Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 favoriete artiesten
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2006, 23:07 uur
Nou de titel van het Topic spreekt voor zich, dus ik zou zeggen stel je lijstje samen en plaatsen maar. Ik moet zelf nog even samenstellen
0
geplaatst: 29 juli 2006, 23:13 uur
Uit de losse pols:
01. Boards of Canada
02. David Bowie
03. Pulp
04. dEUS
05. Bjork
06. Belle and Sebastian
07. Sigur Ros
08. New Order
09. The Knife
10. A Silver Mt. Zion
01. Boards of Canada
02. David Bowie
03. Pulp
04. dEUS
05. Bjork
06. Belle and Sebastian
07. Sigur Ros
08. New Order
09. The Knife
10. A Silver Mt. Zion
0
geplaatst: 29 juli 2006, 23:15 uur
Bij deze dus:
1. Rihanna
2. Britney
3. Beyoncé
4. The 411
5. John Legend
6. Cassie
7. Nina Sky
8. Nelly Furtado
9. Van Hunt
10. Ashanti/Ciara/Amerie/Alicia Keys + vele andere.
Maar die zal hoogwaarschijnlijk nog wel veranderen
1. Rihanna
2. Britney
3. Beyoncé
4. The 411
5. John Legend
6. Cassie
7. Nina Sky
8. Nelly Furtado
9. Van Hunt
10. Ashanti/Ciara/Amerie/Alicia Keys + vele andere.
Maar die zal hoogwaarschijnlijk nog wel veranderen
0
geplaatst: 29 juli 2006, 23:19 uur
De tien die het eerst in me opkomen.
1. tortoise
2. pan american
3. tool
4. spinvis
5. sonic youth
6. paatos (maar daar luister ik nu naar, dus niet zo gek dat ik daaraan denk)
7. stereolab
8. motorpsycho
9. animal collective
10. dEUS
1. tortoise
2. pan american
3. tool
4. spinvis
5. sonic youth
6. paatos (maar daar luister ik nu naar, dus niet zo gek dat ik daaraan denk)
7. stereolab
8. motorpsycho
9. animal collective
10. dEUS
0
geplaatst: 29 juli 2006, 23:22 uur
1. R.E.M.
2. Crowded House
3. Beatles
4. Alan Parsons Project
5. Pulp
6. Muse
7. The Smiths
8. Eels
9. Radiohead
10. Suede
2. Crowded House
3. Beatles
4. Alan Parsons Project
5. Pulp
6. Muse
7. The Smiths
8. Eels
9. Radiohead
10. Suede
0
geplaatst: 29 juli 2006, 23:23 uur
1. Radiohead
2. Black Sabbath
3. Jeff Buckley
4. The Cure
5. Pink Floyd
6. Led Zeppelin
7. Eels
8. Dire Straits
9. Eric Clapton
10. Keane
Mijn 1e ingeving, en de volgorde kan afwisselend zijn
2. Black Sabbath
3. Jeff Buckley
4. The Cure
5. Pink Floyd
6. Led Zeppelin
7. Eels
8. Dire Straits
9. Eric Clapton
10. Keane
Mijn 1e ingeving, en de volgorde kan afwisselend zijn
0
geplaatst: 29 juli 2006, 23:47 uur
Ook even gauw samengesteld:
1. Pearl Jam
2. Pink Floyd
3. Metallica
4. U2
5. The Cure
6. Dream Theater
7. Muse
8. Simple Minds
9. Guns n' Roses
10. Deep Purple
1. Pearl Jam
2. Pink Floyd
3. Metallica
4. U2
5. The Cure
6. Dream Theater
7. Muse
8. Simple Minds
9. Guns n' Roses
10. Deep Purple
0
geplaatst: 30 juli 2006, 01:24 uur
Goed.... lastig... neem ik bands met 1 of 2 erg goede cds er ook in mee?... afwegingen... hmmm
1. Sigur Ros
2. Godspeed You! Black Emperor/A Silver Mt Zion/Set Fire To Flames
3. Neurosis
4. Miles Davis
5. Labradford
6. Eels
7. Velvet Underground
8. Morphine
9. Mogwai
10. Opeth
1. Sigur Ros
2. Godspeed You! Black Emperor/A Silver Mt Zion/Set Fire To Flames
3. Neurosis
4. Miles Davis
5. Labradford
6. Eels
7. Velvet Underground
8. Morphine
9. Mogwai
10. Opeth
0
geplaatst: 30 juli 2006, 01:56 uur
1. The Cure
2. Ride
3. U2
4. Deep Purple
5. Neil Young
6. Jimi Hendrix
7. Pink Floyd
8. Joe Satriani
9. Joy Division
10. Marillion
Reserve :
Iron Maiden
Led Zeppelin
ACDC
Black Sabbath
Simple Minds
The Chameleons
2. Ride
3. U2
4. Deep Purple
5. Neil Young
6. Jimi Hendrix
7. Pink Floyd
8. Joe Satriani
9. Joy Division
10. Marillion
Reserve :
Iron Maiden
Led Zeppelin
ACDC
Black Sabbath
Simple Minds
The Chameleons
0
geplaatst: 30 juli 2006, 02:53 uur
1. http://www.zangerbob.nl/
En de rest is in willekeurige volgorde. Hangt vna mijn stemming af.
