menu

De Site / Gebruikers / Wie zou je willen ontmoeten?

zoeken in:
buizen
Metalhead99 schreef:
(quote)


Bedankt, dan weet ik nu dat ik het dus niet helemaal voor niets doe.


Ik waardeer je bijdragen echt giga. Soms schud ik meewarig mijn hoofd als ik lees hoe je een dertien-in-een-dozijn-metalband nog een podium wilt geven. Dan weer lees ik met belangstelling je bespreking van een album van Saxon.
It's a dirty job, but someone's got to do it.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Metalhead99 schreef:
Ik begrijp trouwens uit een aantal reacties dat er ooit al eens een soort meeting is geweest van mume bezoekers. Hoe pakten jullie dat toen aan en is het mogelijk dat "wij" dit eens een keer kunnen doen?

We hebben er een speciaal topic voor. Soms krijgen mensen eens wat inspiratie en suggereren een paar datums en locaties. Soms komt daar dan alsnog niks van, maar ik heb ook al enkele wel geslaagde MuMe-meetings mee mogen maken.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Sir Spamalot schreef:
Nou, bij de Lustrum Meeting in Breda was er toch aardig wat volk, mijn eerste meeting trouwens. Een nieuwe samenkomst zou mij wel bevallen, altijd een leuke dag. Mijn meetings en mini-meetings waren Breda, Nijmegen, Rotterdam en Antwerpen: shoppen, pintje pakken, lichte maaltijd en dan dat verrekt eind naar huis in de auto. Hoogtepunt was nog altijd die trip met Ferre naar Nijmegen, gelachen dat we daar hebben.


Dat was een geweldig leuke dag indeed

buizen
Voor dazzler:



Een fan.

avatar van dazzler
buizen schreef:
Een fan.

Ik deel morgenvoormiddag handtekeningen uit op de platenbeurs in Kortrijk.
Sir Spamalot zal er ook zijn. Dus dat worden twee vliegen in één klap... als je 't redt.

avatar van Altaria
Brian May ontmoeten - hoe onrealistisch ook - lijkt me prachtig. Ik weet dat hij bij concerten erg benaderbaar is voor fans, dus misschien ooit op een dag... In 1980 was hij op een feest en zag hij een van zijn idolen, filmregisseur George Lucas. Toen hij op hem afstapte, werd hij genegeerd. Toen besloot Brian May dat hij nooit zo wilde zijn voor zijn fans. Altijd ruimte voor een handtekening en/of selfie.

Verder wordt het erg onrealistisch, omdat ze al dood zijn. Bowie was prachtig geweest. En natuurlijk Freddie Mercury, maar die was al dood voordat ik geboren werd.

avatar van MeesBowieFan1
David Bowie natuurlijk, alhoewel hij dood is...

avatar van aERodynamIC
Rondje MuMe-users:

Aoibhin
AOVV
aslan
bone machine
brajoapau
c-moon
Chameleon Day
CHIEP
Co Jackso
Dance Lover
DjFrankie
E-Clect-Eddy
HiLL
hoi123
Koenr
lebowski
Lura
madmadder
Poek
Sandokan-veld
Slowgaze
stoepkrijt
Svendra
swoon
thelion
Titmeister

Het gaat druk worden geloof ik

Hoe dan ook users naar wie ik wel nieuwsgierig ben. Ik ben er ongetwijfeld een aantal vergeten (sorry daarvoor)

avatar van Michiel Cohen
Altaria schreef:
Brian May ontmoeten - hoe onrealistisch ook - lijkt me prachtig. Ik weet dat hij bij concerten erg benaderbaar is voor fans, dus misschien ooit op een dag... In 1980 was hij op een feest en zag hij een van zijn idolen, filmregisseur George Lucas. Toen hij op hem afstapte, werd hij genegeerd. Toen besloot Brian May dat hij nooit zo wilde zijn voor zijn fans. Altijd ruimte voor een handtekening en/of selfie.

Verder wordt het erg onrealistisch, omdat ze al dood zijn. Bowie was prachtig geweest. En natuurlijk Freddie Mercury, maar die was al dood voordat ik geboren werd.

Brian houd wel van een beetje matten.

avatar van Slowgaze

Ja, die zou ik ook wel eens willen ontmoeten, maar ja, dat gaat dus niet.

avatar van Deranged
Lijkt me op zich vrij saai om iemand te ontmoeten.

