menu

Muziek / Koop en Ruil / Cd rek

zoeken in:
avatar van Merth
Ik heb bijgaand cd rek te koop. Foto is van de leverancier, eventueel kan ik zelf ook een foto maken.
Het cd rek verkeerd in goede staat en heeft geen schades. Er passen 188 cd's in het rek. De verkoopprijs is 35 euro excl. verzendkosten.

Bij vragen/opmerkingen graag een PM.

http://www.cd-rek.nl/images/SerieA/00124/DSC00125.JPG

avatar van Merth
Prijsverlaging naar 30 euro.

avatar van Merth
Nu voor 25 euro!

avatar van Merth
20 euro

avatar van Mjuman
Merth schreef:
20 euro


Ik vrees dat je het ritueel zult moeten verbranden - ter bezegeling van het einde van het cd-tijdperk

Schnee
het ziet er uit alsof het aluminium is. Moeilijk te verbranden...Platstampen misschien?
of op straat zetten, voor de gelukkige vinder.


avatar van herman
Of in een weggeefgroep op Facebook zetten.

avatar van Merth
Het is RVS en de planken zijn verstelbaar waardoor het rek ook te gebruiken is voor blu rays/dvd's.
Misschien dat er voor die media nog wel interesse is?

buizen
Kun je het object niet op marktplaats zetten, Merth? Als plan B. Een veel groter bereik daar, ben je 'm misschien wel kwijt voor 25,-. Als zo'n advertentie daar tenminste gratis is.

Foto is van de leverancier,

Dat zal dan een particulier zijn die die rekken zelf maakt, of importeert? De "showroom" lijkt me de huiskamer van de leverancier.

avatar van Merth
buizen schreef:
Kun je het object niet op marktplaats zetten, Merth? Als plan B. Een veel groter bereik daar, ben je 'm misschien wel kwijt voor 25,-. Als zo'n advertentie daar tenminste gratis is.

(quote)

Dat zal dan een particulier zijn die die rekken zelf maakt, of importeert? De "showroom" lijkt me de huiskamer van de leverancier.


Ik verkoop zelf liever op een forum dan via Marktplaats, daar heb je over het algemeen namelijk meer kans op iemand die oprecht geïnteresseerd is.

De foto spreekt inderdaad niet echt tot de verbeelding, maar het is een erg mooi rek. Ik zal binnenkort zelf even een foto maken en deze plaatsen.

buizen
Merth schreef:
(quote)


Ik verkoop zelf liever op een forum dan via Marktplaats, daar heb je over het algemeen namelijk meer kans op iemand die oprecht geïnteresseerd is.

Daarom sprak ik over "Plan B". Ik snap dat je het object in eerste instantie liever slijt aan het forum vol muziekliefhebbers maar als je slechts bot vangt en je wilt er per se geld voor hebben zet 'm dan op marktplaats.
Ben je het kreng al kwijt inmiddels ?

avatar van Mjuman
C-drek of cd-rexit

avatar van Merth
Bijgaand enkele foto's die ik zelf heb gemaakt. Zowel als CD-rek als DVD/bluray-rek.

http://i.imgur.com/QRE9SSw.jpg

http://i.imgur.com/G0jZHUu.jpg

buizen
Daar hebben we het @##$$%CD-/DVD-rek weer.
Hahaha, moet wel lachen om je vasthoudendheid, Merth (maar ik lach je niet uit, vind het gewoon grappig dat dat verrekte CD-rek weer voorbij komt). Is het wel echt aluminium? Het lijkt op 'aluminiumkleurig' gewoon dun staal. Is het ding vederlicht? Of best wel wat zwaarder?
Succes met de verkoop.

avatar van Mjuman
Prima rek om dozen met schroeven, pluggen, deuvels, Ikea-dingels en andere droedsels in te bewaren; nix Miss May!

avatar van Tony
Ook hier even een link naar de advertentie van mijn mooie glazen CD molen voor 384 CD's (jewelcases) op Marktplaats.

CD rek / molen glas

avatar van Tony
Tony schreef:
Ook hier even een link naar de advertentie van mijn mooie glazen CD molen voor 384 CD's (jewelcases) op Marktplaats.

CD rek / molen glas


Verkocht!!! Net opgehaald.

avatar van Onweerwolf
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

avatar van Tony
Gelukkig zijn er nog plenty mensen die dit soort zelf ontworpen postmodernistische kunstwerken met praktische invalshoek uit de jaren '90 van de vorige eeuw wel op waarde weten te schatten. Hoewel, toch wel flink minder voor gekregen, dan gevraagd...

buizen
Bij het topic 'CD-rek' moet ik aan dat aluminium(?) design(?) ding van Merth denken
Hoe is dat nou afgelopen?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:12 uur

geplaatst: vandaag om 16:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.