menu

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
geplaatst:
In 2022 dus pas weer...

geplaatst:

WTF ofzo.

geplaatst:
Een hele opluchting dit interview met de festivaldirecteur. Het wordt een zwaar jaar, maar het voortbestaan van Friendly Fire en Best Kept Secret staat niet op de tocht

‘Het is wat het is, en het komt hard aan’, reageert Best Kept Secret-festivaldirecteur Maurits Westerik in 3voor12 Radio, ‘maar aan de andere kant moet ik zeggen dat de duidelijkheid ook weer rust brengt. We hopen met zijn allen op het allerbeste ten behoeve van ieders gezondheid, dat is het allerbelangrijkst. Maar je voelt je natuurlijk ook verantwoordelijk naar je bezoekers en eenieder die zich hard heeft ingezet voor het festival de afgelopen tien maanden. Als je deze kettingreactie van alle prachtige festivals en events binnen onze muziekbranche voorbij ziet schieten, dan doet dat wel veel bij ons. Ik zou mijn eerste editie als festivaldirecteur gaan draaien en voel de teleurstelling bij eenieder. Het is voor ons allemaal de eerste keer dat er zo’n krater ontstaat in het festivallandschap.

Best Kept Secret verzekerd tegen pandemie, aldus Westerik. ‘Ja, we zijn verzekerd, maar dat wil helaas niet zeggen dat alle kosten gedekt worden. We zullen een goed verlies pakken, het zal pittig zijn en moeten er even doorheen met zijn allen. Maar we zijn met Friendly Fire een gezond bedrijf en Best Kept Secret is een erg gezond festival, ook financieel. We zullen en gaan dit overleven. We gaan een hele bijzondere achtste editie voor elkaar boksen in 2021, dat is onze missie.’

geplaatst:
Sinds kort staat de volledige show van LCD Soundsystem @ Best Kept Secret 2018 online

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=cPJDBFBhAbo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
Die ga ik dit weekend zeker ff een keer opzetten, wat was dat toen fantastisch!

geplaatst:
Ja, voor mij het op-1-na-beste optreden van een fantastisch weekend en de beste afsluiter die ze ooit hebben gehad

(Sorry Radiohead en Sigur Rós )

geplaatst:
Het was wel leuk, maar peanuts vergeleken met Mogwai die voor hen speelden in de tent. Mag ook nog niet eens de hielen likken van de Radiohead-show

geplaatst:
Die discobal gaf ook wel wat magisch mooie beelden.

geplaatst:
The Strokes zijn er in 2021 in elk geval weer bij, zoals gisteren aangekondigd. Over precies twee weken zou Best Kept Secret 2020 van start zijn gegaan. Om het gemis enigszins op te vullen maakt de organisatie tijdens dat weekend de line-up voor 2021 bekend, ook gaan de tickets voor volgend jaar weer in de verkoop.

Ik verwacht dat ze eigenlijk alle acts aan zullen kondigen die dit jaar zouden hebben gespeeld, inclusief misschien nog wat namen die dit jaar zouden spelen maar nog niet waren aangekondigd. 2021 is wel ineens heel ver weg zo, maar wel benieuwd.

geplaatst:
Gretz schreef:
(Sorry Radiohead en Sigur Rós )

Het is je vergeven. Ik heb van beide bands immers betere optredens gezien in het verleden

geplaatst:
70 nieuwe namen voor BKS 2021, waaronder

Massive Attack – Jamie xx – BADBADNOTGOOD – Belle and Sebastian – Catfish and the Bottlemen – DIIV – DJ Shadow – Dope Lemon – Fontaines D.C. – Jarvis Cocker presents JARV IS… – Metronomy – Mura Masa – Octavian – The Avalanches – Black Lips – black midi – Girl Band – KOKOKO! – OM – Rolling Blackouts Coastal Fever – Sampa The Great – Tinariwen – Tropical Fuck Storm – Yellow Days

Veel artiesten die er al gespeeld hebben wel, maar ik word toch weer nog een stukje enthousiaster voor editie 2021!

geplaatst:
Ik vermoed dat dit de namen zijn die voor 2020 gepland stonden en ook beschikbaar waren voor 2021? Nog geen echte nieuwe namen, of vergis ik mij? Het valt me op het eerste zicht wel mee qua "afvallers"?

geplaatst:
Zo, je zult maar met dit weer naar je tentje moeten, of door het bos en over het viaduct naar je auto lopen, of op het strand een band willen zien. Niet fijn

geplaatst:
Tja kutweer was dit festival altijd wel gegeven

geplaatst:
Een aantal jaar inderdaad; ook een paar jaar wel erg goed. Of te heet zoals vorig jaar

geplaatst:
Mat_ schreef:
Ik vermoed dat dit de namen zijn die voor 2020 gepland stonden en ook beschikbaar waren voor 2021? Nog geen echte nieuwe namen, of vergis ik mij? Het valt me op het eerste zicht wel mee qua "afvallers"?

Jamie XX is toch een redelijk "grote" nieuwe naam. Zeker tevreden mee.

geplaatst:
+ King Gizzard & the Lizard Wizard

https://i.imgur.com/VFWM0Mn.png

+ Khruangbin!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.