menu

Muziek / Koop en Ruil / Vinyl Boris

zoeken in:
avatar van Merth
Ik heb twee lp's te koop van Boris, betreft de volgende titels:
- Boris - Boris at Last -Feedbacker- €110
- Boris - Pink €65

Beide lp's verkeren in nieuwstaat en zijn 1-3x gespeeld. Prijzen zijn gebaseerd op Discogs. Bij vragen/opmerkingen tav de prijzen ontvang ik graag een PB.

Boris - Pink betreft een limited edition op roze vinyl, waarvan er destijds 2.000 uit zijn gebracht. De lp komt samen met een drietal zeefdrukken.

Boris at last - feedbacker komt samen met een poster van de album hoes.

Bij overige vragen/opmerkingen ten aanzien van de lp's ontvang ik graag een PB.

avatar van Merth
Pakketprijs van €160 incl. verzending.

avatar van Merth
Niemand interesse? Ik heb mij gebaseerd op de prijzen op Discogs, maar als dat geen goede graadmeter is dan hoor ik dat graag.

avatar van Sater
Voor wat het waard is: als ik bij de juiste versie heb gekeken dan zijn de gemiddelde prijzen voor de betreffende LP's op Discogs marketplace voor Feedbacker herpersing op zwart vinyl: Lowest: €27.13, Median: €36.17, Highest: €45.22 en voor Pink: Lowest: €40.70, Median: €45.22, Highest: €63.31

avatar van Mjuman
Sater schreef:
Voor wat het waard is: als ik bij de juiste versie heb gekeken dan zijn de gemiddelde prijzen voor de betreffende LP's op Discogs marketplace voor Feedbacker herpersing op zwart vinyl: Lowest: €27.13, Median: €36.17, Highest: €45.22 en voor Pink: Lowest: €40.70, Median: €45.22, Highest: €63.31


Deze user probeerde al eerder een metalen cd-rek te slijten, umsonst. Ben geneigd te zeggen dat een carriere als handelaar weinig perspectief lijkt te bieden, zeker als je probeert MuMebro's daarvoor te gebruiken.

avatar van Merth
Sater
Ik heb het even gecontroleerd en het betreft de volgende versies:
Boris (3) - Pink (Vinyl, LP, Album) at Discogs
Boris (3) - Boris At Last -Feedbacker- (Vinyl, LP, Album) at Discogs

Dacht dat ik van Feedbacker de Japanse versie had, maar betreft de Belgische persing. Deze gaat inderdaad voor significant lagere prijzen van de hand op Discogs.
Pakketprijs voor beiden daarom €110 incl. verzending.

Ik zal dit weekend nog enkele foto's toevoegen van de lp's.

Mjuman
Bedankt voor wederom een nuttige bijdrage.

avatar van Mjuman
Wanneer je hier - op een muziekliefhebbers-site - dingen aanbiedt, hanteer je imo niet een niveau Discogs+ als uitgangspunt. Je gaat er vanuit dat je een medemuziekliefhebber tegen redelijke vergoeding blij kunt maken met albums die in je eigen collectie overtollig zijn geworden. Dat is tenminste mijn uitgangspunt; meermalen dingen verkocht (Springsteen box - vinyl, eerste persing Pixies, idem Throwing Muses) tegen redelijke prijzen.

Zijn het écht bijzondere items, documenteer ze dan (foto's, EAN-codes/releasenr's) en zet ze op Discogs - met een link hier. Het is sowieso opvallend dat je hiervoor een apart topic hebt geopend en niet gebruik hebt gemaakt van het generieke verkooptopic
Muziek >> Koop en Ruil >> Te koop: vinyl

avatar van Masimo
Daarnaast zijn de prijzen op discogs bedoeld voor potentiële kopers die al op zoek zijn naar een specifieke plaat (en zo op die discogspagina's verzeild zijn geraakt). Als je hier platen aanbiedt, moet je users ook nog overtuigen dat de platen de moeite waard zijn om te kopen, en dus lager in prijs gaan zitten. Wat dat betreft vind ik discogsprijzen ook geen uitgangspunt op MuMe.

avatar van Merth
Dank voor jullie input. Ik heb mijn 'advertentie' nu toegevoegd aan het centrale verkooptopic, tezamen met enkele andere titels. Zoals gezegd heb ik Discogs als leidraad gehanteerd, omdat ik een indicatie zocht voor de waarde van de lp's. Maar dit is dus geen goede graadmeter gebleken. Geïnteresseerden kunnen mij een PB sturen en dan komen we er wel uit met de prijs, dit topic gaat nu in ieder geval dicht en ik vervolg de verkoop via het centrale verkooptopic.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:43 uur

geplaatst: vandaag om 11:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.