menu

De Site / Gebruikers / Even voorstellen...

zoeken in:
avatar van nlkink
Welkom. Veel plezier hier, Geralt of rivia!

avatar van ForWhomThePeteTolls
Het is nogal populair om mensen autisten te noemen, ook hier gebeurt het veel. Populair scheldwoord, ik zou zeggen dat er iets in het beleid aan zou moeten worden gedaan met welke (ernstigere) geestesziekte of ernstigere fysieke aandoening niet meer te spotten. Gewoon bannen die handel... Die shit doe je maar thuis bij je vriendjes.

Hallo allemaal

Ik heb me een maand of 2 geleden ingeschreven en ben de site nog een beetje aan het aftasten.
Het is misschien een domme vraag maar ik zie dat er in het forum vele spelletjes gespeeld worden (KO's enzo). Mag iemand gewoon inpikken? Ik vermoed van wel maar wil het toch eerst zeker weten. Voorlopig heb ik voornamelijk in 'wat draai je nu' een berichtje achtergelaten maar ik zou misschien toch wat actiever willen worden op de site.

avatar van vigil
Je kan overal zo instromen hoor

avatar van ArthurDZ
Rode Zomerzon schreef:
Het is misschien een domme vraag maar ik zie dat er in het forum vele spelletjes gespeeld worden (KO's enzo). Mag iemand gewoon inpikken? Ik vermoed van wel maar wil het toch eerst zeker weten


Welkom! En ja hoor, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

ArthurDZ schreef:
Welkom! En ja hoor, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!


Fijn!

Bedankt voor de snelle reactie

avatar van Arrie
Rode Zomerzon schreef:
Hallo allemaal

Ik heb me een maand of 2 geleden ingeschreven en ben de site nog een beetje aan het aftasten.
Het is misschien een domme vraag maar ik zie dat er in het forum vele spelletjes gespeeld worden (KO's enzo). Mag iemand gewoon inpikken? Ik vermoed van wel maar wil het toch eerst zeker weten. Voorlopig heb ik voornamelijk in 'wat draai je nu' een berichtje achtergelaten maar ik zou misschien toch wat actiever willen worden op de site.

Carly Rae-fans mogen dat sowieso!

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Natuurlijk, graag zelfs.

Welkom!

Arrie schreef:
Carly Rae-fans mogen dat sowieso!


Ben ik reeds gespot?
Nee maar alle gekkigheid op een stokje, fan zou ik me zeker niet noemen. Ik vind EMOTION wel een ijzersterk pop-album. Ik moet eigenlijk dringend haar nieuwste album eens beluisteren.

avatar van Cellulord
Rode Zomerzon schreef:
Ben ik reeds gespot?

Geen misstappen nu, je wordt in de gaten gehouden

avatar van vin13
Rode zomerzon en anderen welkom!

EHartmann
Hallo,

Ben sinds 3 augustus jl. lid van de club.

Ben sinds dan weer vaker muziek gaan luisteren. Ben voorzichtig begonnen met moderne muziek (voor mijn doen dan), maar toch weer stap terug gedaan in het verleden. Dus draai sinds gisteren en vandaag weer eens Led Zeppelin, want dat vond ik zo rond 1970 de mij meest aansprekende buitenlandse band. Had al vanuit mijn geheugen flink wat stemmen geplaatst; voorbarig dus! De boel eerst zoveel mogelijk ongedaan gemaakt.

P. S. Met ouder worden veranderd ook mijn smaak. Helaas halen de sterren die ik nu toeken niet meer mijn enthousiasme van weleer.... ?

avatar van vigil
Wees welkom!

EHartmann
vigil schreef:
Wees welkom!


Dank je wel.

avatar van Fathead
EHartmann schreef:

Met ouder worden veranderd ook mijn smaak. Helaas halen de sterren die ik nu toeken niet meer mijn enthousiasme van weleer.... ?


Troost je, toen ik een jaar of 16 was vond ik Dire Straits de beste band ooit...

Hoe dan ook, welkom!

EHartmann
Fathead schreef:
(quote)


Troost je, toen ik een jaar of 16 was vond ik Dire Straits de beste band ooit...

Hoe dan ook, welkom!


?

avatar van Masimo
Welkom, EHartmann!

Maak je trouwens maar pas zorgen wanneer je smaak niet meer verandert

avatar van Mjuman
Masimo schreef:
Welkom, EHartmann!

Maak je trouwens maar pas zorgen wanneer je smaak niet meer verandert


Dat klinkt alsof je wilt biechten wat jij draaide op je zestiende. Bovendien kan je niet uitsluiten dat users op latere leeftijd alsnog 'full circle' gaan

EHartmann
Masimo schreef:
Welkom, EHartmann!

Maak je trouwens maar pas zorgen wanneer je smaak niet meer verandert


Gelukkig, ik ben opgelucht. ☺

avatar van Masimo
Mjuman schreef:
(quote)


Dat klinkt alsof je wilt biechten wat jij draaide op je zestiende. Bovendien kan je niet uitsluiten dat users op latere leeftijd alsnog 'full circle' gaan
Dus op mijn tachtigste draai ik weer Bløf? Arm verzorgingstehuis... Alhoewel, met mijn huidige smaak zal vast ook niet iedereen naast me willen wonen.

EHartmann
Op m'n 16e..... ehh, qua muziek:

Beatles vs Stones. Wie wonnen er? Het werd 3 - 3.

avatar van Bill Evans
Welkom!

Smaak is aan verandering onderhevig net als al het andere in 't leven, maar sommige dingen blijven toch en andere komen soms ineens weer voorbij. Dat heb ik wel geleerd, nadat ik in het verleden meermaals cd's terug heb moeten kopen...

avatar van Bill Evans
Masimo schreef:
Dus op mijn tachtigste draai ik weer Bløf? Arm verzorgingstehuis...

Laat tegen die tijd ff weten waar ze je stoppen ja...

avatar van GrafGantz
EHartmann schreef:
Op m'n 16e..... ehh, qua muziek:

Beatles vs Stones. Wie wonnen er? Het werd 3 - 3.


Leraar op m'n basisschool was ook een E. Harman(n). Het zal toch zeker niet?

EHartmann
GrafGantz schreef:
(quote)


Leraar op m'n basisschool was ook een E. Harman(n). Het zal toch zeker niet?


Wees gerust. Ik ben het niet.

avatar van zaaf
GrafGantz schreef:
(quote)


Leraar op m'n basisschool was ook een E. Harman(n). Het zal toch zeker niet?
die heeft je lekker leren spellen

avatar van GrafGantz
zaaf schreef:
(quote)
die heeft je lekker leren spellen


Het blijft natuurlijk een muziekforum hier

Harman Kardon - harmankardon.nl

Beste medegebruikers merk dat ik deze site niet zo vaak gebruik dus ik verwijder mijn account er is niks ernstigs gebeurd ik heb gewoon niet zo veel te zoeken op deze site dus doei gr geralt of rivia

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Groetjes Geralt, het ga je goed!

avatar van Arrie
bye xx

Gast
geplaatst: vandaag om 13:17 uur

geplaatst: vandaag om 13:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.