menu

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
avatar van Film Pegasus
Vanavond komt op Canvas de 2e aflevering van 'Off the record'. Een programma waar mensen uit de (Belgische) muziekwereld parten over de albums die hen geïnspireerd en gevormd hebben. Op de site van Canvas kan je normaal gezien ook alles tijdelijk herbekijken:

Off the Record

avatar van jassn
Ik ben sinds een paar weken eindelijk eens begonnen aan Game of Thrones (ondertussen zit ik bijna aan het einde van seizoen 3), is wel een toffe serie maar toch verre van de beste.

Ondertussen ook het 2de seizoen bekeken van Les Revenants en dat is een serie die qua niveau even hoog is als Treme en The Wire.

Telamon
jassn schreef:

Ondertussen ook het 2de seizoen bekeken van Les Revenants ..


Thnx! Wist niet dat S2 al begonnen was. Ben benieuwd. EInde van S1 vond ik wat tegenvallen (na een veelbelovende start van de serie)

avatar van JSPR_G
jassn schreef:
Ik ben sinds een paar weken eindelijk eens begonnen aan Game of Thrones (ondertussen zit ik bijna aan het einde van seizoen 3), is wel een toffe serie maar toch verre van de beste.

Ondertussen ook het 2de seizoen bekeken van Les Revenants en dat is een serie die qua niveau even hoog is als Treme en The Wire.

Is S02 al gedaan? Wordt er het een en ander verklaard? Ik vind het altijd leuk als niet alles verklaard wordt, levert leuke discussies en theorieën op, maar het einde van S01 was toch wel té open.

avatar van jassn
Er Worden een heleboel dingen verklaard maar er zijn zeker nog dingen waar je leuke theorieën kunt over maken.

avatar van AOVV
jassn schreef:
Er Worden een heleboel dingen verklaard maar er zijn zeker nog dingen waar je leuke theorieën kunt over maken.


Voor mij hoeft er niet al te veel uitgeklaard worden in 'Les Revenants', ik heb het eerste seizoen voor 80% op basis van de sfeerzetting alleen beleefd.

buizen
Op HBO vanaf februari de serie: Vinyl.

From Martin Scorsese, Mick Jagger and Terence Winter, this new drama series is set in 1970s New York. A ride through the sex- and drug-addled music business at the dawn of punk, disco, and hip-hop, the show is seen through the eyes of a record label president, Richie Finestra, played by Bobby Cannavale, who is trying to save his company and his soul without destroying everyone in his path.

Meer info + trailer.

buizen
Straks komt om 20.25uur de Top-2000 Quiz, op NPO 3.
Kreeg het net doorge-appt van iemand.

avatar van JoaMuse
Björk wordt morgen 50 jaar. Naar aanleiding daarvan zendt Canvas vanavond de documentaire 'Björk, The Creative Universe of a Music Missionary' uit die dit jaar gemaakt werd.

avatar van Arrie
JoaMuse schreef:
Björk wordt morgen 50 jaar. Naar aanleiding daarvan zendt Canvas vanavond de documentaire 'Björk, The Creative Universe of a Music Missionary' uit die dit jaar gemaakt werd.

Haar verjaardag is morgen, maar de docu wordt vandaag uitgezonden. Zou zonde zijn als je het daardoor mist.

avatar van Stalin
buizen schreef:
Straks komt om 20.25uur de Top-2000 Quiz, op NPO 3.
Kreeg het net doorge-appt van iemand.
Ook dit jaar sla ik deze ellende mooi over. Matthijs en zijn muziek mattie Klokhuis...ik bedank ervoor. Sowiso een schurfthekel aan die hele Top 2000 en alles wat daar mee samenhangt. Komende weken worden we bovendien weer doodgegooid met eindejaarslijstjes. Ik kan niet wachten tot 1 januari...dan hebben we al dat voorgekauwde en geforceerde gedoe weer gehad.

buizen
Allrighty Stalin. Duudelijk.
Vind het altijd wel wat gezelligs hebben. Er is ook niets beters op dat gebied op de Vaderlandse TV.
Maar een oproep tot brainstormen om een MuMe-internetmuzieksite op te zetten vindt ook geen weerklank.

