menu

De Site / Gebruikers / Even voorstellen...

zoeken in:
geplaatst:
Slowgaze schreef:
(quote)

Ik ga jou eens mooi ronselen voor Pokémondag.

Welke dag is dat ook alweer?

Van harte welkom, whaha! Veel plezier op musicmeter!

geplaatst:
Welkom en veel plezier, whaha.

geplaatst:
ArthurDZ schreef:
Welke dag is dat ook alweer?

20 t/m 22 juni natuurlijk.

geplaatst:
Leuke gebruikersnaam wel, whaha. Lijkt alsof iedereen infantiel is geworden.

geplaatst:
whaha schreef:

Mijn favoriete band is The Sounds, maar de laatste tijd heb ik Marina ontdekt.

The Sounds 🇸🇪 en Marina 󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿

Welkom whaha! Maak vooral een Top 10 aan, ben benieuwd welke artiesten je nog meer onder je favorieten schaart.

geplaatst:
Een top 10? Dat gaat me veel hoofdbrekens kosten denk ik. Ik heb dat nog nooit eerder gedaan.
Ik maak hier alvast een begin:

The Sounds
Metric
Shiny Toy Guns / Marina (and the Diamonds) / Surferosa

Florence + the Machine / Hurts / Hair soundtrack / Damone / Regina Spektor / Ana Johnsson

Wauw, als ik de Hair soundtrack niet meetel dan kom ik op 10 artiesten. Alleen, in welke volgorde ga ik ze zetten?

geplaatst:
Je hebt ze al in een volgorde staan! Niets meer aan doen, zou ik zeggen.

geplaatst:
Ik zou Regina Spektor bovenaan zetten

Arrie schreef:
Je hebt ze al in een volgorde staan! Niets meer aan doen, zou ik zeggen.

Ja, waarbij ik 3 nummers 3 heb en 6 nummers 6. Dat is toch niet echt een top 10?

whaha schreef:
(quote)

Ja, waarbij ik 3 nummers 3 heb en 6 nummers 6. Dat is toch niet echt een top 10?

Nee maar dan ga je van links naar rechts. Als ze zo gelijkwaardig zijn, maakt het toch ook niet zoveel uit? Niet te veel over nadenken! Je moet ook nog een album top 10 hè?

Arrie schreef:
Je moet ook nog een album top 10 hè?
Eigenlijk verwachten we ook een lijst met honderd van je favoriete liedjes (toegelicht in minimaal drie maanden), een Eurovisie Songfestival-rangschikking, en je Kacey Musgraves-top 10.

Juist.
Een album top 10 vind ik interessant. Als ik er tijd en rust voor heb, zal ik die eens maken. Volgens mij staat Crossing the Rubicon op 1.

geplaatst:
Terug van niet lang weg geweest. Ik had een account onder de naam Hip Hop Fiend, zat in een gruwelijke fase van mn leven (die gelukkig voorbij is) met familiaire problemen en nam bepaalde dingen zeer overdreven op en was veel te impulsief door te inactiveren. Ik hou van allerlei soorten muziek, maar Hip Hop is dus mijn absolute voorkeur!

geplaatst:
ForWhomThePeteTolls schreef:
Terug van niet lang weg geweest. Ik had een account onder de naam Hip Hop Fiend, zat in een gruwelijke fase van mn leven (die gelukkig voorbij is) met familiaire problemen en nam bepaalde dingen zeer overdreven op en was veel te impulsief door te inactiveren. Ik hou van allerlei soorten muziek, maar Hip Hop is dus mijn absolute voorkeur!
ik ben blij dat je er weer bent. alles rustig nu?

geplaatst:
zaaf schreef:
(quote)
ik ben blij dat je er weer bent. alles rustig nu?

Ja man dikke stress gehad 3 weken lang, en dan bedoel ik niet een doorsnee overspannen zijn, of familiecrisisje... Maar meerdere dingen tegelijk. Ik ben blij dat ik weer kan PM-en met het gezaafte!

geplaatst:
Welcome back ForWhomThePeteTolls.
Goed om te horen dat de crisis voorbij is.

geplaatst:
Even een vraagje, ik wilde een album plaatsen dat ik nu luisterde en wat gewoon op Discogs en weet ik veel welke site nogal niet staat. Maar zie hem niet op de site hier, hoe voeg ik een album toe... Probeer voortaan wat nuttigere bijdragen te leveren dan alleen wat forumdingetjes!

Edit: al gevonden, maar ben nog geen 48 uur lid. Ik ga je even PM-en, gezaafte!

geplaatst:
Hallo ben geralt of rivia ben 14 jaar hou heel erg van oude muziek queen beatles john lennon en michael jackson zijn mijn favoriete artiesten groet geralt of rivia

geplaatst:
Welkom!

geplaatst:
Welkom Geralt of rivia, ik heb je op de andere MeterSites al vaak voorbij zien komen. Ik wens je ook op dit platform veel plezier.

geplaatst:
Geralt of rivia schreef:
Hallo ben geralt of rivia

Welkom.

Moeten we je geralt of rivia noemen?

geplaatst:
Kronos schreef:
(quote)

Welkom.

Moeten we je geralt of rivia noemen?
mag wel hoef niet

geplaatst:
[quote]Geralt of rivia schreef:
Hallo ben geralt of rivia ben 14 jaar heb een zware vorm van autisme daarom mijn slechte zinsopbouw hou heel erg van oude muziek queen beatles john lennon en michael jackson zijn mijn favoriete artiesten groet geralt of rivia

geplaatst:
Succes hier!

geplaatst:
[quote]Geralt of rivia schreef:
(quote)

Je bent niet de enige hier - lees hier maar eens.
ASS

Misschien dat je smaak zich verbreedt, gaandeweg

geplaatst:
Ik wou net zeggen: zijn allemaal autisten hier, anders zit je hier niet.

geplaatst:
Arrie, hou op!

geplaatst:
Welkom Geralt of rivia en veel plezier met het ontdekken van nieuwe muziek.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.