menu

De Site / Gebruikers / Even voorstellen...

zoeken in:
avatar van teus
Welcome again Sambassadrice

Je pers no 1 album is een uitstekende keuze
Ook mijn no 1 Regulier Beatle album ( maar past op dit moment niet in mijn pers Top 10....te weinig ruimte )

avatar van nlkink
Welkom. En veel plezier!

avatar van Gretz
Welkom terug Sambassadrice! Als je veel met recente indie en synthpop hebt kan ik je zeker aanraden om eens een kijkje te nemen in deze twee interactieve topics.

Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeAfrekening 2017 (voor persoonlijke hitlijsten)
Muziek >> Muziekgames >> Song van het Jaar 2017

avatar van Sambassadrice
Gretz schreef:
Welkom terug Sambassadrice! Als je veel met recente indie en synthpop hebt kan ik je zeker aanraden om eens een kijkje te nemen in deze twee interactieve topics.

Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeAfrekening 2017 (voor persoonlijke hitlijsten)
Muziek >> Muziekgames >> Song van het Jaar 2017


Bedankt voor de tips, zal ik zeker uitchecken!

Ben al een tijdje actief op zowel MovieMeter als TVmeter aangezien daar mijn echte passie ligt. Maarja, wie houd niet van muziek en het concept van de meter-sites? Dus hier ben ik dan. Eigenlijk vooral nu pas aangemeld aangezien ik zaterdag een concert wil bezoeken en wat research doe / vragen heb, dus eens zien wat dat opbrengt.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Welkom Teejey, hopelijk vind je hier genoeg te doen / vragen / ontdekken om te blijven hangen.

avatar van jordidj1
Welkom! Brede smaak als ik je top-10 artiesten al mag geloven.???

avatar van nlkink
Welkom!

jordidj1 schreef:
Welkom! Brede smaak als ik je top-10 artiesten al mag geloven.???

Klopt inderdaad. Al waren de laatste 3/4 plekken echt heel erg lastig. Net als het stemmen op albums trouwens, aangezien je niet elk nummer kent vaak.

avatar van Masimo
What do you say to the Teejey?
WEL-KOM!

avatar van Mjuman
Masimo schreef:
What do you say to the Teejey?
WEL-KOM!

Book 'em - LTJ!

Masimo schreef:
What do you say to the Teejey?
WEL-KOM!

Whaha. Geniale avatar trouwens! Heb op MM eentje van True Romance, TVm eentje van Breaking Bad. Eens zien wat het hier gaat worden.

avatar van Mjuman
Teejey schreef:
(quote)

Whaha. Geniale avatar trouwens! Heb op MM eentje van True Romance, TVm eentje van Breaking Bad. Eens zien wat het hier gaat worden.


RA: Book 'em LTJ - arresting dnb fans everywhere - residentadvisor.net

LTJ Bukem - Fantazia Takes You Into The Jungle - YouTube

avatar van MeesBowieFan1
Hallo iedereen. Ik ben Mees, 15 jaar oud en een complete David Bowie fan. Deze muzieksmaak heb ik deels van mijn vader, en deels zelf ontdekt. Onder mijn vrienden ben ik de enige waar de muziekinteresse verder gaat dan alleen de top 40. Af en toe laat ik mijn vrienden wat oude muziek horen, maar zij vinden er meestal niks aan.

avatar van laxus11
Welkom Mees, David Bowie op je 15e is zeer netjes.

avatar van nlkink
Yes! Welkom Mees.

avatar van Slowgaze
Hallo Mees. De top 40 is nochtans ook erg leuk. Veel plezier met het ontdekken van het gehele oeuvre van Taylor Swift!

avatar van ArthurDZ
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Hoe komen jullie eigenlijk aan je muziek?

Edit: en uiteraard welkom Mees! Veel ontdekplezier gewenst!

