Muziek / Toplijsten en favorieten / top 10 Beatles solo CD's
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2008, 10:44 uur
1- John Lennon/Plastic Ono band (John)
2- All Things must pass (George)
3- Band on The Run (Paul)
4- Walls and Bridges (John)
5- Ram (Paul)
6- Imagine (John)
7- Ringo (Ringo)
8- Thirty three and 1/3 (George)
9- Cloud nine (George)
10- Flaming pie (Paul)
2- All Things must pass (George)
3- Band on The Run (Paul)
4- Walls and Bridges (John)
5- Ram (Paul)
6- Imagine (John)
7- Ringo (Ringo)
8- Thirty three and 1/3 (George)
9- Cloud nine (George)
10- Flaming pie (Paul)
0
Davez
geplaatst: 18 april 2008, 17:43 uur
1. Paul McCartney - Flaming Pie 4*
2. John Lennon - Imagine 4*
3. Paul McCartney - Band On The Run 4*
4. John Lennon - Plastic Ono Band 3.5*
5. Paul McCartney - McCartney 3*
6. George Harrison - Living In A Material World 3*
7. Paul McCartney - Driving Rain 3*
8. Paul McCartney - Flowers In The Dirt 3*
9. George Harrison - All Things Must Pass 2*
Verder kom ik niet
2. John Lennon - Imagine 4*
3. Paul McCartney - Band On The Run 4*
4. John Lennon - Plastic Ono Band 3.5*
5. Paul McCartney - McCartney 3*
6. George Harrison - Living In A Material World 3*
7. Paul McCartney - Driving Rain 3*
8. Paul McCartney - Flowers In The Dirt 3*
9. George Harrison - All Things Must Pass 2*
Verder kom ik niet
0
geplaatst: 18 april 2008, 17:55 uur
1. all things must pass - george
2. Ringo -Ringo
3. Ram - Paul
4. Band on the Run - Paul
5 Chaos and creation - paul
6. McCartney - paul
7 Plastic ono band - john
voor de rest niet veel boeiends , heb toch echt weinig met solo lennon geloof ik , vrij veel kut platen
2. Ringo -Ringo
3. Ram - Paul
4. Band on the Run - Paul
5 Chaos and creation - paul
6. McCartney - paul
7 Plastic ono band - john
voor de rest niet veel boeiends , heb toch echt weinig met solo lennon geloof ik , vrij veel kut platen
0
geplaatst: 19 april 2008, 01:44 uur
1. George Harrison - All Things Must Pass (1970) 4.5*
2. John Lennon - John Lennon/Plastic Ono Band (1970) 4.0*
3. Paul McCartney - Ram (1971)
4. Paul McCartney & Wings - Band on the Run (1973)
5. George Harrison - Brainwashed (2002)
6. Ringo Starr - Ringo (1973)
7. John Lennon & Yoko Ono - Some Time in New York City (1972)
8. Paul McCartney & Wings - Red Rose Speedway (1973)
9. John Lennon - Imagine (1971)
10. Paul McCartney - McCartney (1970)
2. John Lennon - John Lennon/Plastic Ono Band (1970) 4.0*
3. Paul McCartney - Ram (1971)
4. Paul McCartney & Wings - Band on the Run (1973)
5. George Harrison - Brainwashed (2002)
6. Ringo Starr - Ringo (1973)
7. John Lennon & Yoko Ono - Some Time in New York City (1972)
8. Paul McCartney & Wings - Red Rose Speedway (1973)
9. John Lennon - Imagine (1971)
10. Paul McCartney - McCartney (1970)
0
geplaatst: 20 april 2008, 00:04 uur
1. George Harrison - All Things Must Pass
2. Paul McCartney - Ram
3. Paul McCartney & Wings - Band on the Run
4. John Lennon - John Lennon/Plastic Ono Band
5. Paul McCartney - Flaming Pie
6. George Harrison - Brainwashed
7. John Lennon - Imagine
8. George Harrison - Cloud Nine
9. Walls and Bridges
10. Ringo Starr - Ringo
2. Paul McCartney - Ram
3. Paul McCartney & Wings - Band on the Run
4. John Lennon - John Lennon/Plastic Ono Band
5. Paul McCartney - Flaming Pie
6. George Harrison - Brainwashed
7. John Lennon - Imagine
8. George Harrison - Cloud Nine
9. Walls and Bridges
