MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Hiphop collectie for sale

zoeken in:
Ik heb het digitale tijdperk omarmd en derhalve besloten mijn gehele collectie van de hand te doen.

Interesse? Check:

Buy from -marco- at Discogs Marketplace

Laat je niet afschrikken door de prijzen, vragen of biedingen op een album? PM me

Pff, interessante albums zitten ertussen, eens even gaan speuren!

Zat er niks voor je tussen Harderwiek?

-marco- schreef:
wellicht zit er iets voor jullie tussen

En ik ga tegenwoordig juist weer voor vinyl... succes met de verkoop!

Had wel al zitten kijken inderdaad. Zitten zeker een paar interessante albums bij.

Zit mooi spul tussen, maar ik koop eigenlijk alleen nog vinyl, thanks voor de heads up en succes met de verkoop!

Er zitten natuurlijk heel wat sterke albums bij maar ik ben momenteel wat low on cash.

Haha, ik ook! Als ik het geld had nam ik je halve collectie over! Maar ik hou het ik de gaten en wie weet volgende maand -marco-! Bedankt dat je aan me dacht!

Kos
Vervelend genoeg weet ik niet eens meer welke ik zelf allemaal al heb.

Zitten best albums tussen die ik zou willen hebben, maar die zijn elders op discogs goedkoper te vinden. Piece of Strange bijvoorbeeld. Wel een mooie collectie

Piece of Strange is bij HHV gewoon te koop voor €12,50 ja

-SprayIt- schreef:
Zitten best albums tussen die ik zou willen hebben, maar die zijn elders op discogs goedkoper te vinden. Piece of Strange bijvoorbeeld. Wel een mooie collectie

Uhm ik ben juist de goedkoopste op discogs mbt die ( 2x limited editie uitgave ) en die hhv uitgave is een pre-order voor 27-3 Sowieso niet 2cd

Daarbij vraag ik juist geen achterlijke prijzen op discogs zoals vele andere 70,- tot wel 300,- vragen voor een enkel (bijzonder) cd'tje. Ik ben veelal het goedkoopst. Tuurlijk heb ik ze van 30,- , maar die heb ik veelal voor dat geld ook destijds gekocht ( veel uit Japan )

Enige dure die ik aanbied is de eerste cd van Brother Ali.

Maar thanks voor de tip en compliment.

En een bod op een cd staat natuurlijk altijd vrij!

Dat pre-order systeem op HHV is heel vaag. MBDTF-vinyl van Kanye West zou ook pas geleverd worden vanaf maart, maar hij werd gewoon keurig binnen 5 dagen bezorgd. En mijn CD van APoS daar ook vandaan voor €12,95 en dat is gewoon de dubbel CD.

Verder geef ik je geen ongelijk. Daarbij komt lang niet alles op Discogs uit Nederland, dus dan komt er al snel een tientje bij en ben je nog even duur of duurder uit.

FRIPI
Typisch Hollands het onderste uit de kan halen.

Hallo hiphop liefhebbers. Verkoop gaat hard, veel verkocht, maar nog steeds prachtexemplaren beschikbaar.
Prijzen zijn 'drastisch' verlaagd

Interesse? PM me. Meerdere aankopen? Prijzen zijn onderhandelbaar.

Hier de link nogmaals:

MASSilky & Smooth FRIPI west He$$el_01 waxs thgrydaKos Harderwiek bennerd niels94 Delars MJ_DA_MAN Nr.4 Holla Flipm0de René ThingMan IllumSphere Soundbites Slowgaze Ralph Snoeperd Lyrical_Lunatics bram1610 Arrie WeztSide Henjo Bedorvenkebab overmars89 TheLegacy No Surrender
Rhythm & Poetry -SprayIt-

FRIPI
Geen interesse. Je prijzen zijn absurd hoog en zeker voor tweedehands items.

Wat zie jij als Limited trouwens? Sommige albums zijn twee disc uitvoeringen en niet eens limited.

Ok FRIPI no problem, ieder zijn mening

Mbt limited hanteer ik gewoon de discogs standaards!

FRIPI
Heeft niets met mening te maken. De standaard cd's kan je veelal voor vijf euro kopen en jij vraagt er ggemiddeld 12.50 voor.

Wat is limited bij discogs. Een aantal cd's die jij heb zijn gewoon dubbel cd's en daar vraag jij meer dan twintig euro voor.

Op zijn minst triest te noemen en vind het zelfs wel grappig dat mensen zo gek zijn om te kopen.

