Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2012, 11:52 uur
Hendrik68 schreef:
Zet dan gewoon Bouma er neer. Heeft tenminste ervaring op die plek. Anita en Emanuelson zijn geen back, maar hebben wel ervaring op die plek. Waarom moet je Strootman dan proberen. Laat hem dan gewoon thuis.
Bouma kan, maar heeft al jaren geen back meer gespeeld (ok, paar keer als invaller) en is bovendien niet in grootse vorm, en dan ben ik vergeleken met een hele hoop anderen nog mild. En Strootman is de eerste die erin zal komen wanneer van Bommel of de Jong niet mee kan doen, uitvalt of rood krijgt.Zet dan gewoon Bouma er neer. Heeft tenminste ervaring op die plek. Anita en Emanuelson zijn geen back, maar hebben wel ervaring op die plek. Waarom moet je Strootman dan proberen. Laat hem dan gewoon thuis.
0
Hendrik68
geplaatst: 23 mei 2012, 11:56 uur
Ja als reserve middenvelder is hij natuurlijk wel bruikbaar, was ik even vergeten.
0
Hendrik68
geplaatst: 23 mei 2012, 12:00 uur
Ik had het gisteren over Evander Sno die evt. naar Groningen zou komen. Ik hoop er nog steeds enorm op. Het is echter zo dat van het kwartet Sparv, Holla, Ajilore, Pedersen eerst 1 of meerdere moeten vertrekken, anders valt dat niet binnen het budget. Sno op zijn beurt gaat hier uiteraard niet te lang op wachten en heeft met Roda en ongetwijfeld nog een handjevol clubs genoeg opties achter de hand.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 12:02 uur
Ik hoop inderdaad ook nog op Sno, ik heb mijn twijfels over Maaskant.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 12:08 uur
Deren Bliksem schreef:
ik heb mijn twijfels over Maaskant.
Twijfels over de kroonprins ik heb mijn twijfels over Maaskant.

0
geplaatst: 23 mei 2012, 12:19 uur
Deren Bliksem schreef:
ging Sno niet met Ruud Brood mee naar Roda?
0
geplaatst: 23 mei 2012, 12:21 uur
Hendrik68 schreef:
Strootman is zeker geen prutser, maar hij is niet de leider die mensen in hem denken te zien. Hij is een waterdrager en moet dat zelf gaan beseffen. Met Van Bommel naast zich zou het nog wel niet eens zo slecht uit kunnen pakken. Hij heeft in een matig echter PSV nooit bewezen er bovenuit te steken. Zet je hem dan ook nog eens linksback, waar hij helemaal nooit speelt, dan snap ik het even niet meer. Willems die er wekelijks speelt zou thuis moeten blijven omdat hij te jong is, terwijl hij er wekelijks speelt en bij vlagen best wel goed.
(quote)
Strootman is zeker geen prutser, maar hij is niet de leider die mensen in hem denken te zien. Hij is een waterdrager en moet dat zelf gaan beseffen. Met Van Bommel naast zich zou het nog wel niet eens zo slecht uit kunnen pakken. Hij heeft in een matig echter PSV nooit bewezen er bovenuit te steken. Zet je hem dan ook nog eens linksback, waar hij helemaal nooit speelt, dan snap ik het even niet meer. Willems die er wekelijks speelt zou thuis moeten blijven omdat hij te jong is, terwijl hij er wekelijks speelt en bij vlagen best wel goed.
Eeeh, begrijp ik het verkeerd of wil je Strootman linksback gaan zetten? Dat lijkt me toch geen optie.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 12:32 uur
Ik hoop dat Van Marwijk ook nog eens Nigel de Jong op LB gaat proberen. Dat is volgens mij de enige optie die een speler van het kaliber Nani aankan.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 12:39 uur
Joy4ever schreef:
EK 88 alweer vergeten
Met meer ajacieden hadden we ook de eerste wedstrijd tegen de USSR gewonnen. EK 88 alweer vergeten

MJ_DA_MAN schreef:
Strootman zal van alle PSV'ers iig als eerste meegaan en ik sluit zelfs een basisplaats niet uit.
Een basisplaats? Alleen als Oranje na de eerste 2 wedstrijden zeker is van de volgende ronde. Of als er een stuk of 5 spelers op mysterieuze wijze verdwijnen (zoals bij Noord-Korea Strootman zal van alle PSV'ers iig als eerste meegaan en ik sluit zelfs een basisplaats niet uit.
).
0
geplaatst: 23 mei 2012, 12:43 uur
Strootman doet het altijd wel goed in het Nederlands elftal dus ik zou niet weten waarom niet?
0
geplaatst: 23 mei 2012, 12:47 uur
chevy93 schreef:
Een basisplaats? Alleen als Oranje na de eerste 2 wedstrijden zeker is van de volgende ronde. Of als er een stuk of 5 spelers op mysterieuze wijze verdwijnen (zoals bij Noord-Korea
).
Van Marwijk heeft een hele tijd niks van de Jong moeten hebben na zijn misdragingen op het veld en toen stond Strootman in de basis; ik weet niet hoe de verhoudingen nu zijn en ik denk dat de Jong uiteindelijk toch wel de voorkeur krijgt (is ook gewoon een betere speler op dit moment) maar ik sluit het dus niet helemaal uit.Een basisplaats? Alleen als Oranje na de eerste 2 wedstrijden zeker is van de volgende ronde. Of als er een stuk of 5 spelers op mysterieuze wijze verdwijnen (zoals bij Noord-Korea
).
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 mei 2012, 13:03 uur
Is ook wel terecht. Ik heb ook hele felle kritiek geuit op de Jong en daar sta ik nog steeds achter, maar hij heeft zich wel gebeterd.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 13:04 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Zelfs een in de ogen van vigil slechte Strootman is tijdens een EK meer waard dan een Anita in wereldvorm. Strootman zal van alle PSV'ers iig als eerste meegaan en ik sluit zelfs een basisplaats niet uit. Die basisplaats mag je gerust uitsluiten. Toe maar.