10. Ringo Starr - Ringo
0
Empyrium
geplaatst: 20 april 2008, 14:27 uur
01. John Lennon/Plastic Ono Band (John)
02. Band On the Run (Paul)
03. Walls and Bridges (John)
04. McCartney (Paul)
05. Venus and Mars (Paul)
06. Imagine (John)
07. All Things Must Pass (George)
08. Flaming Pie (Paul)
09. Thirty Three and 1/3 (George)
10. Flowers in the Dirt (Paul)
02. Band On the Run (Paul)
03. Walls and Bridges (John)
04. McCartney (Paul)
05. Venus and Mars (Paul)
06. Imagine (John)
07. All Things Must Pass (George)
08. Flaming Pie (Paul)
09. Thirty Three and 1/3 (George)
10. Flowers in the Dirt (Paul)
0
geplaatst: 24 april 2008, 21:49 uur
1. John Lennon - Plastic Ono Band
2. Paul McCartney - Flaming Pie
3. George Harrison - All Things Must Past
4. Paul McCartney & Wings - Band On The Run
5. John Lennon - Imagine
6. George Harrison - Could Nine
7. Paul McCartney - Chaos & Creation in the Backyard
8. John Lennon - Walls & Bridges
9. George Harrison - Brainwashed
10. Wings - London Town
2. Paul McCartney - Flaming Pie
3. George Harrison - All Things Must Past
4. Paul McCartney & Wings - Band On The Run
5. John Lennon - Imagine
6. George Harrison - Could Nine
7. Paul McCartney - Chaos & Creation in the Backyard
8. John Lennon - Walls & Bridges
9. George Harrison - Brainwashed
10. Wings - London Town
0
geplaatst: 1 juni 2008, 18:48 uur
1. John Lennon - Plastic Ono Band
2. Wings - Band On The Run
3. George Harrison - All Things Must Past
4. John Lennon - Imagine
5. Paul McCartney - Chaos & Creation in the Backyard
6. Paul McCartney - Ram
7. Paul McCartney - Flaming Pie
8. George Harrison - Living In A Material World
9. Ringo Starr - Ringo
10. Wings - London Town
2. Wings - Band On The Run
3. George Harrison - All Things Must Past
4. John Lennon - Imagine
5. Paul McCartney - Chaos & Creation in the Backyard
6. Paul McCartney - Ram
7. Paul McCartney - Flaming Pie
8. George Harrison - Living In A Material World
9. Ringo Starr - Ringo
10. Wings - London Town
0
geplaatst: 14 september 2008, 12:11 uur
1. Paul McCartney and Wings:Band on the run (1974)
2. George Harrison: George Harrison (1979)
3 John Lennon & Yoko Ono: Sometimes in New york city (1972)
4 George Harrison: All Things must pass (1970)
5 John Lennon: Imagine : (1971)
6 Ringo Starr: Ringo (1973)
7 Paul McCartney: memory almost full (2007)
8 Ringo Starr: Ringo Rama (2003)
9 John Lennon: Plastic Ono band (1970)
10 George Harrison: Extra textra (read all about it) 1975
2. George Harrison: George Harrison (1979)
3 John Lennon & Yoko Ono: Sometimes in New york city (1972)
4 George Harrison: All Things must pass (1970)
5 John Lennon: Imagine : (1971)
6 Ringo Starr: Ringo (1973)
7 Paul McCartney: memory almost full (2007)
8 Ringo Starr: Ringo Rama (2003)
9 John Lennon: Plastic Ono band (1970)
10 George Harrison: Extra textra (read all about it) 1975
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 april 2009, 19:22 uur
1. George Harrison - All Things Must Pass
2. George Harrison (e.a.) - The Concert for Bangladesh
Dan een heel groot gat.
3. John Lennon - Plastic Ono Band
4. George Harrison - Living in the Material World
5. George Harrison - Brainwashed
6. George Harrison - George Harrison
7. John Lennon - Walls & Bridges
8. John Lennon - Imagine
9. George Harrison - Thirty Three & 1/3
10. John Lennon - Mind Games
2. George Harrison (e.a.) - The Concert for Bangladesh
Dan een heel groot gat.