Misterfool
MeesBowieFan1 schreef:
Ik ben Mees, 15 jaar oud en een complete David Bowie fan.

TFW: Iemand die tien jaar jonger is, zich aanmeldt bij MuMe : https://media.giphy.com/media/GrUhLU9q3nyRG/giphy.gif

Maar alle gekheid op een stokje. Welkom Mees!
MuMe is echt de plaats om snel veel muziek te leren kennen.
Voor je het weet, zit je aan de obscure free-jazz of oorverdovende blackmetal.

avatar van Liesjemeer
Welkom Mees! Heel veel fun hier gewenst

avatar van MeesBowieFan1
Misterfool schreef:
(quote)

TFW: Iemand die tien jaar jonger is, zich aanmeldt bij MuMe : (afbeelding)

Maar alle gekheid op een stokje. Welkom Mees!
MuMe is echt de plaats om snel veel muziek te leren kennen.
Voor je het weet, zit je aan de obscure free-jazz of oorverdovende blackmetal.



Oke, Misterfool , maar waar op deze site kan ik het beste muziek ontdekken? En zijn er plekken waar je samples van nummers kunt draaien?

By the way, bedankt voor deze vriendelijke ontvangsten mensen!

Misterfool
Via facebook heb je gratis toegang tot spotify.
Bij de meeste albums staat onder de stemster een spotify hyperlink naar het betreffende album.

Verder is het een kwestie van rondneuzen in toplijsten. Een topic als deze ,of deze kan ook handig zijn.

Als je op een usernaam klikt, zie je een top 10. Je kan voorts doorklikken naar de stemlijst van de betreffende user. Kijk bijvoorbeeld eens naar de users die Bowie hoog hebben zitten. Wellicht beluisteren ze ook andere muziek die je goed kan waarderen.

avatar van MeesBowieFan1
bedankt voor de tips, Misterfool

avatar van Aiden
Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier.
Muziek is al jaren een grote hobby van me. Alleen luisterren want spelen of zingen kan ik niet. Dat weerhoud me er niet van om sommige nummers lekker hard mee te zingen. Mijn voorkeur gaat uit naar wat ze in "mijn tijd" new wave noemen. Tegenwoordig vind je dat denk ik onder de noemer alternative of indie.

Ik ben ook nog eens een groot honden liefhebber en ga graag naar concerten. De boerderij in Zoetermeer is mijn favoriete zaal.

avatar van nlkink
Welkom Aiden! In tegenstelling tot jou speel en zing ik wel, en nog in een groep ook.
De boerderij in Zoetermeer ken ik; we hebben er met vrienden een Doors tribute band gezien (en gehoord).

HipHop Fiend
Hallo allemaal,

ik heb me hier maar eens geregistreerd om op het forum wat te kijken en posten, plus reviews te lezen en eventueel te geven. HipHop is mijn grootste liefde, maar ik ben erg divers met muziek. Kan bijvoorbeeld ook genieten van Godspeed You! Black Emperor tot Stevie Wonder tot Nina Hagen tot Abel. Maar ik ga me hier niet met veel andere muziek dan HipHop bezighouden. Rakim, Kool Keith en Canibus zijn mijn 3 absolute helden... Vragen mag altijd natuurlijk.

Gegroet!

avatar van zaaf
hee HipHop Fiend welkom! en een vriend van Kool Keith...

In een poging me wat meer te verdiepen in de muziekwereld, op deze mooie website een account aangemaakt. Ik ben 31 jaar oud, woonachtig in Vlaams Brabant en mijn muzieksmaak heeft zich min of meer altijd gefocust rondom hetgeen dat Studio Brussel uitzond. Nu wil ik dat dus wat uitbreiden en hoop dat ik hier mijn goesting kan vinden.

avatar van Venceremos
Die verdieping gaat hier wel lukken Welkom!

avatar van Masimo
Leuk! Welkom!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:44 uur

geplaatst: vandaag om 18:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.