0
geplaatst: 23 mei 2012, 13:54 uur
Nicolage Rico schreef:
Zegt Bert dat ja?(quote)
Die basisplaats mag je gerust uitsluiten. Toe maar.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 13:57 uur
Staat op zijn gezicht geschreven.
Hij gaat uiteraard met de Jong en van Bommel als verdedigende middenvelders spelen. Hij houdt van vastigheden. Ben ook bang dat hij Kuijt gewoon laat spelen...
Hij gaat uiteraard met de Jong en van Bommel als verdedigende middenvelders spelen. Hij houdt van vastigheden. Ben ook bang dat hij Kuijt gewoon laat spelen...
0
geplaatst: 23 mei 2012, 14:26 uur
Nicolage Rico schreef:
Zooo onze Rommeldamse Opperkoffiedikkijkerd roert zich - afgestudeerd in het lezen van gezichten? Jij wilde Kuijt nog wel hebben voor je club

Denk dat ie meegaat als sfeermaker en pinchhitter (zou niet weten wie anders, hoogstens Lens die ook als zodanig heeft geacteerd bij PSV). The Hunt zit meer in een basisrol dan in die van pinchhitter.
Overigens denk ik dat je tav De Jong gelijk hebt, die heeft zich herpakt en Strootman is iets teruggevallen de laatste twee maanden - desalniettemin een goede aanvulling. Om precies dezelfde reden denk ik dat Bouma ook meegaat, alsmede vanwegde de ervaring. Verder zal het mij een salami wezen wie er meegaat, als het team maar wint - en daar heb ik een beetje een zwaar hoofd in. Duitsland is een klasse beter en Spanje (maar die missen nu Villa iig).
0
Hendrik68
geplaatst: 23 mei 2012, 14:43 uur
Ha, ha die Labyad heeft vergeten zijn contract op tijd op te zeggen. Marcel Brands laat in bedekte termen merken toch wel iets van leedvermaak te voelen.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 14:54 uur
Hahahaha schitterend inderdaad! Fijne sneer ook van Brands naar de vader van Labyad toe 

0
geplaatst: 23 mei 2012, 16:10 uur
Tja dat krijg je als je je onervaren vader als manager hebt..
Ook wel gerechtigheid, PSV zal nu wel wat centjes vangen, want ik neem aan dat Labyad niet meer terugkeert...
Ook wel gerechtigheid, PSV zal nu wel wat centjes vangen, want ik neem aan dat Labyad niet meer terugkeert...
0
geplaatst: 23 mei 2012, 16:18 uur
Mjuman schreef:
Zooo onze Rommeldamse Opperkoffiedikkijkerd roert zich - afgestudeerd in het lezen van gezichten? Jij wilde Kuijt nog wel hebben voor je club
Ik wil dienaangaande niet veel zeggen, maar de pass van Kuijt op Huntelaar waardoor deze de 1 -1 kon laten aantekenen tegen Bayern Munchen was één van de schaarse hoogtepuntjes van de avond.
Als Kuijt zich op die wijze blijft onderscheiden kun je nog een hoop plezier van hem hebben tijdens het EK...
0
geplaatst: 23 mei 2012, 16:21 uur
Mjuman schreef:
Zooo onze Rommeldamse Opperkoffiedikkijkerd roert zich
Zooo onze Rommeldamse Opperkoffiedikkijkerd roert zich
Rommeldam is de jaarlijkse rommelmarkt in Dubbeldam, gemeente Dordrecht. Ik denk ik meld het maar even.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 16:24 uur
musician schreef:
Als Kuijt zich op die wijze blijft onderscheiden kun je nog een hoop plezier van hem hebben tijdens het EK...
Tsja, Dirkie Kuijt scoort praktisch altijd een 7. Niet meer en niet minder. Toch zou het Bert sieren een "voetballende" speler op de plek van Kuijt te zetten. Zeker als het blok Bommel / N de Jong intact blijft. Van der Vaart kan prima op Kuijt zijn plek.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 16:28 uur
vigil schreef:
(quote)
Dat schot wat hij in het begin moest wegstompen vanaf de grond zag er nu ook niet bepaald sterk uit. Vorm is gewoon derde keeper al zal Bert hem op plek 2 houden. Beste van de 3 is met afstand Tim Krul, voldoende lengte en een geweldige reflex, ook beter dan de huidige Stekelenburg.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 16:30 uur
Mjuman schreef:

Graag, maar ik zie aan zijn gezicht dat hij niet komt.

0
geplaatst: 23 mei 2012, 16:31 uur
Deren Bliksem schreef:
Ik hoop inderdaad ook nog op Sno.
Ik hoop inderdaad ook nog op Sno.
FC Utrecht wil hem ook en was rond de Kerst bijna rond met hem maar FC Utrecht heeft geen geld meer. Ik denk dat het Roda gaat worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.