menu

De Site / Gebruikers / Even voorstellen...

zoeken in:
zaaf schreef:
(quote)
dankje Arrie

Ja, geen waardeoordelen natuurlijk. Nee oke, ik vergat een woordje.

Anyway, welkom mASTROg!

Heb jij een zoon, zaaf?

DAMN.

mASTROg je bent dus vast al opgesloten op je kamer, totdat je een hiphop tracks top 50 hebt gemaakt

Arrie schreef:
4* voor Uzi. Kijk eens aan. Je hebt je zoon goed opgevoed, zaaf. Wanneer komen de stemmen op de Nino-albums?
Ik ken zijn muziek niet maar zal dat zeker doen als u hem aanbeveelt

Welkom, Joram!

jordidj1 schreef:
Heb jij een zoon, zaaf?

DAMN.

mASTROg je bent dus vast al opgesloten op je kamer, totdat je een hiphop tracks top 50 hebt gemaakt
Nee maar het lijkt me wel leuk, mag ik meedoen met die top 50 dat lijkt mij wel leuk

Welkom mASTROg aka zoon van zaaf!

mASTROg schreef:
(quote)
Ik ken zijn muziek niet maar zal dat zeker doen als u hem aanbeveelt

Aha!

Arrie schreef:
Oh Nino heb ik nooit echt geluisterd

zaaf schreef:
nee ik ook niet, maar mn ventje wel

Daar verwees ik subtiel naar. Dit schept in ieder geval wat helderheid over de persoon mASTROg.

lekkere start Joram... welkom!!

by the way... ik heb 2 zoons

zaaf schreef:

sst

zaaf schreef:
lekkere start Joram... welkom!!

Ja dankuwel meneer, doet u ook mee met de top 50 van Hiphop?

Ik beloof dat ik mijn best zal doen, mijn jongen

panjoe (moderator)
Welkom mASTROg!

-SprayIt- (moderator)
Heel veel plezier op MusicMeter mASTROg

-SprayIt- schreef:
Heel veel plezier op MusicMeter mASTROg
gaat zeker lukken, erg leuke community!

nv19
Hallo,

Ik ben ook nieuw hier, welkom allen!

nv19 schreef:
Hallo,

Ik ben ook nieuw hier, welkom allen!
Welkom

Hallo allemaal, mijn naam is Pieter en ik was in de beginjaren van MusicMeter een vrije actieve user op deze site met talloze recensies en toevoegingen. Ik heb er destijds kennisgemaakt met veel leuke users en daarnaast – ook niet onbelangrijk – mijn muzikale paden verbreed. Doordat ik door studie, werk en andere verplichtingen steeds minder tijd had om muzikale bijdragen te leveren, heb ik me na zes, zeven jaar uitgeschreven. Ook was ik nogal uitgekeken op de naam DutchViking Toch ben ik de site daarna in de gaten blijven houden en nu is het bloed gaan kruipen waar het niet gaan kan en heb ik besloten om me opnieuw in te schrijven.

Inmiddels zijn we weer ruim vijf jaar verder, maar is mijn passie voor muziek is onverminderd overeind gebleven. Zo ben ik enkele jaren actief geweest voor 3voor12 in Eindhoven waarvoor ik veel leuke artiesten heb gezien (zoals Steve Earle, Chris Isaak en Lucinda Williams) en interessante albums heb gerecenseerd. Daarnaast neem ik zo nu en dan deel aan popquizzen, waarbij de Eindhovense Top 2000 Quiz van komende week alvast in mijn agenda genoteerd staat

Mijn voorliefde voor met name americana, folk, alternatieve rock en indierock is overeind gebleven en daarnaast sta ik ook zeker open voor andere genres. Ik bezoek nog regelmatig concerten en festivals, maar ik zou één band in het bijzonder willen noemen die de voorbije jaren een enorme muzikale indruk op mij gemaakt heeft. Dat is The War on Drugs, dat hard op weg is om op nummer 1 in mijn albumlijst te komen.

Prive gaat het verder ook goed met mij. Getrouwd, dit jaar een huis gekocht en begonnen met een nieuwe baan. Tussen het klussen thuis en mijn werk door wil ik graag de tijd nemen voor deze site. Ik kijk er erg naar uit.

Kortom, het lijkt me leuk om met de users op MusicMeter van gedachten te wisselen en albums te recenseren, zoals ik dat voorheen heb gedaan. Tot schrijfs.

Hee nog meegedaan met de popquiz in Venray een paar jaar geleden Pieter met mijn nichtje dacht ik.. Welkome terug Pietro.

Ik had hier nog een oud account.....zal het eens oppoetsen

Welkom nieuwe users !

Hallo iedereen, ik ben Jimmy, een man uit België, geboren in 1985.
ik ben momenteel werkzoekende en houd mij sinds een paar dagen bezig met rapliedjes te maken.
Ik ben daar niet zo goed in, in het rappen, maar ik heb er wel veel plezier aan, ik hoop dat ik met de tijd ietsje beter word.

Mo7ex welkom !!

thx!!!!!!

Welkom, en veel plezier hier!

geplaatst:
Na jaren fora gebruikt te hebben en na jaren muziek te hebben geluisterd eindelijk eens op muziek & forum gezocht hebben en hier terecht gekomen.
Geen flauw idee hoe mijn top 10 artiesten of top 10 albums is, maar misschien maak ik die nog.

Ik luister muziek vaak via Pandora m.b.v. Hermes en ProtonVPN, maar ik heb ook een heleboel CD's. Die heb ik allemaal geïmporteerd in iTunes en die speel ik zowel fysiek als digitaal af. Pandora gebruik ik om muziek te ontdekken en ik zou er een abonnement op hebben als het kon.
Ik heb een NAD versterker met Airplay & Dali luidsprekers.

Ik weet niet of dit allemaal thuis hoort in een voorstel berichtje, maar toch.
Mijn favoriete band is The Sounds, maar de laatste tijd heb ik Marina ontdekt.
Op latere leeftijd ben ik pas muziek gaan luisteren en ik een nog werkende 9 jaar oude iPod Touch.
Verder doe ik niet aan langspeelplaten of cassettes. Nee, ik koop ook zelden muziek online, ik heb alles in Apple Lösless.
Ik heb geen Spotify of Apple Music.

Mocht je ergens anders een 'whaha' kennen dan ben ik dat waarschijnlijk. Het is een zeldzame gebruikersnaam.

PS Mijn favoriete geluidsapparaat is toch wel de nuraphone. Wat een tof apparaat is dat toch.

geplaatst:
Welkom, whaha!

geplaatst:
Dank je wel! Is dat een Togepi plaatje in je Avatar, Masimo? Mijn favoriete Pokémon is Marowak.

geplaatst:
Welkom nieuwe users.

geplaatst:
whaha schreef:
Dank je wel! Is dat een Togepi plaatje in je Avatar, Masimo? Mijn favoriete Pokémon is Marowak.

Ik vond vroeger- eigenlijk nog altijd- de originele drie geestpokemon supergaaf: Ghastly, Haunter en Gengar. Dat daargelaten. Welkom op dit forum Whaha

geplaatst:
whaha schreef:

Ik ga jou eens mooi ronselen voor Pokémondag.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:06 uur

geplaatst: vandaag om 17:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.