menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
avatar van herman
Ja, nu Murray eruit ligt in zijn kant aan het schema zouden er toch kansen moeten zijn...

Hup Fed-Express!

avatar van west
Running On Empty schreef:
(quote)

Jullie morgen rond lunchtijd lekker onderuit op de bank.

Wij gaan onze ploeg (hoewel ik het niet verwacht) naar een mogelijke overwinning schreeuwen.

Ik kan helaas niet komen kijken. Wel verwacht ik een overwinning of een gelijkspelletje. Utrecht is in vorm en heeft er wel zin in tegen Ajax. Toch?
Veel plezier!


avatar van Nicolage Rico
3-0 had het moeten staan, bedoel je?

Man man, wat loopt die Barazite het te verkloten voorin.

avatar van johan de witt
Wat PSV kan, kan Ajax ook.
Iedereen gunt Feyenoord die titel weer eens

avatar van luigifort
Daar gaat je contract Lasse

avatar van Gretz
luigifort schreef:
Daar gaat je contract Lasse

Heerlijke anti-jinx.

avatar van luigifort
Nu worden we op zeker kampioen

avatar van Gretz
Niet te vroeg juichen maar, maar wel een heerlijke goal die je niet meer verwachtte eigenlijk.

avatar van Nicolage Rico
Denk oprecht dat Ajax kampioen wordt als ze vandaag winnen.

avatar van Gretz
Ik dacht vooraf: als er niet gewonnen wordt vandaag, dan gaat Feyenoord het gewoon flikken. Maar zolang het gat maar 5 punten blijft kan de stand in enkele weken helemaal op z'n kop staan.

avatar van VladTheImpaler
Hele belangrijke overwinning en die goal, wow! Die gaat de wereld wel over.

avatar van Teunnis
Ondertussen in Melbourne: bij de mannen de nummers 1, 2 en 5 van de wereld uitgeschakeld en bij de vrouwen de nummers 1, 3 en 4. En dan zijn we pas halverwege de 1/8-finales. Dé kans voor een laatste Grand Slam overwinning voor Federer en Nadal, maar ook dé kans voor Raonic om zijn eerste titel te pakken. En ik zie dit toernooi ook zomaar gewonnen worden iemand als Dimitrov of Thiem.

avatar van chevy93
Mooie strijd zoals ieder jaar en wederom erg aan elkaar gewaagd. Ajax met het initiatief, Utrecht met de betere kansen. Een wedstrijd die bepaald wordt in de marge. Een marge waarin Schöne zowel een positieve als een negatieve rol speelde. Het blijft een heerlijke speler. Vooral zijn samenwerking met Ziyech is regelmatig om door een ringetje te halen.

Nicolage Rico schreef:
Denk oprecht dat Ajax kampioen wordt als ze vandaag winnen.

Niet te veel wanhopen, het verschil is nog 5 punten en een veel beter doelsaldo

Neemt niet weg dat het mooier was geweest als Ajax vandaag punten had laten liggen, maar het zij zo. Misschien dat PSV wel meewerkt...

avatar van Nicolage Rico
Heeft te maken met het speelschema. Als ik een voorspelling mag doen; denk dat Ajax nog maar weinig punten laat liggen. Uit bij Groningen en PSV uit, gok ik, en nog een keer of twee een gelijkspel.

Feyenoord zie ik nog 4 x verliezen en 2 x gelijk spelen.

avatar van Mjuman
Nicolage Rico schreef:
Heeft te maken met het speelschema. Als ik een voorspelling mag doen; denk dat Ajax nog maar weinig punten laat liggen. Uit bij Groningen en PSV uit, gok ik, en nog een keer een gelijkspel.

Feyenoord zie ik nog 4 x verliezen en 2 x gelijk spelen.


Al voetballen zo makkelijk en voorspelbaar was, konden ze dat spelen ook wel achterwege laten. Had kaartjes maar was er niet bij vanmiddag - aan de buurman overgedaan. Fikse kou opgedaan, goed ziek en daarom er niet bij; reden voor verlies? Buurman zei bij thuiskomst, net: "nou bedankt voor die kaartjes, of zag je het aankomen?"

Met 1-0 winnen van Willem II en de handen dichtknijpen (er had écht een gelijkmaker ingezeten op dat ene moment) is ook iets voor een landskampioen - waarom zou mazzeltov een Mokums monopolie motten wezen?

avatar van west
Utrecht-Ajax verdiende geen winnaar. Op wat fases na saai voetbal, met regelmatig fouten. Wat had Ajax weinig echte kansen zeg. Ze hadden een gelukkige penalty en een zondagsschot nodig. En een Utrecht dat al hun echte kansen miste. Er waren er ook heel wat uit vorm, zoals Dolberg en Barazite om er eens twee te noemen.

avatar van Nicolage Rico
Mjuman schreef:
(quote)


Al voetballen zo makkelijk en voorspelbaar was, konden ze dat spelen ook wel achterwege laten. Had kaartjes maar was er niet bij vanmiddag - aan de buurman overgedaan. Fikse kou opgedaan, goed ziek en daarom er niet bij; reden voor verlies? Buurman zei bij thuiskomst, net: "nou bedankt voor die kaartjes, of zag je het aankomen?"

