menu

De Site / Gebruikers / Even voorstellen...

zoeken in:
gaucho schreef:
Welkom terug, Michiel.
[....]
Have fun (again)! En loop niet meteen te hard van stapel...

Goede tip!

Hoi !
Ik ben Stella Erikson, vernoemd naar een pintje en een viking
Ik heb sinds dat ik deze site ontdekt heb al veel mooie albums leren kennen en ga nu ook eens proberen om af en toe zelf actief deel te nemen.
Aangezien ik nog maar 21 jaar ben is mijn muziek kennis nog behoorlijk entree level (en zeker als ik dit vergelijk met andere gebruikers op deze site).
Tot nu zijn Folk en post-punk de genres waarmee ik mij het meest kan vinden en zijn de artiesten Fleet Foxes, Interpol en The Doors mijn favorieten.

Welkom!

Stella Erikson schreef:
de artiesten Fleet Foxes, Interpol en The Doors mijn favorieten.

Je mag blijven! Welkom

Stella Erikson schreef:

Aangezien ik nog maar 21 jaar ben

Ik heb het voor de zekerheid even nagevraagd , maar volgens mijn kinderen ben je dan al oud .
Welkom op de site

Weest welgekomen, Stella Erikson! Mooie top 10 om mee te beginnen.

Welkom, Stella Erikson! Ken je Taylor Swift al?

Neen nog niet van gekomen, staat wel op mijn "to listen" lijst samen met vele andere artiesten.

Stella Erikson heten en dan joy division op 1 zetten, net boven die Heilige Plaat van Interpol. Heb je de ambitie om een eeuwenoude discussie weer op te poken jongeman?

Stella Erikson heten en dan joy division op 1 zetten, net boven die Heilige Plaat van Interpol. Heb je de ambitie om een eeuwenoude discussie weer op te poken jonge medeplaneetbewoner?

Hahaha ik vind de platen even goed maar heb Joy Division veel vroeger ontdekt waardoor ik die op 1 zet, TOTBL is de enige plaat die ik er gelijkwaardig ernaast plaats.

PS: het is inderdaad jongeman, maar Stella vond ik toch persoonlijk beter klinken dan Roland (nu hopen dat hier niemand Roland noemt)

roland-87 heeft al 6 jaar niet meer ingelogd, wees gerust.

En Sound-o-Roland zelfs al 11 jaar niet meer.

Stella Erikson schreef:
PS: het is inderdaad jongeman, maar Stella vond ik toch persoonlijk beter klinken dan Roland (nu hopen dat hier niemand Roland noemt)
Ja die wil je niet achter je aan krijgen met z'n zestien messen.

Stella Erikson schreef:
Hoi !
Ik ben Stella Erikson, vernoemd naar een pintje en een viking

Leif was a diver...

JD Hotel
Fijn om me eindelijk ook MUME user te kunnen noemen!
Ik ben Bas, 26 jaar oud en hou best van diverse muziek zoals je ook aan mijn top 10 kunt zien. Volg deze site al heel lang en heb nu pas besloten om me aan te melden. Best gek, het lijkt alsof ik sommige andere users al ken, terwijl ik niet met ze gesproken heb.
Groetjes!

Welkom Bas! Alvast een fraaie top 10.

JD Hotel
Bedankt Arrie !
Insgelijks!
Deus is heerlijk, zelfde geld voor Grimes
Al had ik Grimes niet zo gauw verwacht op deze site waar denk ik vooral (oudere) opzitten. No pun intented

Grimes is voor alle leeftijden.

Hier is vrijwel iedereen piepjong, na het jeugdjournaal is het hier dan ook altijd doodstil.

JD Hotel
U bent 59, mag u nog wel het jeugdjournaal afkijken?

het jeugdjournaal is ook voor alle leeftijden. welkom JD

Welkom JD. Een vriend van Ziggy S. is een vriend van mij.

En tot ziens, JD Hotel.......

Wil mijn dubbelganger Maussie zich misschien voorstellen?

Oh, want aan 1 Mausie hadden we nog niet genoeg ofzo?

Ja hoor en niet zo gek veel te vertellen.
Heb een brede muzieksmaak en wil nog steeds alles wat ik goed vind op CD hebben.
Toch wel sterke voorkeur voor 90s, maar daar beperkt het zich zeker niet toe. En qua genres uiteenlopen van hiphop tot rock tot reggae.
Ben bezig geweest met mijn verzameling onder te brengen onder "mijn albums" maar toch zeker wel een stuk of 40 staan nog niet op de site. Moet me er nog in verdiepen hoe deze toegevoegd kunnen worden.
Verder gebruik ik de site vooral als ik me in een bepaalde artiest wil verdiepen, om een idee te krijgen van de beste albums van die artiest.

Welkom Maussie, veel plezier met de ontdekkingstocht hier!

Als je vragen hebt over hoe het toevoegen van albums werkt kun je al veel informatie vinden op de MusicMeter-wiki. Mocht je er daarmee niet uitkomen, dan is er vast een crewlid dat je er mee kan helpen.

Welkom.

Ik kon het niet laten om even in je albumlijst te neuzen. Dat is inderdaad een brede smaak.
Veel succes met albums toevoegen!

Groet, Mssr Renard.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:55 uur

geplaatst: vandaag om 02:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.