menu

Muziek / MusicMeter Live! / MusicMeter Ticketswap: Concertkaartjes e.d. te koop of gezocht

zoeken in:
avatar van Teunnis
Dit is een algemeen topic om kaartjes die je overhebt aan te bieden of te vragen naar kaartjes.

Ik kon alleen dit stoffige topic vinden, dus ik dacht: "hoog tijd voor een nieuwe versie!"

Ticketswap is een hele handige site/app voor doorverkoop van concert- en festivalkaartjes en ik denk dat vele MusicMeter-leden dit veelvoudig gebruiken. Maar hoe geweldig Ticketswap ook is, er blijven nadelen aan kleven: zowel de koper als de verkoper betaalt een deel aan Ticketswap, sommige evenementen zijn toch wel een stukje prijziger dan de originele kaartverkoop (gelukkig is dit gelimiteerd) en mijn grootste ergernis is dat bij populaire evenementen een verkoop binnen 1 seconde weg is.

Het verzoek je bericht ongeveer te plaatsen zoals de voorbeelden hieronder.

Gezocht: Le Guess Who? 2022 4-Day Festival Pass
Datum: 10-13 november 2022
Locatie: meerdere locaties, Utrecht
Aantal: 1

Te koop: Jon Hopkins Presents Polarity
Datum: 14 september 2022
Locatie: Amare, Den Haag
Aantal: 1

avatar van Teunnis
Ik maak dit topic natuurlijk niet zomaar aan. Ik ben zowel op zoek naar kaartjes als naar een koper voor een kaartje dat ik over heb.

Te koop: Jon Hopkins Presents Polarity
Datum: 14 september 2022
Locatie: Amare, Den Haag
Aantal: 1

Een vriend had er niet over nagedacht dat het wel eens onhandig zou zijn als hij tijdens dit concert in Colombia is. Ze gaan op dit moment vrij goedkoop van de toonbank op Ticketswap, dus je kunt ze krijgen voor veel minder dan mijn aanschafprijs. Met 25 euro ben ik al tevreden.

Gezocht: Le Guess Who? 2022 4-Day Festival Pass
Datum: 10-13 november 2022
Locatie: meerdere locaties, Utrecht
Aantal: 1

Gezocht: Le Guess Who? 2022 Day Ticket Friday
Datum: 12 november 2022
Locatie: meerdere locaties, Utrecht
Aantal: 2

We waren als groep een beetje verrast door de snelle uitverkoop van LGW? dit jaar. Ik heb zelf wel al een 4-Day Pass, maar er is nog één iemand in de groep die dit ook heel graag wilt. Verder zijn er nog twee die de dagticket voor vrijdag graag hadden gehad.

avatar van Masimo
Twee kaartjes voor Mazaher in Amare (Den Haag), maar helaas (voor de tweede keer) gaat het me niet lukken om Mazaher te zien. Met minder dan de aanschafprijs ben ik ook tevreden hoor, neem bij interesse gewoon contact op.

Te koop: Mazaher
Datum: 9 oktober 2022
Locatie: Amare, Den Haag
Aantal: 2
Ensemble Mazaher | Amare | huis voor cultuur, educatie, events en ontmoeting

avatar van Edgar18
Goed initiatief Teun!

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Inderdaad goed initiatief met daarbij de volgende vragen/opmerkingen:

1) Ik neem aan dat we niet boven de aanschafprijs gaan zitten? Eronder mag natuurlijk altijd.

2) Werkt het ook volgens het principe wie-het-eerst-komt? En zo ja, via PM of een berichtje hier?

avatar van Teunnis
Ja, laten we afspreken dat aanschafprijs het maximum is.

Ik denk dat een berichtje hier het duidelijkst werkt, maar als men liever via de pm wilt, lijkt met dat ook geen probleem.

Al verwacht ik niet dat het hier echt enorm storm gaat lopen en er strakke regels nodig zijn.

avatar van Edgar18
Te koop: broeder Dieleman
Datum: zaterdag 1 oktober 2022
Locatie: Rotown, Rotterdam
Aantal: 4

Aanschafprijs was €15,- per stuk, maar geef ervoor wat je kunt missen.

avatar van Edgar18
Zaterdag al mensen! Iemand zin om te gaan? Is echt een hele fijne artiest, één van de beste van Nederland.

Te koop: broeder Dieleman
Datum: zaterdag 1 oktober 2022
Locatie: Rotown, Rotterdam
Aantal: 4

Aanschafprijs was €15,- per stuk, maar geef ervoor wat je kunt missen.

avatar van Teunnis
Ik heb gezocht naar medemensen, maar die niet kunnen vinden.

Maar ik ga wel alleen, dus ik wil wel 1 kaartje als het kan (voor de aanschafprijs). En zou het leuk vinden als iemand hier mee wilt gaan.

avatar van exsxesven
Morgen speelt tricot in de Melkweg, ik heb hier maanden geleden een kaartje voor gekocht maar lucky me, nu griep. Als iemand wil laat maar weten, superleuke band namelijk.

avatar van Edgar18
Teunnis schreef:
Maar ik ga wel alleen, dus ik wil wel 1 kaartje als het kan (voor de aanschafprijs). En zou het leuk vinden als iemand hier mee wilt gaan.
Tof Teun, fijn als de kaarten toch gebruikt worden. Wellicht iemand uit het Rotterdamse die zin heeft om mee te gaan? Ik ben niet heel goed op de hoogte van iedereens woonplaats, maar ik meen dat herman, Koenr en GrafGantz allen in Rotterdam wonen. En aERodynamIC woont hier niet, maar hij zit er ieder weekend dus die tellen we ook mee.

avatar van Koenr
Ja, en Jazper ook.