Met 1-0 winnen van Willem II en de handen dichtknijpen (er had écht een gelijkmaker ingezeten op dat ene moment) is ook iets voor een landskampioen - waarom zou mazzeltov een Mokums monopolie motten wezen?


Feyenoord mazzel tegen Willem II? Je zei al dat je ziek was.

Willem II had 1 kopkans, verder hadden ze niks in te brengen. Ze hebben niets voor niets met z'n allen bij elkaar net "zoveel" gescoord als Jorgensen.

Daartegenover staan een boel scoringskansen voor Feyenoord.

avatar van Mjuman
Nicolage Rico schreef:
(quote)


Feyenoord mazzel tegen Willem II? Je zei al dat je ziek was.

Willem II had 1 kopkans, verder hadden ze niks in te brengen. Ze hebben niets voor niets met z'n allen bij elkaar net "zoveel" gescoord als Jorgensen.

Daartegenover staan een boel scoringskansen voor Feyenoord.


Geen rare dingen in je hoofd halen; heb gisteren geen voetbal gezien - van teletekst:

"Na rust werd de 2-0 van Elia onterecht
afgekeurd (hij stond niet buitenspel),
miste Lieftink dé kans op 1-1 en keerde
Lamprou een knal van Toornstra"

Bij kampioen worden hoort ook dat je ook wedstrijden met 1-0 naar huis brengt. Da's wat ik bedoelde en dat virus kun je zo van me krijgen ...

avatar van west
En dat Ed Jansen geen beste dag had, want schreef Teletekst: Feyenoord werd ook nog een penalty onthouden, las ik daar en zag ik eerder. Een dubbele overtreding van achteren terwijl Basacikoglu voor open doel wil inschieten. Dus ook nog een rode kaart niet gegeven.

avatar van Mjuman
Dat eeuwige gezeik over de arbitrage: over een heel jaar middelt het wel uit. Vind het erg zwak als club én supporters daarover vallen - it's part of the game, ook in het geval van m'n eigen club.

Nogmaals: Feyenoord staat nog 5 punten "los" en da's meer dan elders, als het op de 33e wedstrijddag nog maar één punt is, is de situatie anders. Maar tot die tijd ...

Doelsaldo van Feyenoord ziet er ook goed uit, ook doelpunten tegen.

avatar van Rudi S
west schreef:
Dus ook nog een rode kaart niet gegeven.


laat van Basten het niet horen.

avatar van Nicolage Rico
Mjuman schreef:
(quote)


Geen rare dingen in je hoofd halen; heb gisteren geen voetbal gezien - van teletekst:

"Na rust werd de 2-0 van Elia onterecht
afgekeurd (hij stond niet buitenspel),
miste Lieftink dé kans op 1-1 en keerde
Lamprou een knal van Toornstra"

Bij kampioen worden hoort ook dat je ook wedstrijden met 1-0 naar huis brengt. Da's wat ik bedoelde en dat virus kun je zo van me krijgen ...


Beterschap beste man!

avatar van chevy93
Pfoe, waren de klamme handjes net droog na Ajax, gaan ze in Noord-Londen weer eens voor de 'hard win'. Niets aan de hand, 1-0 voor, krijg je die Xhaka weer met z'n schaartackles. Rood, en een half uur bibberen met tien man. Lijken het uit te gaan spelen, maar nee hoor, Coquelin ditmaal (vervanger van Xhaka) met een domme tackle, penalty: 1-1. 93e minuut.

96e minuut (aantal blessures) een corner, Koscielny wordt voor z'n hoofd geschopt (wel buitenspel inderdaad, go fly a kite!), penalty aan de andere kant: 2-1. 98e minuut.

Pff...

avatar van GrafGantz
Teunnis schreef:
Ondertussen in Melbourne: bij de mannen de nummers 1, 2 en 5 van de wereld uitgeschakeld en bij de vrouwen de nummers 1, 3 en 4. En dan zijn we pas halverwege de 1/8-finales. Dé kans voor een laatste Grand Slam overwinning voor Federer en Nadal, maar ook dé kans voor Raonic om zijn eerste titel te pakken. En ik zie dit toernooi ook zomaar gewonnen worden iemand als Dimitrov of Thiem.


Wawrinka gaat ook nog prima hoor.

avatar van Teunnis
Die had ik ook nog wel mogen noemen, ja. Dat zou ondertussen al zijn vierde worden. Meer dan Murray Al heeft Murray er wel twee Olympische titels naast.

avatar van Running On Empty
west schreef:
Utrecht-Ajax verdiende geen winnaar. Op wat fases na saai voetbal, met regelmatig fouten. Wat had Ajax weinig echte kansen zeg. Ze hadden een gelukkige penalty en een zondagsschot nodig. En een Utrecht dat al hun echte kansen miste. Er waren er ook heel wat uit vorm, zoals Dolberg en Barazite om er eens twee te noemen.

Saai was het echt niet. Heb je wel gekeken? FC Utrecht had enorme kansen.

Ajax was vandaag gewoon de gelukkigste op het veld. Kan gebeuren, ze hadden wel iets meer overwicht.

Bjorn Kuipers was de slechtste op het veld, los van de penalty die kennelijk terecht was.

avatar van trebremmit
Ah, PSV mist weer een penalty.

Edit: zo, dat was even een eindsprint.

avatar van Mjuman
Wat een bizarre wedstrijd daar!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:44 uur

geplaatst: vandaag om 23:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.