menu

Overig / Algemeen / Vervoer van en naar concerten

zoeken in:
avatar van Outblasty
15 Februari is een concert in Munster waar ik erg graag heen wil alleen kan ik op internet nergens de prijs van het treinkaartje van enschede naar Munster (volgens mij de kortste verbinding vanuit Nederland) vinden. Ook weet ik niet of ik zo'n kaartje gewoon daar op het station moet kopen of ergens op internet. Nu vroeg ik me af of iemand hier op MuMe daar toevallig verstand van heeft.

Alvast bedankt.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Mooi topic op een muziekforum. Op het perron waar de treinen naar Duitsland vertrekken staat een Duitse kaartjesautomaat, waar je je kaartje naar Münster uit haalt. Prijs weet ik niet precies, maar is zo redelijk als de prijs van een treinkaartje wordt.

avatar van Outblasty
Er staan hier ook posts over sport/fotografie/filmpjes dus het lijkt me niet heel raar dat ik deze vraag in dit onderdeel van het forum stel. Bedankt voor de info.

Zorin
Misschien is een retourtje handiger én goedkoper, of kan dat niet.....

avatar van herman
Outblasty schreef:
15 Februari is een concert in Munster waar ik erg graag heen wil alleen kan ik op internet nergens de prijs van het treinkaartje van enschede naar Munster (volgens mij de kortste verbinding vanuit Nederland) vinden.

Als je de reisplanner van ns.nl gebruikt, staat er een link naar http://www.nshispeed.nl/

Daar vind je wat je zoekt... Je zou ook nog naar een treinreiswinkel kunnen gaan. Een retourtje zal vast goedkoper zijn, maar ik weet niet of er nog een trein terug gaat naar Enschede na het concert.

avatar van rzasa
Naar welk concert ga je eigenlijk? Misschien zijn er meer fans en kunnen jullie met de auto.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Een regulier retour kost kennelijk iets richting de 40 euro. Dan ben je met een Länderticket beter af (25 euro in je eentje of 35 met meer personen).

avatar van luigifort
Tijd om in Luxemburg te gaan wonen Gretz

openbaar-vervoer-gratis-in-heel-luxemburg~


Nu NL nog...

avatar van Gretz
luigifort schreef:
Tijd om in Luxemburg te gaan wonen Gretz

openbaar-vervoer-gratis-in-heel-luxemburg~


Nu NL nog...

Dat laatste zie ik nooit gebeuren, men zal bang zijn dat de vervoersmaatschappijen de toestroom niet aankunnen. Voor de leefbaarheid van de steden en de economie (minder files) zou gratis OV per saldo Nederland misschien wel meer kunnen opleveren. Maar niemand die zich er dus aan waagt.

Ik ben nu een kleine 3 jaar gezegend met een eigen auto Daarmee is concertbezoek voor mij gemiddeld goedkoper geworden. Moet er niet aan denken dat ik elke keer vol tarief zou moeten betalen voor een treinreis...

avatar van chevy93
Gretz schreef:
Voor de leefbaarheid van de steden en de economie (minder files) zou gratis OV per saldo Nederland misschien wel meer kunnen opleveren. Maar niemand die zich er dus aan waagt.
Het OV lijkt me druk genoeg momenteel. Bovendien laten studies zien dat vooral bestaande OV-gangers méér met het OV zullen gaan en er relatief weinig mensen uit de auto zullen stappen. Gratis OV kost echter nogal wat.

Gratis OV in Nederland: de voors en tegens - NPO Radio 1 - nporadio1.nl

avatar van deric raven
luigifort schreef:
Tijd om in Luxemburg te gaan wonen Gretz

openbaar-vervoer-gratis-in-heel-luxemburg~


Nu NL nog...


Ik las Limburg

Gast
geplaatst: vandaag om 15:16 uur

geplaatst: vandaag om 15:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.