The streets
Radiohead
Jamie Lidell
Pearl Jam
Peppers
Gorrilaz
Saint Germain
Arctic Monkeys
En de rest is in willekeurige volgorde. Hangt vna mijn stemming af.
The streets
Radiohead
Jamie Lidell
Pearl Jam
Peppers
Gorrilaz
Saint Germain
Arctic Monkeys
0
geplaatst: 30 juli 2006, 11:08 uur
1. Pearl Jam
2. Radiohead
3. Dream Theater
4. Rush
5. Opeth
6. Tool
7. Muse
8. Soundgarden
9. Rage against the machine
10. The Gathering
2. Radiohead
3. Dream Theater
4. Rush
5. Opeth
6. Tool
7. Muse
8. Soundgarden
9. Rage against the machine
10. The Gathering
0
Favourite
geplaatst: 30 juli 2006, 11:18 uur
Jeetje wat moeilijk, ik denk dat dit dan uiteindelijk mijn lijstje zal zijn:
01. The Beatles
02. Eels
03. The Arcade Fire
04. Pink Floyd
05. Radiohead
06. Jeff Buckley
07. The Frames
08. Genesis
09. Madrugada
10. The Clash
Zo, en wat doe je dan met namen als Deep Purple, Muse, Led Zeppelin, Sigur Ros..
01. The Beatles
02. Eels
03. The Arcade Fire
04. Pink Floyd
05. Radiohead
06. Jeff Buckley
07. The Frames
08. Genesis
09. Madrugada
10. The Clash
Zo, en wat doe je dan met namen als Deep Purple, Muse, Led Zeppelin, Sigur Ros..
0
geplaatst: 30 juli 2006, 11:30 uur
1. Radiohead
2. The Beatles
3. The Clash
4. The Smiths
5. David Bowie
6. Led Zeppelin
7. dEUS
8. Pink Floyd
9. Pixies
10. Neil Young
Moeilijk zeg.
2. The Beatles
3. The Clash
4. The Smiths
5. David Bowie
6. Led Zeppelin
7. dEUS
8. Pink Floyd
9. Pixies
10. Neil Young
Moeilijk zeg.
0
Ruby1966
geplaatst: 30 juli 2006, 11:39 uur
pfff....
1. The Smiths
2. The Afghan Whigs/Twilight Singers/Greg Dulli
3. The Verve/Richard Ashcroft
4. The Waterboys
5. Echo & the Bunnymen
6. The Cure
7. Songs: Ohia/ Magnolia Electric Co.
8. The Frames
9. Joy Division
10. Muse
1. The Smiths
2. The Afghan Whigs/Twilight Singers/Greg Dulli
3. The Verve/Richard Ashcroft
4. The Waterboys
5. Echo & the Bunnymen
6. The Cure
7. Songs: Ohia/ Magnolia Electric Co.
8. The Frames
9. Joy Division
10. Muse
0
geplaatst: 30 juli 2006, 15:02 uur
1] The Cure
2] Dead Can Dance
3] Simple Minds
4] Depeche Mode
5] Gridlock
6] The Doors
7] Echo & The Bunnymen
8] The Swans
9] This Morn' Omina
10]Ministry
Sjonge, vanaf nummer 2 werd het al héél lastig!
2] Dead Can Dance
3] Simple Minds
4] Depeche Mode
5] Gridlock
6] The Doors
7] Echo & The Bunnymen
8] The Swans
9] This Morn' Omina
10]Ministry
Sjonge, vanaf nummer 2 werd het al héél lastig!
