menu

Muziek / Koop en Ruil / Kaarten te koop voor Porcupine Tree

zoeken in:
geplaatst:
Aan de geachte mede-muziekliefhebber die mij uit de brand wil helpen,

Een poosje geleden heb ik kaarten gekocht voor Porcupine Tree in Amsterdam, op maandag 7 november 2022. Wegens omstandigheden ben ik echter niet in staat te gaan, wat betekent dat ik graag van mijn kaarten af wil.

Ik heb mijn tickets, het zijn twee stuks, beiden aangeboden als resale op Ticketmaster. Het betreft vak 109, rij 3 en de stoelen 330 en 331. Op deze manier kun je de tickets van me overnemen, dat is de handigste, snelste en makkelijkste manier. Ze kosten 55 euro, exclusief servicekosten. Hierbij de link: Ticketmaster Porcupine Tree.

Spread the news en bij voorbaat heel erg veel dank aan de koper die mij uit de brand helpt!

Ate Bouma

Gast
geplaatst: vandaag om 14:43 uur

geplaatst: vandaag om 14:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.