avatar van JoaMuse
Arrie schreef:
(quote)

Haar verjaardag is morgen, maar de docu wordt vandaag uitgezonden. Zou zonde zijn als je het daardoor mist.
Wel ja, ik zeg toch 'vanavond'? Hoe dan ook, ik heb het daarstraks al geprogrammeerd dus zal het niet missen.

avatar van Arrie
JoaMuse schreef:
(quote)
Wel ja, ik zeg toch 'vanavond'? Hoe dan ook, ik heb het daarstraks al geprogrammeerd dus zal het niet missen.

Ah, dan had ik zelf verkeerd gelezen!

avatar van GrafGantz
Arrie schreef:
(quote)

Haar verjaardag is morgen, maar de docu wordt vandaag uitgezonden. Zou zonde zijn als je het daardoor mist.


TV ligt er hier al sinds de middag uit, dus ik ga het wel missen. Of misschien heb ik het al gemist...

avatar van Arrie
GrafGantz schreef:
(quote)


TV ligt er hier al sinds de middag uit, dus ik ga het wel missen. Of misschien heb ik het al gemist...

Het gaat nu beginnen.

avatar van GrafGantz
Nog altijd geen tv hier.

avatar van Mjuman
GrafGantz schreef:
Nog altijd geen tv hier.


Wij hebben vrienden uitgenodigd voor een ouderwetsch potje Risk - op de achtergrond draaien we Adele, Editors, El Vy, Anna von en Julia H en andere muziek van tegenwoordig. Potjandozie, je mist de gluurdoos niet eensch!

avatar van GrafGantz
Hier "Chinese checkers" en muziek van Chromatics, Desire en nu Shlomo. Eigenlijk wel een lekkere avond zo. Paar flessen wijn en toastjes met kaas erbij zoals altijd.

avatar van deric raven
KPN nieuwe sponsor van Uitzending Gemist?

avatar van Arrie
Hier was wel tv, en ik heb daardoor voor het eerst Platoon gezien (op Canvas, dus zonder reclame) en nog een stukje van de Björk-reclame. Meeste tv-avonden zijn niet zo interessant en hij blijft dikwijls uit, maar nu was het eens een erg mooie tv-avond!

avatar van JoaMuse
GrafGantz schreef:
(quote)


TV ligt er hier al sinds de middag uit, dus ik ga het wel missen. Of misschien heb ik het al gemist...
Je kan het nu wel online bekijken als je wil (tenminste als het ook vanuit Nederland gaat).

buizen
Plaat maar afgezet.
Zag dat "Boeken" er op is.

buizen
Als het enigszins kan probeer ik iedere namiddag toch Sesamstraat even mee te pikken.
Bert en Ernie zijn m'n absolute favoriet maar ook Tommy en Pino zijn vaak weergaloos.

Zal een rare gewaarwording zijn straks, als Sesamstraat niet meer op het vertrouwde tijdstip op "Nederland 1" (NPO 1) is.

buizen
In Vrije Geluiden een interessante schuiftrombonist die werkt met soundjes die ook een black metal gitarist gebruikt (kreeg het maar half mee, de aankondiging).

buizen
Momenteel op NPO 2, Uur van de Wolf over Golden Earring.

Regisseur Marcel de Vré, die eerder voor de NTR documentaires maakte over Nits en Guus Meeuwis, volgde de ritmesectie van de Golden Earring in de maanden voorafgaand aan het jubileumconcert.

avatar van Stalin



Coming soon......in 2017

avatar van Teunnis
Jammer dat ze het "see you in 25 years" niet gaan waarmaken, maar het belangrijkste is dat het nu toch wel erg definitief lijkt door te gaan.

avatar van Bruno_6
'David Bowie: Five Years' is nog 6 dagen te zien op canvas.be.

buizen
Bruno_6 schreef:
'David Bowie: Five Years' is nog 6 dagen te zien op canvas.be.

Dank je voor die tip.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:05 uur

geplaatst: vandaag om 09:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.