menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / zoek 2x lijsten van 'Top 60 van de jaren 60'

zoeken in:
voor mijn website hitdossier-online.nl zoek ik nog 2 volledige lijsten voor publicatie.

Het gaat om de 2006 (de allereerste lijst) en de 2017 edities van de 'Top 60 van de jaren 60' van VRT Radio 2.
De 2006 editie werd op 5 juni 2006 en de 2017 editie werd op 25 mei 2017 uitgezonden.

Radio 2 zegt zelf deze lijsten niet meer in bezit te hebben.

Wie kan mij hieraan helpen zodat ik alle lijsten kan archiveren en publiceren op mijn site? bvd.

N.B. het gaat dus om de Belgische Radio 2 lijsten en niet die van NPO Radio 2.

dit is wat ik zelf over de 2017 editie kan vinden: Procol Harum op nummer 1 in "Top 60 van de jaren 60" | VRT NWS: nieuws

van de 2006 editie kan ik helaas niets terugvinden, maar weet zeker dat deze dus op 5 juni 2006 is uitgezonden.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:44 uur

geplaatst: vandaag om 20:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.