3. John Lennon - Plastic Ono Band
4. George Harrison - Living in the Material World
5. George Harrison - Brainwashed
6. George Harrison - George Harrison
7. John Lennon - Walls & Bridges
8. John Lennon - Imagine
9. George Harrison - Thirty Three & 1/3
10. John Lennon - Mind Games
0
Father McKenzie
geplaatst: 3 mei 2009, 13:32 uur
1. George - All Things Must Pass
2. Paul - Band On The Run
3. John - John Lennon/Plastic Ono Band
4. Ringo - Goodnight Vienna
5. Paul - Flaming Pie
6. George - Cloud Nine
7. John - Imagine
8. Paul - Ram
9. Paul - London Town
10. John - Walls & Bridges
2. Paul - Band On The Run
3. John - John Lennon/Plastic Ono Band
4. Ringo - Goodnight Vienna
5. Paul - Flaming Pie
6. George - Cloud Nine
7. John - Imagine
8. Paul - Ram
9. Paul - London Town
10. John - Walls & Bridges
0
geplaatst: 16 april 2013, 21:11 uur
Interessante topic. Ik ken nog lang niet alles van Paul, John en George en ik ken van Ringo zelfs helemaal niets. Die laatste boeit me ook minder, maar ik heb dit jaar wel als voornemen om de solo albums van de fab four te leren kennen. We zullen zien hoe ver ik kom. In ieder geval is dit mijn voorlopige lijstje:
1. George Harrison - All Things Must Pass
2. Paul McCartney - Band On The Run (Wings)
3. Paul McCartney - Flaming Pie
4. John Lennon - John Lennon / Plastic Ono Band
5. Paul & Linda McCartney - Ram
6. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Back Yard
7. John Lennon - Imagine
8. George Harrison - Living in the Material World
9. Paul McCartney - London Town (Wings)
10. Paul McCartney - McCartney
1. George Harrison - All Things Must Pass
2. Paul McCartney - Band On The Run (Wings)
3. Paul McCartney - Flaming Pie
4. John Lennon - John Lennon / Plastic Ono Band
5. Paul & Linda McCartney - Ram
6. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Back Yard
7. John Lennon - Imagine
8. George Harrison - Living in the Material World
9. Paul McCartney - London Town (Wings)
10. Paul McCartney - McCartney
0
geplaatst: 16 april 2013, 23:13 uur
10 stuks.
1. Paul McCartney(Wings)- Band On The Run
2. John Lennon- John Lennon/Plastic Ono Band
3. George Harrison- All Things Must Pass
4. Paul McCartney- Flaming Pie
5. John Lennon- Imagine
6. Paul McCartney- London Town
7. Paul McCartney- Back To The Egg
8. John Lennon- Mind Games
9. George Harisson- Cloud 9
10.John Lennon- Rock And Roll
1. Paul McCartney(Wings)- Band On The Run
2. John Lennon- John Lennon/Plastic Ono Band
3. George Harrison- All Things Must Pass
4. Paul McCartney- Flaming Pie
5. John Lennon- Imagine
6. Paul McCartney- London Town
7. Paul McCartney- Back To The Egg
8. John Lennon- Mind Games
9. George Harisson- Cloud 9
10.John Lennon- Rock And Roll
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 april 2013, 14:25 uur
Updaten maar:
1. George Harrison - All Things Must Pass
2. George Harrison (e.a.) - The Concert for Bangladesh
3. John Lennon - Plastic Ono Band
4. John Lennon - Imagine
5. George Harrison - Thirty Three & 1/3
6. George Harrison - Living in the Material World
7. George Harrison - Brainwashed
8. John Lennon - Walls & Bridges
9. George Harrison - George Harrison
10. John Lennon - Mind Games
Al twijfel ik wel een beetje over Mind Games, maar dat heb ik ook met bijv. Band on the Run, Chaos & Creation in the Back Yard en Cloud Nine. Na een flitsende start is het echt speciale er wel een beetje af bij de solobietels.
1. George Harrison - All Things Must Pass
2. George Harrison (e.a.) - The Concert for Bangladesh
3. John Lennon - Plastic Ono Band
4. John Lennon - Imagine
5. George Harrison - Thirty Three & 1/3
6. George Harrison - Living in the Material World
7. George Harrison - Brainwashed
8. John Lennon - Walls & Bridges
9. George Harrison - George Harrison
10. John Lennon - Mind Games
Al twijfel ik wel een beetje over Mind Games, maar dat heb ik ook met bijv. Band on the Run, Chaos & Creation in the Back Yard en Cloud Nine. Na een flitsende start is het echt speciale er wel een beetje af bij de solobietels.