Bijna ook alleen maar manspersonen hier dus ja.

avatar van Aoibhin
aERodynamIC schreef:
Rondje MuMe-users:

Aoibhin
AOVV
aslan
bone machine
brajoapau
c-moon
Chameleon Day
CHIEP
Co Jackso
Dance Lover
DjFrankie
E-Clect-Eddy
HiLL
hoi123
Koenr
lebowski
Lura
madmadder
Poek
Sandokan-veld
Slowgaze
stoepkrijt
Svendra
swoon
thelion
Titmeister

Het gaat druk worden geloof ik

Hoe dan ook users naar wie ik wel nieuwsgierig ben. Ik ben er ongetwijfeld een aantal vergeten (sorry daarvoor)


Ik jou ook graag aERodynamIC! Gaat vast een keer gebeuren!

avatar van aERodynamIC
Aoibhin schreef:
Ik jou ook graag aERodynamIC! Gaat vast een keer gebeuren!

Als we geluk hebben in december bij Salavador (alhoewel ik dat nu inmiddels ook wel betwijfel).

avatar van Aoibhin
aERodynamIC schreef:
(quote)

Als we geluk hebben in december bij Salavador (alhoewel ik dat nu inmiddels ook wel betwijfel).


Ik betwijfel het ook. Maar laten we op het beste hopen!

avatar van nlkink
Ik heb niet zoveel met het ontmoeten van beroemdheden. Kan eigenlijk ook niet zo goed vertellen waarom. In 2003 bood een goede vriend aan dat hij me wel wilde voorstellen aan Kinks-gitarist Dave Davies, die ik die avond had zien optreden in een zaal in het Duitse Oldenburg. Ik heb er eens goed over nagedacht en ik heb het laten lopen. Wat moet je in vredesnaam zeggen tegen zo iemand wat niet ongeloofelijk banaal klinkt of al zo vaak gezegd is?
Een week of wat geleden liep Ron Jans de CD- en platenzaak binnen waar ik wel eens een paar uur meedraai. Hij is een klant die met enige regelmaat binnenloopt maar niet altijd weet wat hij wil. Hij rekende mij tot het vaste personeel en vroeg me: "Heb jij nog tips?", waarop ik met hem heb staan te bomen over het nieuwste album van The Weight Band en het oeuvre van Ronnie Lane's Slim Chance. Op zo'n moment is een ontmoeting met een 'bekend' persoon iets waarbij je kunt praten over gemeenschappelijke interesses en kun je informatie uitwisselen over een onderwerp waar de ander iets mee kan. Eén van mijn tips werd gretig opgepakt. Van zo'n ontmoeting hou ik een goed gevoel over.

avatar van Deranged
Ik zou best iemand willen ontmoeten die op dit moment ergens rondloopt maar nog geen glimp van zichzelf heeft vertoont. Sta altijd open voor nieuwe dingen. Heb ook best wel wat te bieden dan.


avatar van Deranged
Als je goede muziek in huis heb kan je wel zeggen van kom je anders xtje langs.

Hoeft in mijn geval alleen geen vent te zijn.

En die heb je hier bijna alleen maar dus ja.

avatar van nlkink
Dat valt wel mee. De vrouwen zijn hier in de minderheid, maar ze zijn er.

avatar van Slowgaze
Deranged schreef:
Lijkt me op zich vrij saai om iemand te ontmoeten.

Bijna ook alleen maar manspersonen hier dus ja.

Heb je weer last van je hormonen?

avatar van c-moon
aERodynamIC schreef:
Rondje MuMe-users:

Aoibhin
AOVV
aslan
bone machine
brajoapau
c-moon
Chameleon Day
CHIEP
Co Jackso
Dance Lover
DjFrankie
E-Clect-Eddy
HiLL
hoi123
Koenr
lebowski
Lura
madmadder
Poek
Sandokan-veld
Slowgaze
stoepkrijt
Svendra
swoon
thelion
Titmeister

Het gaat druk worden geloof ik

Hoe dan ook users naar wie ik wel nieuwsgierig ben. Ik ben er ongetwijfeld een aantal vergeten (sorry daarvoor)


Ik zie het ook helemaal zitten!
Maar voorlopig strooit Covid19 nog wat roet in het eten natuurlijk.... Corona is a bitch!

Maar zodra dit veilig kan, en liefst zonder mondmaskertje (in NL zeggen ze Mondkapje) dan ben ik er helemaal klaar voor! Mag in NL of ik wil wel de Vlaamse Meetup (mee)organiseren ook

Mark (c-moon)

avatar van jordidj1
(zweverige) off-topicberichten verwijderd

Gast
geplaatst: vandaag om 07:06 uur

geplaatst: vandaag om 07:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.