menu

Overig / Algemeen / 8WEEKLY zoekt eindredacteur muziek

zoeken in:
avatar van madmadder
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar goed

Zoals sommige van jullie misschien weten, schrijf ik literatuur- en muziekrecensies voor 8WEEKLY. Momenteel is men driftig op zoek naar een eindredacteur voor de muziekafdeling. Als eindredacteur redigeer je stukjes van recensenten om ze vervolgens op de site te plaatsen.

Check deze link voor meer info.

Ga solliciteren dan!

avatar van GrafGantz
Je bedoelt dat je er dan voor zorg draagt dat recensenten niet 'brei' en 'brij' met elkaar verwarren?

avatar van madmadder
Lol ja. Ik ben bang dat dat een freudiaanse typo was

avatar van Paap_Floyd
GrafGantz schreef:
Je bedoelt dat je er dan voor zorg draagt dat recensenten niet 'brei' en 'brij' met elkaar verwarren?
Iemand die alle losse eindjes aan elkaar brijt.

avatar van Slowgaze
madmadder schreef:
Lol ja. Ik ben bang dat dat een freudiaanse typo was

O Madelon, begin me toch niet over Freud.

avatar van GrafGantz
Slowgaze schreef:
(quote)

O Madelon, begin me toch niet over Freud.


Je moeder!

avatar van Slowgaze
Sometimes I rhyme quick, sometimes I rhyme slow, don't talk about my mum, yo


avatar van madmadder
Dit is niet het slappe zever topic jongens.


avatar van Slowgaze
madmadder schreef:
Dit is niet het slappe zever topic jongens.

Als het jouw topique niet zou zijn geweest, had je ook niet geklaagd. Wat ben je toch een burger.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Alle gekheid op een stokje: er is nog geen enkele reactie on-topic geweest. Graag reageren op de vraag in de openingspost.

Jav-
Leuk, dit werk heb ik een tijdje voor Progmotion gedaan, maar die hebben besloten te stoppen en halen aan het einde van dit jaar de website eraf. Dit is een mooi alternatief, ik zal binnenkort reageren.

avatar van GrafGantz
En ondertussen hebben Maarten en ik dit topic wel non-stop bovenaan de pagina gehouden. Maar daar zullen we vast geen bedankje voor krijgen ben ik bang.

avatar van Slowgaze
panjoe schreef:
Alle gekheid op een stokje: er is nog geen enkele reactie on-topic geweest. Graag reageren op de vraag in de openingspost.

Nu is er wel on-topic gereageerd. Mogen Micha en ik nu weer gekheid op een stokje draaien?

avatar van Rudi S
panjoe schreef:
Alle gekheid op een stokje: er is nog geen enkele reactie on-topic geweest. Graag reageren op de vraag in de openingspost.


Leve graf en slowgaze

Gast
geplaatst: vandaag om 11:18 uur

geplaatst: vandaag om 11:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.