0
geplaatst: 30 juli 2006, 17:42 uur
01 Oasis
02 The Stone Roses
03 Primal Scream
04 The Smiths
05 I Am Kloot
06 Wilco
07 The Libertines
08 Radiohead
09 Ryan Adams
10 Belle & Sebastian
02 The Stone Roses
03 Primal Scream
04 The Smiths
05 I Am Kloot
06 Wilco
07 The Libertines
08 Radiohead
09 Ryan Adams
10 Belle & Sebastian
0
geplaatst: 30 juli 2006, 18:46 uur
1. Frank Zappa
2. Tim Buckley
3. John Coltrane
4. Velvet underground
5. Doors
6. Van Morrison
7. Bob Dylan
8. Charles Mingus
9. Rolling stones
10. Miles Davis
Of zoiets...
2. Tim Buckley
3. John Coltrane
4. Velvet underground
5. Doors
6. Van Morrison
7. Bob Dylan
8. Charles Mingus
9. Rolling stones
10. Miles Davis
Of zoiets...
0
geplaatst: 30 juli 2006, 22:34 uur
De top 10 favoriete artiesten lijkt bij sommige veel ,op de top 10 overleden artiesten niet dat het voor mij wat uitmaakt . Was opmerkelijke diagnose
0
geplaatst: 30 juli 2006, 22:51 uur
1. Cocteau Twins
2. Simple Minds
3. The Cure
4. Echo and the Bunnymen
5. Dead Can Dance
6. Placebo
7. U2
8. The Verve
9. New Order/Joy Division
10. Tja ... Chameleons, Bjork etc.
Je Top 10 is al lastig samenstellen, maar dit...
Nummer 1 staat redelijk vast, de rest kan volgende maand weer veranderd zijn.
In mijn lijst zijn "maar" twee artiesten overleden!
2. Simple Minds
3. The Cure
4. Echo and the Bunnymen
5. Dead Can Dance
6. Placebo
7. U2
8. The Verve
9. New Order/Joy Division
10. Tja ... Chameleons, Bjork etc.
Je Top 10 is al lastig samenstellen, maar dit...
Nummer 1 staat redelijk vast, de rest kan volgende maand weer veranderd zijn.
In mijn lijst zijn "maar" twee artiesten overleden!
0
Mojo Pin
geplaatst: 30 juli 2006, 22:55 uur
Moeilijk, zeker aangezien het bij mij de hele tijd verandert.
Ik zal eens een poging wagen.
1. Pearl Jam
2. Jeff Buckley
3. The Strokes
4. Soundgarden
5. King Crimson
6. The Veils
7. The Velvet Underground
8. Rage Against The Machine
9. The Libertines
10. At The Drive-In
Ik zal eens een poging wagen.
1. Pearl Jam
2. Jeff Buckley
3. The Strokes
4. Soundgarden
5. King Crimson
6. The Veils
7. The Velvet Underground
8. Rage Against The Machine
9. The Libertines
10. At The Drive-In
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 13:23 uur
1. Kent
2. Smashing Pumpkins
3. Mew
4. Oceansize
5. Led Zeppelin
6. Pearl Jam
7. Muse
8. Sigur Rós
9. A-ha
10. Pink Floyd
2. Smashing Pumpkins
3. Mew
4. Oceansize
5. Led Zeppelin
6. Pearl Jam
7. Muse
8. Sigur Rós
9. A-ha
10. Pink Floyd
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 13:52 uur
1. Anathema
2. Dream Theater
3. Pink Floyd
4. Opeth
5. Metallica
6. Riverside
7. Sigur Ros
8. Tool
9. Jehtro Tull
10. King Crimson
2. Dream Theater
3. Pink Floyd
4. Opeth
5. Metallica
6. Riverside
7. Sigur Ros
8. Tool
9. Jehtro Tull
10. King Crimson
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 13:56 uur
1. Anathema
2. Pink Floyd
3. Roger Waters
4. Porcupine Tree
5. Riverside
5. Tool
7. Opeth
8. Oceansize
9. Antimatter
10. My Dying Bride
2. Pink Floyd
3. Roger Waters
4. Porcupine Tree
5. Riverside
5. Tool
7. Opeth
8. Oceansize
9. Antimatter
10. My Dying Bride
0
shappy1010
geplaatst: 10 augustus 2006, 14:05 uur
Even een afwijkend lijstje want sommige lijken wel erg veel op elkaar
1. Genesis
2. Toto
3. Phil Collins
4. Billy Joel
5. Louis Amstrong
6. The Who
7. R.E.M.
8. Tears for Fears
9. Coldplay
10. George Michael
1. Genesis
2. Toto
3. Phil Collins
4. Billy Joel
5. Louis Amstrong
6. The Who
7. R.E.M.
8. Tears for Fears
9. Coldplay
10. George Michael
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 14:09 uur
Pfoei.
