ook naar kijken

avatar van dazzler
Het lijkt weer in orde. Bedankt, Jordy.

avatar van E-Clect-Eddy
Bij het pop-up venster van elk album staat nu dat er nog niet op gestemd is!

https://www.musicmeter.nl/album/updates

avatar van Jordy
zal ik ook even oplossen

avatar van hrmnbstr
Ik weet niet zeker of dit topic ook bedoeld is voor correctieverzoekjes. In ieder geval wilde ik even "aanstippen" dat er een foutje staat op de pagina van Rogier van Otterloo: hij is niet geboren in Amsterdam, maar in Bilthoven, zie zijn wikipediapagina.
Zou iemand dit willen corrigeren? Bij voorbaat dank!

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Done!

avatar van Manfield
Ik wil graag enkele video's toevoegen bij verschillende nummers op een album. Echter als ik op de optie video/audio klik en daarna op een van de tracks klik, kom ik op een lege pagina en zie ik nergens een optie om er een youtubelink aan te koppelen. Bekend probleem?

avatar van Sir Spamalot
Jordy schreef:
Ik heb de albumdetailpagina's opnieuw gebouwd. Mocht je ergens iets vreemds zien aldaar (bv. missende informatie, als er iets mis gaat bij de favoriete tracks of de discussie onder een album) dan hoor ik het graag

Bij EP's met minder dan drie tracks wordt geen totale tijd aangeduid, voorbeeld hiervan bij volgende artiest: Drowning the Light.

Dit zijn de EP's in kwestie:
Drowning the Light - 06/06/06 It Begins Here... (2006)
Drowning the Light - The Weeping Moon (2008)
Drowning the Light - Dead Soul Requiem (2013)

avatar van Jordy
bedankt, ga ik naar kijken

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Bij die van drie tracks ook niet: Burial - Ghost Hardware (2007)

avatar van trebremmit
Manfield schreef:
Ik wil graag enkele video's toevoegen bij verschillende nummers op een album. Echter als ik op de optie video/audio klik en daarna op een van de tracks klik, kom ik op een lege pagina en zie ik nergens een optie om er een youtubelink aan te koppelen. Bekend probleem?


Jordy zou je hier nog naar kunnen kijken, werkte bij mij net ook niet.

avatar van Salvadore
Er zat (in het verleden) een beveiliging op het verwijderen van een bericht (op Android mobiel kreeg je een popup of je het zeker weet) maar die beveiliging is er al een tijdje niet meer.
Is dit bewust of nog een te verbeteren update?

avatar van Jordy
Manfield schreef:
Ik wil graag enkele video's toevoegen bij verschillende nummers op een album. Echter als ik op de optie video/audio klik en daarna op een van de tracks klik, kom ik op een lege pagina en zie ik nergens een optie om er een youtubelink aan te koppelen. Bekend probleem?


ga ik naar kijken!

avatar van Jordy
Salvadore schreef:
Er zat (in het verleden) een beveiliging op het verwijderen van een bericht (op Android mobiel kreeg je een popup of je het zeker weet) maar die beveiliging is er al een tijdje niet meer.
Is dit bewust of nog een te verbeteren update?


Ik denk (correct me if I'm wrong) dat die melding er alleen op mobiel zat, en dat die een keer per ongeluk verloren is gegaan. Gaat op de lijst!

avatar van Jordy
Salvadore schreef:
Er zat (in het verleden) een beveiliging op het verwijderen van een bericht (op Android mobiel kreeg je een popup of je het zeker weet) maar die beveiliging is er al een tijdje niet meer.
Is dit bewust of nog een te verbeteren update?


Herstel, dit is bewust weggehaald bij de introductie van de "verwijderen ongedaan maken" optie

avatar van Salvadore
Op mobiel krijg ik die optie niet. Als ik op een kruisje klik gebeurt er ogenschijnlijk niks ... het bericht blijft in beeld maar bij verversing van de pagina is het bericht toch weg.

Bij per ongeluk op een kruisje klikken (wat mobiel wel eens kan) heb je dit dus niet door en kun je het ook niet herstellen want je krijgt hiervoor geen optie.

avatar van Jordy
ah, dat is dan een bug

avatar van Teunnis
Dat had ik recent ook op mijn PC. Ik zal als ik thuis ben even kijken of ik het nog eens kan testen.

EDIT OF EIGENLIJK REPOST: Het gebeurd ook op het werk. Op een Mac en Safari (beiden up-to-date). Kruisje klikken doet niks. Als ik dan de pagina ververs is mijn post weg (en ook geen optie om het ongedaan te maken logischerwijs).

avatar van E-Clect-Eddy
Bij dit album verschijnen de favorieten nummers niet

Austra - Future Politics (2017)

avatar van Metropolis
De favoriete nummers worden bij geen enkel album meer geteld. Je kunt ze wel aanvinken, maar ze tellen niet mee bij de statistieken.

avatar van Jordy
Zal er even naar kijken

avatar van E-Clect-Eddy
Metropolis schreef:
De favoriete nummers worden bij geen enkel album meer geteld. Je kunt ze wel aanvinken, maar ze tellen niet mee bij de statistieken.

Inderdaad zie dat het zo te zien al 24 uur al niet meer plaatsvind of in elk geval als wat in deze afgelopen periode werd aangevinkt niet verwerkt werd.

avatar van Jordy
Het probleem is opgelost, ik zal nu de statistieken overal weer even bijwerken. Dat kan een paar minuutjes duren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:24 uur

geplaatst: vandaag om 09:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.