menu

De Site / Algemeen / Netlabels

zoeken in:
avatar van Yak
Yak
Topics samengevoegd.

avatar van VanDeGriend
Ik heb hier toch wel een opmerking over. Ik heb laatst One Nite Alone van Prince proberen toe te voegen. Dit is een echte cd (zo'n rond schijfje) uitgegeven op NPG records. Deze werd afgewezen omdat het een internet release zou zijn.

Dat laatste klopt in zovere dat hij alleen via internet te bestellen was, in geringe oplage en in eerste instantie voor leden van de NPG Music club.

Intussen is dit een redelijk legendarische en geheimzinnige relase geworden waar veel over te doen is in de diverse Prince Forums. Een ultime cd om het er hier eens over te hebben.

Overigens ben ik geen lid van die club maar heb m wel gewoon kunnen kopen.

Daarnaast wordt hij in ieder release overzicht van Prince keurig meegenomen als reguliere titel, zelfs in de Oor Popencyclopdie, dit itt tot zijn download only releases

Mag ie er alsjeblief op ? Ik wil ook zo graag tenminste 1 Prince CD toegevoegd hebben

Anders graag een toelichting waarom downloads etc wel en deze niet. Want met bovenstaande in ogenschouw genomen snap ik de weigering met terugwerkende kracht niet helemaal.

Ben ook wel benieuwd naar meningen van andere users. Er wordt, denk ik terecht, tis 2007, inmiddels veel toegelaten. Kunnen dit soort releases erbij?

avatar van platedraaier
http://www.musicmeter.nl/al...

Die staat er toch gewoon op?
Of is er nog een andere cd die zo heet van Prince?

avatar van VanDeGriend
platedraaier schreef:
http://www.musicmeter.nl/al...

Die staat er toch gewoon op?
Of is er nog een andere cd die zo heet van Prince?


Ja, is een studio cd met alleen zang en piano van Prince. Hoogst boeiend. Niet te verwarren met de Live box

Het gaat om deze

avatar van herman
Ben ook wel benieuwd naar meningen van andere users. Er wordt, denk ik terecht, tis 2007, inmiddels veel toegelaten. Kunnen dit soort releases erbij?


Wat mij betreft wel.

avatar van herman
Berichten verplaatst naar Genres > Overigen > Favoriete netlabels?

Toch maar even een nieuw topic aangemaakt, aangezien dit topic een heel andere doelstelling heeft.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:59 uur

geplaatst: vandaag om 07:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.