0
geplaatst: 17 april 2013, 20:11 uur
1. George Harrison - All Things Must Pass
2. Paul McCartney - Ram
3. John Lennon- John Lennon/Plastic Ono Band
4. John Lennon - Imagine
5. Paul McCartney - Memory Almost Full
6. Paul McCartney - Band On The Run
7. George Harrison - Living in the Material World
8. Paul McCartney - Flaming Pie
9. George Harisson- Cloud 9
10. John Lennon - Walls & Bridges
2. Paul McCartney - Ram
3. John Lennon- John Lennon/Plastic Ono Band
4. John Lennon - Imagine
5. Paul McCartney - Memory Almost Full
6. Paul McCartney - Band On The Run
7. George Harrison - Living in the Material World
8. Paul McCartney - Flaming Pie
9. George Harisson- Cloud 9
10. John Lennon - Walls & Bridges
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 15:12 uur
1. Paul McCartney - Ram
2. George Harrison - All Things Must Pass
3. John Lennon - John Lennon/Plastic Ono Band
4. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Back Yard
5. Paul McCartney - Flaming Pie
6. John Lennon - Imagine
7. Paul McCartney - McCartney I
8. Paul McCartney - McCartney II
9. John Lennon - Double Fantasy
10. George Harrison - Cloud 9
2. George Harrison - All Things Must Pass
3. John Lennon - John Lennon/Plastic Ono Band
4. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Back Yard
5. Paul McCartney - Flaming Pie
6. John Lennon - Imagine
7. Paul McCartney - McCartney I
8. Paul McCartney - McCartney II
9. John Lennon - Double Fantasy
10. George Harrison - Cloud 9
0
geplaatst: 1 november 2014, 09:37 uur
1. All things must pass-Harrison
2. John Lennon/plastic ono band-Lennon
3. Band on the run-McCartney
4. Imagine-Lennon
5. McCartney 1-McCartney
6. Walls and Bridges-Lennon
7. Living in the material world-Harrison
8. Cloud 9-Harrison
9. Ram-McCartney
10.Mind Games-Lennon
2. John Lennon/plastic ono band-Lennon
3. Band on the run-McCartney
4. Imagine-Lennon
5. McCartney 1-McCartney
6. Walls and Bridges-Lennon
7. Living in the material world-Harrison
8. Cloud 9-Harrison
9. Ram-McCartney
10.Mind Games-Lennon
0
geplaatst: 3 oktober 2015, 08:45 uur
1 jaar verder.....update
1.All things must pass
2.John Lennon/Plastic Ono Band
3.Ram
4.Band on the run
5.Imagine
6.McCartney 1
7.Walls and Bridges
8.Living in the material world
9.Cloud 9
10. Venus and mars
McCartney wint deze x
1.All things must pass
2.John Lennon/Plastic Ono Band
3.Ram
4.Band on the run
5.Imagine
6.McCartney 1
7.Walls and Bridges
8.Living in the material world
9.Cloud 9
10. Venus and mars
McCartney wint deze x
0
geplaatst: 9 september 2017, 10:23 uur
Bijna 2 jaar verder....opmerkelijk hoe je smaak of voorkeur blijft veranderen
1. Ram
2. Wings over America
3. All Things Must Pass
4. Band On The Run
5. Concert For Bangla Desh
6. John Lennon/Plastic Ono Band
7. McCartney 1
8. Venus And Mars
9. Cloud 9
10. Flaming Pie
Het werk van McCartney krijgt (wat mij betreft) steeds meer waardering ,en wint dus fors op Lennon
E.a heeft ongetwijfeld ook te maken met de langere muzikale carrière van McCartney
Goede 2e plaats is voor Harrison ,....wat Ringo betreft ...leuk , maar een Compilatiealbum vind ik voldoende
Moest deze weer eens bijstellen ,want ...Ram staat zelfs (sinds deze week nieuw) in mijn pers Top 10
1. Ram
2. Wings over America
3. All Things Must Pass
4. Band On The Run
5. Concert For Bangla Desh
6. John Lennon/Plastic Ono Band
7. McCartney 1
8. Venus And Mars
9. Cloud 9
10. Flaming Pie
Het werk van McCartney krijgt (wat mij betreft) steeds meer waardering ,en wint dus fors op Lennon
E.a heeft ongetwijfeld ook te maken met de langere muzikale carrière van McCartney
Goede 2e plaats is voor Harrison ,....wat Ringo betreft ...leuk , maar een Compilatiealbum vind ik voldoende
Moest deze weer eens bijstellen ,want ...Ram staat zelfs (sinds deze week nieuw) in mijn pers Top 10
0
geplaatst: 19 oktober 2017, 17:01 uur
Maar weer eens een update na Jaren, soms inwisselbaar qua plaats maar toch wel (ongeveer) mijn solo favoriete. Opvallend dat de Ex Beatles platen allemaal uit de Jaren 70 stammen, Toen ze nog flink op dreef waren en ze blijkbaar nog niets van hun Beatles kwaliteiten hadden ingeboed.