Maar bedankt voor de tag, ik wil er best wel graag bij zijn eigenlijk. Zit een beetje tot over mijn oren in het werk, dus ik moet even kijken of het me gaat lukken. Ik kom er donderdagavond op terug.

avatar van herman
Ben wel liefhebber en live is het ook de moeite waard, maar die avond komt me niet helemaal uit helaas.

avatar van Masimo
Te koop: SUMAC + Patrick Shiroishi
Datum: donderdag 6 oktober
Locatie: Little Devil (Tilburg)
Aantal: 1
Aanschafprijs: €19,90, maar daaronder is ook ok

SUMAC | 013 Poppodium Tilburg

Masimo schreef:
Te koop: 2x Mazaher (Den Haag)
^ heb ik trouwens ook nog in de aanbieding

avatar van Masimo
Heb ze nog niet verkocht. Niemand met morgen tijd over om met Patrick Shiroishi je voorprogramma van het jaar te zien? Concert eindigt vrij vroeg (22:15), voor mensen die Tilburg te ver weg vinden klinken.

avatar van Don Cappuccino
Mij gaat het niet lukken, maar Sumac is ook ijzersterk live. Hele interessante band die wel onder metal valt, maar daar een hele experimentele aanpak in heeft met ruimte voor improvisatie (ze hebben niet voor niets meerdere keren met Keiji Haino gewerkt). Met het openbaar vervoer is de Little Devil trouwens zeer handig te bereiken, de Little Devil ligt zeer dicht bij het station (2 minuten lopen). Gaaf zaaltje ook, ik heb er al veel bands gezien.

avatar van remcodurez
2 tickets voor Bon Iver in Sportpaleis donderdag 03-11-2022 in de aanbieding.

Destijds gekocht voor 55,26€/stuk, maar voor 45€/stuk mogen ze ook de deur uit...

avatar van Teunnis
Masimo schreef:
Heb ze nog niet verkocht. Niemand met morgen tijd over om met Patrick Shiroishi je voorprogramma van het jaar te zien? Concert eindigt vrij vroeg (22:15), voor mensen die Tilburg te ver weg vinden klinken.

Dat is nou net mijn probleem, het begint te vroeg (want ik ben 19:30 klaar met werk in Haarlem). Anders was ik graag gegaan.

avatar van SOAD
Iemand 2 kaartjes voor Bicep in 013 Tilburg over?

avatar van harm1985
Ik heb twee kaartjes voor Bon Iver te koop voor 2 november in de Ziggo Dome. Als gevolg van het vele uitstellen valt het nu samen met een shift offshore waarvan ik pas 9 november terugkeer.

Het betreft:

Ring 1, Best Seats, Regulier
Ingang: Ingang Noord 1, Noord 104, Rij 10, Stoel 98

Ring 1, Best Seats, Regulier
Ingang: Ingang Noord 1, Noord 104, Rij 10, Stoel 99

Kostprijs 56 euro per kaartje.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Ik kan helaas niet meer naar Marlon Williams in de Paradiso op zondag 13 november. Heb twee kaartjes in de aanbieding voor 20 euro per stuk, scheelt weer een paar euro's met de reguliere kaartverkoop. Iemand interesse?

avatar van Edgar18
Valt (helaas) precies gelijk met LGW? Eerste keer dat ik een (Nederlandse) tour van hem ga missen.

avatar van Brunniepoo
Amsterdam is per openbare vervoer redelijk onbereikbaar vanavond, dus ik ga niet bij het concert van Daniel Lohues in de Kleine Komedie komen.

Als iemand mijn (slecht zicht) kaartje wil: stuur maar een DM. Gratis.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Ik heb twee kaartjes over voor The Veils. Bij nader inzien wil ik niet gaan, omdat het in de week direct na Best Kept Secret valt. Ik verwacht dan wel even verzadigd te zijn qua concerten. Over te nemen voor de originele prijs minus de servicekosten.

avatar van Koen St
Ik zoek nog een kaartje voor Swans in Tivoli aankomende vrijdag. Ik zou eventueel kunnen ruilen met een kaartje voor de show in november in het Amare (Den Haag), daar kan ik helaas niet heen vanwege het vervoer

avatar van Teunnis
Ik heb een passe-partout over voor Le Guess Who? (morgen t/m zondag). Hij staat op de echte Ticketswap voor €139.51. Maar liever verkoop ik hem natuurlijk aan een MusicMeteraar, dus goedkoper is ook prima.


Te Koop: Le Guess Who? 2023 4-Day Festival Pass
Datum: 9-12 november 2023
Locatie: meerdere locaties, Utrecht
Aantal: 1

EDIT: En… verkocht

avatar van rushanne
Ik ben nog op zoek naar 1 kaartje voor Extreme, 14 december in Trix, Antwerpen.

avatar van whitecoat
Iemand die mijn kaartje voor Underworld Gashouder zaterdag 16 maart wil ruilen voor vrijdag 15 maart? Wil de 16e graag naar The Smile

avatar van Brunniepoo
Ik heb een kaartje voor Candy Dulfer Presents the Purple Jam, 21 april 's avonds in Utrecht. Iemand die dit kan/wil ruilen tegen een ticket voor de show in Haarlem van de 20e?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:54 uur

geplaatst: vandaag om 09:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.