menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
avatar van herman

Zo zenuwachtig voor zondag dat je niks zinnigs meer kunt uitbrengen?

Ze hadden het veel slechter kunnen treffen. Waarom zouden ze beter zijn dan Legia? In een relatief makkelijke poule in de CL hebben ze het nou niet zo goed gedaan.

Natuurlijk zijn ze niet heel slecht, maar buiten een aardige linksback en een eredivisieflop als aanvoerder houdt het qua spelers ook niet over...

avatar van Gretz
Ze hebben Club Brugge 2x van de mat gespeeld en goed stand gehouden tegen FC Porto. Maar dat was het huidige Ajax ook gelukt als ze in de CL-poule hadden gezeten. En tegen dit Leicester City maar 1 punt pakken is niet heel indrukwekkend.

Wellicht dat een loting tegen een Belgische club nog gunstiger was geweest, maar we hadden veel meer zwaardere tegenstanders kunnen loten inderdaad.

avatar van herman
Ja, Ajax doet het in Europa prima. Met het tweede van Celta da Vigo gewonnen en die schakelen nu toch vrij moeiteloos Shakhtar uit. En die scoorden op hun punt weer 10 keer tegen Gent.

Martial
herman schreef:

Zo zenuwachtig voor zondag dat je niks zinnigs meer kunt uitbrengen?


Zou niet weten waar ik zenuwachtig voor zou moeten zijn, maar kom jij nu maar eens uit de kast dat je voor Ajax bent, want als het om die club gaat weet je altijd alles tot in detail te melden hier.

Maar voor jou en al die anderen hier die Feyenoord geen ene tering gunnen hoop ik dat Feyenoord zondag verliest wordt het weer lekker spannend en wordt jou geliefde Ajax weer lekker kampioen en kan je weer een aantal ruksessies inplannen.

En doe maar lekker denigrerend over FC Kopenhagen, dat doen de Ajaxsupporters namelijk altijd als het gaat om de tegenstanders van Ajax, dus wat dat aangaat pas jij precies in dat plaatje.

Maar ja we moeten vooral voor de Nederlandse clubs zijn als ze in Europa spelen en dan het lekkere op safe zeggende dat is goed voor de punten voor het Nederlandse voetbal.

Welk Nederlands voetbal?
We zijn afgegleden tot een ongekend B-land als we inmiddels al niet een C-land geworden zijn.

Håber du vinder FC København

avatar van Paap_Floyd
Man man denk om je hartslag.

avatar van herman


Ik gun het Feyenoord van harte, Martial. Heb ook meer met Rotterdam dan met Amsterdam. Maar een spannende competitie is nooit weg.

avatar van Paap_Floyd
herman doe maar niet zo schijnheilig. Ik zag je wel met je Ajax-onderbroek bij de popquiz!

avatar van Frenz
Martial schreef:
.....Maar voor jou en al die anderen hier die Feyenoord geen ene tering gunnen hoop ik dat Feyenoord zondag verliest......


Uhhh, hou mij d'r ff buiten.

Ik ben ook gespannen én ik moet zondag van 14 tot 21 uur werken, but let's keep it cool and collected. Dit jaar gaat 't gebeuren, egwel

avatar van gigage
Sinds wanneer moet een kampioensschap gegund worden dan? Dan stonden Barry Hughes met Haarlem en Mario Been met NEC met een andere dan een fruitschaal op de foto. Werk er maar voor! haha

avatar van Running On Empty
Ik gun het Feyenoord maar wel pas na een zeer spannend competitieslot

Ik gun het Feyenoord ook, het liefst zo snel mogelijk. Niet alleen vanwege mijn hart, maar ook vanwege het feit dat ik vanaf eind april 3 weken in de VS ben en dan misschien dus het eerste Feyenoord-kampioenschap deze eeuw fysiek moet missen...

avatar van Rudi S
Titmeister schreef:
dus het Feyenoord-kampioenschap van deze eeuw fysiek moet missen...