Ook zag ik dat je promo's hebt en verkoopt terwijl die dingen gewoon gratis zijn uitgedeeld maar snap enigszins wel dat je daar wat voor vraagt vanwege schaarsheid.

Zit je behoorlijk dwars FRIPI. Relax en Enjoy je zondag

FRIPI
Zit mij niet dwars. Probeer alleen mede gebruikers duidelijk te maken wat voor onzin prijzen jij hanteerd.

Ik moet toegeven dat je wel goefe zaken doet zo.

Zitten leuke cd's tussen, echten geen reële prijzen inderdaad.

FRIPI schreef:
Zit mij niet dwars. Probeer alleen mede gebruikers duidelijk te maken wat voor onzin prijzen jij hanteerd.

Ik moet toegeven dat je wel goefe zaken doet zo.

Het verkoopt zichzelf zowat op discogs, loop me suf naar het postkantoor . Hoef eea hier niet te verkopen, maar weet dat hier veel liefhebbers zitten en derhalve de berichtgeving.

Je opmerkingen btw zijn niet geheel realistisch though. Maar als je het elders goedkoper kan halen ( betwijfel het ), moet je dat natuurlijk vooral doen. Ik zou dat zelf iig niet laten

Zure kerel die FRIPI haha!

Naar sommige cd's is nou eenmaal meer vraag dan naar andere. Voor zo'n gewilde cd kun je nou net even iets meer vragen dan de drie, vier, vijf euro plaatjes die jij in je kast hebt staan. Dat heet marktwerking.

Daarnaast vind ik het raar dat je in iemand anders zijn topic gaat lopen haten. Ik denk dat de meeste Musicmeter gebruikers prima weten wat iets waard is en al jaren zonder jou hulp muziek verzamelen. Vind je de prijzen te hoog? Koop dan niks!

Ik vind het grappig dat je Marco verwijt typisch Hollands te zijn omdat hij 'het onderste uit de kan probeert te halen'. Volgens mij is het precies andersom. Jij verwacht een koopje te scoren bij iemand die aardig wat bloed, zweet en tranen in zijn collectie heeft gestopt. Hij zou wel gek zijn zou hij deze collectie voor een paar euro van de hand doen.

Ook vind ik je opmerking over geld vragen promo's te dom voor woorden. Weet je wel hoeveel promo's (zowel op vinyl als cd) er dagelijks voor aardig wat euro's verhandeld worden op site's als Discogs en Ebay. Als je ook maar een beetje bezig zou zijn met het verzamelen van muziek dan zou je dit weten.

Houdoe!

Ik wilde niet zoveel energie steken in een figuur als FRIPI, maar je slaat de spijker op z'n kop flipmazda

FRIPI
Sorry flipje maar zijn collectie is vrij mager maar zoals ik al zei dat als je veel kan verdienen moet je dat doen.

Mijn collectie ken je niet dus oordeel er dan niet over.

Misschien moet ik ook maar eens wat proberen daar aangezien de prijzen hoog liggen.

Nu ook voor de LP liefhebbers! Mijn hele collectie van Atmosphere staat nu op discogs, waaronder veel bijzonder gelimiteerd materiaal. Incl enkele mooie lp's dus

Doe er je voordeel mee, of niet

Interesse? PM me!

-marco- schreef:
Nu ook voor de LP liefhebbers! Mijn hele collectie van Atmosphere staat nu op discogs, waaronder veel bijzonder gelimiteerd materiaal. Incl enkele mooie lp's dus

Doe er je voordeel mee, of niet

Interesse? PM me!

Aangezien dit topic nog open staat en mensen dit waarschijnlijk nog in hun updates hebben staan, ben ik zo vrij om het over te nemen:

I.v.m. vinyl-collectie en verhuizing verkoop ik mijn CD's. Unieke(re) exemplaren via Discogs en de rest, in grotere hoeveelheden, op Marktplaats. Als je interesse hebt PM me dan!
(Hou dit topic schoon a.u.b., discussies over prijzen kunnen via PM!)

Linkjes:
Buy Vinyl Records and CDs from JelleSmid at Discogs Marketplace
http://www.marktplaats.nl/verkopers/782649.html

MAS west waxs He$$el_01 thgryda thgryda Kos Harderwiek bennerd niels94 Delars Snoeperd René. Flipm0de Holla Nr.4 Nr.4 Ralph. ThingMan IllumSphere Soundbites Slowgaze Lyrical_Lunatics bram1610 Arrie WeztSide Henjo overmars89 TheLegacy No Surrender -SprayIt- -marco- MJ_DA_MAN flipmazda

Alweer verkoop. Blijft zonde. Ga wel ff kijken maestro!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.