Overig / Algemeen / Laatst bekeken film
zoeken in:
1
geplaatst: 21 april, 21:40 uur
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTY6vZVQADXVl5K_j4evX_grW5FOyaf106Cq1QFAEwaWw&s
Ik keek pas deze muziekgerelateerde film over een talentvolle drummer die een plek wil krijgen in een vooraanstaande jazzband onder leiding van een beruchte, harde docent. Het muzikale aspect was alleraardigst, maar de boodschap om tot zwaar grensoverschrijdend gedrag te vervallen (denk schreeuwen, uitschelden, vernederen en met stoelen gooien) om de top te bereiken, vond ik vreselijk en bovendien ongeloofwaardig. Toch ook af en toe mooi in beeld gebracht en ik moet bekennen dat de film je geboeid houdt.
Ik keek pas deze muziekgerelateerde film over een talentvolle drummer die een plek wil krijgen in een vooraanstaande jazzband onder leiding van een beruchte, harde docent. Het muzikale aspect was alleraardigst, maar de boodschap om tot zwaar grensoverschrijdend gedrag te vervallen (denk schreeuwen, uitschelden, vernederen en met stoelen gooien) om de top te bereiken, vond ik vreselijk en bovendien ongeloofwaardig. Toch ook af en toe mooi in beeld gebracht en ik moet bekennen dat de film je geboeid houdt.
1
geplaatst: 24 april, 20:22 uur
0
geplaatst: 30 april, 09:39 uur
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1168000/1168138.jpg?cb=1774026640
De kinderen wilden deze meivakantie naar Michael en ik heb mij er prima mee vermaakt. De film is een soort Disney versie van zijn leven, alles wat controversieel zou kunnen zijn is weggelaten. Blijft over een aaneenschakeling van ongelofelijk goed gemaakte concertregistraties, videoclips en een (te) snelle vogelvlucht door zijn leven. Het is dat ik erg nodig moest plassen, anders had het voor mij nog wel een uurtje door mogen gaan.
De kinderen wilden deze meivakantie naar Michael en ik heb mij er prima mee vermaakt. De film is een soort Disney versie van zijn leven, alles wat controversieel zou kunnen zijn is weggelaten. Blijft over een aaneenschakeling van ongelofelijk goed gemaakte concertregistraties, videoclips en een (te) snelle vogelvlucht door zijn leven. Het is dat ik erg nodig moest plassen, anders had het voor mij nog wel een uurtje door mogen gaan.
2
geplaatst: 30 april, 11:09 uur
https://www.moviemeter.nl/images/cover/0/900.jpg?cb=1638273933
Lat Sau San Taam (1992)
Alternatieve titels: Hard-Boiled / Hard Boiled / God of Guns / :辣手神探
by John Woo
Lat Sau San Taam (1992)
Alternatieve titels: Hard-Boiled / Hard Boiled / God of Guns / :辣手神探
by John Woo
1
geplaatst: 30 april, 11:53 uur
MarkS73 schreef:
(afbeelding)
Ja, ik heb hem ook gezien en vind dit een accurate beschrijving. Erg gaaf om hem gewoon zijn ding te zien doen, door zijn neef dan weliswaar. Het is overigens niet dat er geen onaangename dingen te zien zijn, want de harde opvoeding van zijn vader werd niet buiten beschouwing gelaten, maar de status van Michael zelf wordt natuurlijk niet aangetast.(afbeelding)
* denotes required fields.