Tja dat zou wat zijn, once in a lifetime

Rudi S schreef:
(quote)


Tja dat zou wat zijn, once in a lifetime

Niet mijn citaat selectief aanpassen, ouwe Sean Spicer

avatar van Rudi S
Titmeister schreef:
ouwe Sean Spicer


Ach een bevlogen secretaris is toch nooit weg.

avatar van Bonk
Ondertussen heb ik me lekker op de bank genesteld, de Belg aangezet en zie mannen op steentjes heuvels opfietsen in Vlaanderen.

Heerlijk, nu is het wielerseizoen weer echt begonnen!

avatar van johan de witt
Fijn vallen op die steentjes ook

avatar van trebremmit
Lekker balletje van Robben op Lewandowski.

En hij maakt ook nog eens zijn 125ste goal voor Bayern.

Hendrik68
Maat van mij mag een paar keer per jaar mee naar FC Bayern. Vandaag was hij weer aan de beurt. Nou, die had de jackpot vandaag.

avatar van vigil
Ik verwacht wat gemengde gevoelens na de eerste avond wedstrijd

avatar van Rudi S
Mooie 2e helft van Utrecht.

avatar van Running On Empty
‪Groningen begint, Utrecht wint.

Heerlijk deze 2-3 na een 2-0 ruststand

avatar van Rudi S
Running On Empty schreef:
‪
Heerlijk deze 2-3


Pffff, dat laatste doelpunt was echt geweldig.

avatar van EttaJamesBrown
Hee jongens, wij sponsoren wel Groningen hoor.

avatar van Running On Empty
Rudi S schreef:
(quote)


Pffff, dat laatste doelpunt was echt geweldig.

Ja was super inderdaad

avatar van Frenz
Ook genoten van de WK sprint trouwens, nu PL

avatar van west
FC Utreg: wow!

avatar van west
Frenz schreef:
Ook genoten van de WK sprint trouwens...

Wat een beest die Nuis op de 1000 meter: NL record vlak achter het Wereldrecord.

avatar van trebremmit
Hendrik68 schreef:
Maat van mij mag een paar keer per jaar mee naar FC Bayern. Vandaag was hij weer aan de beurt. Nou, die had de jackpot vandaag.


Wel jammer dat die Noord-Duitse clubs het niet meer zo goed doen, heb altijd wel een zwak gehad voor bijvoorbeeld een Werder Bremen.

Hendrik68
Ik ook. Ik switchte altijd een beetje tussen HSV en Werder Bremen. Toen ik 30 jaar terug naar Drenthe kwam kreeg ik klasgenoten die in het weekend regelmatig met pa naar SV Meppen gingen. Die waren op dat moment zo goed dat ze bijna promoveerden naar de Bundesliga. Dat lukte helaas net niet. SV Meppen liet zich niet verleiden tot onverantwoorde uitgaven. Volkomen terecht natuurlijk. Zo vielen ze in de jaren 90 langzaam weer terug naar waar ze eigenlijk horen. In die tijd werd Bremen nog wel eens kampioen. Eind jaren 70, begin jaren 80 was er natuurlijk de glorietijd van HSV met Felix Magath, Manfred Kaltz, Jimmy Hartwig en Horst Hrubesch. Ik noem ze zo allemaal op. Ik ken nu geen enkele speler meer van Bremen en HSV, behalve dat oud Groninger Kostic bij HSV speelt. De Bundesliga is ook niet meer wat het geweest is. Het is nu een soort Bayern Munchen-one-man-show geworden. Ik heb dit jaar een aantal wedstrijden gezien op Fox maar wedstrijden uit het rechterrijtje zijn niet om aan te gluren tegenwoordig. Nog niet zo lang geleden was het niveau onderin ook nog best hoog, maar ook zij kunnen niet meer tegen het grote geld op.

avatar van Nicolage Rico
herman schreef:


Ik gun het Feyenoord van harte, Martial. Heb ook meer met Rotterdam dan met Amsterdam. Maar een spannende competitie is nooit weg.


Je bent liefhebber van Ajax en Sparta, dan is het ook niet zo gek dat je, ook al is het niet veel, iets tegen Feyenoord hebt (een heel klein beetje maar).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:23 uur

geplaatst: vandaag om 18:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.