menu

Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.

zoeken in:
Beste mensen,

Heb je interesse in EDM (Electronic Dance Music) en ben je tussen de 13 en 28 jaar? Doe dan mee aan deze enquête. Het invullen duurt niet langer dan 5 minuten en de resultaten worden anoniem verwerkt. Ik hoop veel reacties te kunnen verzamelen. Dit is het onderzoek: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Groetjes Jim

In Muziek > Algemeen > Hulp bij afstuderen, enquete over vinyl:

Beste members,

Heb jij wel eens muziek op vinyl online aangekocht of doe je dit regelmatig?
Dan kan je mij helpen bij mijn afstudeerproject.
Ik ben een student International Music Management en ben bezig om mijn scriptie te schrijven.
Ik doe onderzoek naar het online kopen van vinyl en hoe gebruikers dit proces beleven.
Deze vragenlijst duurt 5 minuten om in te vullen en het zou mij enorm helpen!

Alvast bedankt!

Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

buizen
Borisss schreef:
Beste members,

Heb jij wel eens muziek op vinyl online aangekocht of doe je dit regelmatig?
Dan kan je mij helpen bij mijn afstudeerproject.
Ik ben een student International Music Management en ben bezig om mijn scriptie te schrijven.
Ik doe onderzoek naar het online kopen van vinyl en hoe gebruikers dit proces beleven.
Deze vragenlijst duurt 5 minuten om in te vullen en het zou mij enorm helpen!

Alvast bedankt!

Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Wat een leuke studie.
Waar wordt die opleiding gegeven Borisss?

(kan de enquete helaas niet invullen, koop - nog - niet online, wel vinylliefhebber maar ja).

avatar van Rudi S
klaar

avatar van Rudi S
buizen schreef:


(kan de enquete helaas niet invullen, koop - nog - niet online, wel vinylliefhebber maar ja).


De vragen gaan eigenlijk vooral over hoe je het graag zou willen zien als je online besteld.

buizen
Rudi S schreef:
(quote)