1. Thirty three and 1/3
2. Walls and Bridges
3. RAM
4. JL Plastic Ono Band
5. McCartney
6. All things must pass
7. Band on the run
8. Living in the Material world
9. Imagine
10. Ringo
1. Thirty three and 1/3
2. Walls and Bridges
3. RAM
4. JL Plastic Ono Band
5. McCartney
6. All things must pass
7. Band on the run
8. Living in the Material world
9. Imagine
10. Ringo
0
geplaatst: 20 oktober 2017, 13:48 uur
Alleen studio albums.
1. Paul McCartney & Wings - Band on the Run (1973)
2. George Harrison - All Things Must Pass (1970)
3. Paul McCartney - Flaming Pie (1997)
4. Paul & Linda McCartney - Ram (1971)
5. Paul McCartney - Memory Almost Full (2007)
6. Paul McCartney - McCartney (1970)
7. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Backyard (2005)
8. George Harrison - Living in the Material World (1973)
9. Wings - Venus and Mars (1975)
10. Paul McCartney - Off the Ground (1993)
11. Wings - London Town (1978)
12. John Lennon - Imagine (1971)
13. George Harrison - Cloud Nine (1987)
14. John Lennon - John Lennon / Plastic Ono Band (1970)
15. George Harrison - Dark Horse (1974)
Hoe langer, hoe meer Macca fan ik ben ten opzichte van overige kevers. Ik ken lang niet alles en ik merk dat als ik me in het solo werk verdiep, ik het minst interesse heb in Ringo Starr, maar ook niet zoveel in Lennon. Als Beatle vond ik hem geweldig, maar solo boeit het me wat minder. Nu heeft ie ook niet zoveel soloalbums uitgebracht natuurlijk. Solo sla ik Harrison hoger aan en Macca dus zeker.
9x McCartney
4x Harrison
2x John Lennon
1. Paul McCartney & Wings - Band on the Run (1973)
2. George Harrison - All Things Must Pass (1970)
3. Paul McCartney - Flaming Pie (1997)
4. Paul & Linda McCartney - Ram (1971)
5. Paul McCartney - Memory Almost Full (2007)
6. Paul McCartney - McCartney (1970)
7. Paul McCartney - Chaos and Creation in the Backyard (2005)
8. George Harrison - Living in the Material World (1973)
9. Wings - Venus and Mars (1975)
10. Paul McCartney - Off the Ground (1993)
11. Wings - London Town (1978)
12. John Lennon - Imagine (1971)
13. George Harrison - Cloud Nine (1987)
14. John Lennon - John Lennon / Plastic Ono Band (1970)
15. George Harrison - Dark Horse (1974)
Hoe langer, hoe meer Macca fan ik ben ten opzichte van overige kevers. Ik ken lang niet alles en ik merk dat als ik me in het solo werk verdiep, ik het minst interesse heb in Ringo Starr, maar ook niet zoveel in Lennon. Als Beatle vond ik hem geweldig, maar solo boeit het me wat minder. Nu heeft ie ook niet zoveel soloalbums uitgebracht natuurlijk. Solo sla ik Harrison hoger aan en Macca dus zeker.
9x McCartney
4x Harrison
2x John Lennon
* denotes required fields.