menu

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
avatar van Kramer
Nicolage Rico schreef:
(quote)


Hier kan ik oprecht boos om worden.


Om flashmobs of om mijn opmerking?

avatar van Nicolage Rico
Dat je veel te lief was in je bewoording.

Om deze bewuste flashmob dus.

avatar van Slowgaze
GrafGantz schreef:
Jij weet helemaal niets van pre-internet, snotneus.

Jawel hoor, opa. Ik ben ook al 25 hoor. Ik had tot groep 7 of 8 geen internet, en tot de middelbare school alleen internet met inbelverbinding. Mijn god, wat ben ik blij dat ik geen internet met inbelverbinding meer heb.

avatar van Arrie
Slowgaze schreef:
(quote)

Jawel hoor, opa. Ik ben ook al 25 hoor. Ik had tot groep 7 of 8 geen internet, en tot de middelbare school alleen internet met inbelverbinding. Mijn god, wat ben ik blij dat ik geen internet met inbelverbinding meer heb.

Het is wel weer duidelijk dat je uit de achterhoek komt.

Ik ben ook 25, en had in groep 7 en 8 al prima internet, zonder inbelverbinding. Godzijdank heb ik dat niet mee hoeven maken.

avatar van Nicolage Rico
Was een prachtige tijd man. Die buitenaardse geluidjes die klonken terwijl de wereld geopend werd.

avatar van Onweerwolf
Man, man, man, ik wou dat ik Internet had gehad in de 5e of 6e klas (klas ja! Met je groep 7 en groep 8 ) met of zonder inbelverbinding. Anything.

avatar van GrafGantz
Arrie schreef:
Het is wel weer duidelijk dat je uit de achterhoek komt.


Precies dit. Ik had thuis kabelinternet toen jullie 9 waren, dus nog ruim voor jullie in groep 7/8 zaten

avatar van GrafGantz
Onweerwolf schreef:
Man, man, man, ik wou dat ik Internet had gehad in de 5e of 6e klas (klas ja! Met je groep 7 en groep 8 )


Ik ben nog een jaartje ouder en ik ging van de derde klas naar groep 6. Dus jij hebt neem ik aan toch echt in groep 7 en 8 gezeten, of was dat geen algemeen landelijk iets?

avatar van Onweerwolf
GrafGantz schreef:
(quote)


Ik ben nog een jaartje ouder en ik ging van de derde klas naar groep 6. Dus jij hebt neem ik aan toch echt in groep 7 en 8 gezeten, of was dat geen algemeen landelijk iets?


In Twente deden we iig niet mee aan die onzin. Wij hadden ook geen kleuterschool en basisschool in één gebouw. Het jaar nadat ik van de basisschool ging werd de kleuterschool wel geïntegreerd in de basisschool. alhoewel dat dan weer wel een andere kleuterschool was dan de kleuterschool waar ik op zat.

avatar van Onweerwolf
Nicolage Rico schreef:
Was een prachtige tijd man. Die buitenaardse geluidjes die klonken terwijl de wereld geopend werd.





Héérlijk!

En dan 's avonds laat er een kussen tegenaan drukken om pa en ma niet wakker te maken.

avatar van Mjuman
In de oertijd (87/88) hadden we dit, een zgn "accoustic coupler":

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/70/42/52/704252730ee65651941b9bd6dfd91242.jpg

Herinner me nog een PTT factuur waarin ongeveer per byte werd afgerekend - alleen hadden ze zich een factor 8 vergist.

Tot 1996 surfte je met Mosaic en een secure Netkey; vlak daarna kwam Netscape. Microsoft zou de brauzerd pas 'ontdekken' in 97/98

avatar van Paap_Floyd
Dat lijkt wel een broedmachine


avatar van Onweerwolf
http://puu.sh/tZZia/e6070ddf0a.png

Aha! Dáár gaat dat nummer van Arctic Monkeys dus over.

avatar van GrafGantz
Onweerwolf schreef:
(afbeelding)

Aha! Dáár gaat dat nummer van Arctic Monkeys dus over.


Deze is voor jou

Saturday Morning Breakfast Cereal - Feeling stupid - smbc-comics.com

avatar van Bruno_6
Michel Baeten ‏@mbaeten 11 feb.

Quote van de dag: "Ah, is dat een nieuw nummer van Het Zesde Metaal? Ik vind die wel goed, maar ik begrijp er niks van."

Het was Tinariwen.






avatar van Rudi S
Ach in het kader van Feyenoord PSV van vandaag.

Feyenoord scout een tallenvolle jeugdinternational uit Irak.
Twee weken later staat Feyenoord in eigen huis met 0-4 achter tegen Utrecht en er staan nog maar 20 minuten op de klok. Van van Bronckhorst knikt naar het Irakeesje en brengt hem in voor Kuyt. Het ventje is een regelrechte sensatie en scoort 5 keer!!! De fans zijn verrukt, de clubleiding is lyrisch en de sportpers prijst de nieuwe ster de hemel in.
Als ie eindelijk van het veld is, rent ie naar de telefoon om zijn moeder te vertellen over zijn eerste optreden bij Feyenoord.
"Hoi mam, raad eens?" zegt hij. "Ik mocht vandaag 20 minuten spelen, we stonden met 4-0 achter, ik scoorde 5 keer en we wonnen. Iedereen hier houdt van me: de fans, de spelers, iedereen!"
"Fantastisch," zegt zijn moeder. "Ik zal je over onze dag vertellen. Je vader is op straat neergeschoten, je zus is verkracht en je broer heeft zich aangesloten bij een bende straatrovers. Terwijl jij het zo naar je zin had!"
De jonge voetballer is erg geschrokken. "Wat moet ik zeggen, mam. Het spijt me..."
"Het spijt me? Het spijt me!?" roept zijn moeder. "Het is verdomme jouw schuld dat we naar Rotterdam zijn verhuisd!"


avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Off-topic berichten verwijderd.


avatar van Môrthul
Haha eindbaas Master Roshi




avatar van Rudi S
Veganisten zijn humorloos en dan denken ze dat het nog gezond is ook.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:26 uur

geplaatst: vandaag om 12:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.