Favoriet in de zin van: daarvan koop ik elke scheet die ze uitbrengen, die blijf ik altijd volgen, daar mag je me 's nachts voor wakker maken. Discografie is misschien niet altijd 100% in orde, maar dat zijn wel blijvertjes.
Een band als the Liars, wat waarschijnlijk mijn favoriete band van de laatste paar jaar is, valt buiten de boot. Best kans dat ze er over een paar jaar wel in zouden staan, maar die hebben pas drie platen uit en zicht nog niet zo bewezen als onderstaanden:
01 Sonic Youth
02 Bonnie "Prince" Billy/Will Oldham/Palace Brothers etc.
03 Fugazi
04 Mogwai
05 Motorpsycho
06 Don Caballero
07 The Microphones
08 The Blood Brothers
09 Deerhoof
10 Yo La Tengo
Favoriet in de zin van: daarvan koop ik elke scheet die ze uitbrengen, die blijf ik altijd volgen, daar mag je me 's nachts voor wakker maken. Discografie is misschien niet altijd 100% in orde, maar dat zijn wel blijvertjes.
Een band als the Liars, wat waarschijnlijk mijn favoriete band van de laatste paar jaar is, valt buiten de boot. Best kans dat ze er over een paar jaar wel in zouden staan, maar die hebben pas drie platen uit en zicht nog niet zo bewezen als onderstaanden:
01 Sonic Youth
02 Bonnie "Prince" Billy/Will Oldham/Palace Brothers etc.
03 Fugazi
04 Mogwai
05 Motorpsycho
06 Don Caballero
07 The Microphones
08 The Blood Brothers
09 Deerhoof
10 Yo La Tengo
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 17:23 uur
01 Pixies
02 Belle and Sebastian
03 Soulwax
04 dEUS
05 Sufjan Stevens
06 Elliott Smith
07 Wu-Tang Clan
08 Damien Rice
09 Spinvis
10 Patrick Wolf
02 Belle and Sebastian
03 Soulwax
04 dEUS
05 Sufjan Stevens
06 Elliott Smith
07 Wu-Tang Clan
08 Damien Rice
09 Spinvis
10 Patrick Wolf
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 21:28 uur
Mijn TOP 10:
01. The Alan Parsons Project
02. Porcupine Tree
03. Alan Parsons
04. U2
05. Pink Floyd
06. Eric Woolfson
07. Marillion
08. Dewa 19
09. Rammstein
10. George Michael
11 t/m 30:
11. Mylene Farmer
12. Beck
13. David Bowie
14. Barclay James Harvest
15. R.E.M.
16. Pet Shop Boys
17. The Bee Gees
18. The Adventures
19. Camel
20. Journey
21. dredg
22. Sigur Rós
23. Supertramp
24. Marco Borsato
25. Ambrosia
26. Coldplay
27. A Perfect Circle
28. The Pineapple Thief
29. Radiohead
30. Spinvis
01. The Alan Parsons Project
02. Porcupine Tree
03. Alan Parsons
04. U2
05. Pink Floyd
06. Eric Woolfson
07. Marillion
08. Dewa 19
09. Rammstein
10. George Michael
11 t/m 30:
11. Mylene Farmer
12. Beck
13. David Bowie
14. Barclay James Harvest
15. R.E.M.
16. Pet Shop Boys
17. The Bee Gees
18. The Adventures
19. Camel
20. Journey
21. dredg
22. Sigur Rós
23. Supertramp
24. Marco Borsato
25. Ambrosia
26. Coldplay
27. A Perfect Circle
28. The Pineapple Thief
29. Radiohead
30. Spinvis
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 21:53 uur
Tool
A Perfect Circle
Radiohead
Placebo
Interpol
Pink Floyd
-
4 andere bands.
A Perfect Circle
Radiohead
Placebo
Interpol
Pink Floyd
-
4 andere bands.
0
geplaatst: 30 oktober 2006, 18:39 uur
Ik ga voor een updateje:
1. Pink Floyd
2. Anathema
3. Dream Theater
4. (Het oude) Metallica
5. Opeth
6. Mogwai
7. Tool
8. Marillion zonder Vis
9. Eels
10. Jethro Tull
1. Pink Floyd
2. Anathema
3. Dream Theater
4. (Het oude) Metallica
5. Opeth
6. Mogwai
7. Tool
8. Marillion zonder Vis
9. Eels
10. Jethro Tull
* denotes required fields.