menu

Mijn Updates +
Genres / Overigen / Maak kennis met folk, americana, roots en beoordeel

zoeken in:
Masimo: valt te proberen.

Deze gaat in ieder geval ook uit mijn updates.

Shangri-la schreef:
Dit topic is zo volgeplempt met links van video's en muziekbestanden dat er geen doorkomen meer aan is. Maar ja, dat is bekend bij Vento Vivimus en ook een van de redenen om dit topic links te laten liggen....

Na drie keer laden is het me gelukt om überhaupt te reageren in dit topic.

Ik zal een nieuw topic openen en een mod vragen deze te sluiten.

buizen
Het duurt heel eventjes wat langer maar verder prima te doen. Maar misschien is dit vanaf een mobiel inderdaad een crime.

Iemand die echt geïnteresseerd is in de muziek klikt toch wel een link aan. Dus die Spotify-gadgets en YT-films (rechtstreeks) misschien toch maar beter vermijden dan?
Hopelijk doetVento Vivimus iets met de feedback hier.

L_T_B schreef:
(quote)

Na drie keer laden is het me gelukt om überhaupt te reageren in dit topic.

Ik zal een nieuw topic openen en een mod vragen deze te sluiten.
Dat waren nog eens tijden, toen we nog onze eigen folk-mod hadden!

Een vroegtijdige dood is niet wat ik verwachtte toen ik dit topic begon. Bovendien heb ik hier geen enkel probleem met het openen van dit topic, op laptop en Ipad niet....

Topic gesloten op verzoek. Het blijft wel gewoon te bekijken en te vinden via de zoekfunctie, uiteraard.

Het feest gaat in dit topic verder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:19 uur

geplaatst: vandaag om 16:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.