menu

De Site / Gebruikers / Even voorstellen...

zoeken in:
avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Welkom DanceCatSoko!

avatar van Elmo-1983
Goedemorgen Muziekliefhebbers

Na echt al jaren niet geregistreerd te zijn, me vandaag toch maar eens aangemeld

Ben Thomas, 38 jaar, en werkzaam in de logistiek

Hou erg van muziek natuurlijk, dat ligt zeer breed, ik zal regelmatig mijn commentaar voorzien;)

Ik zal het hier zeker naar me zin hebben;)

mvg Thomas

avatar van Poek
Ben Thomas, de man met een heel vreemde Wikipediapagina, welkom!

avatar van GrafGantz
Elmo-1983 schreef:
ik zal regelmatig mijn commentaar voorzien;)


2 maanden verder, en de teller staat op 1 stem en 1 bericht



avatar van Elmo-1983
Dat heeft ze redenen waar ik vooraf ook niet mee rekening hield maar komt goed

avatar van berend94
Goedenavond,

Ik ben Berend, 28 jaar oud. Voorheen actief op deze site als nedbed. Tijd geleden nogal impulsief mijn account verwijderd, waar ik eigenlijk meteen ook best wel spijt van had dus. Zojuist besloten om maar gewoon weer een accountje te maken, aangezien ik de site al die tijd nog veel ben blijven gebruiken.
Mijn favoriete genre is met afstand hiphop, maar eigenlijk komt er van alles voorbij op m'n spotify. M'n favoriete band is Deftones.

avatar van Barney Rubble
Welkom terug.

avatar van Arrie
berend94 schreef:
Goedenavond,

Ik ben Berend, 28 jaar oud. Voorheen actief op deze site als nedbed.

En volgens mij zelfs nog een ouder account, of niet? Welkom terug Berend!

avatar van berend94
Arrie schreef:
(quote)

En volgens mij zelfs nog een ouder account, of niet? Welkom terug Berend!


Haha, dan weet jij meer dan ik. Nee, volgens mij alleen nedbed.

avatar van Arrie
Ah, dan verwar ik je met iemand, my bad

avatar van zaaf
tof dat je er weer bent nedbed eh berend94
we hebben stiekem wel een leuk hiphopspel gedaan tijdens je afwezigheid

avatar van Shamrock1956
Mijn naam is Chrit Houben, woonachtig in Zuid Limburg, getrouwd, sinds kort gepensioneerd en een hartstochtelijke liefhebber van blues muziek, vooral BB King, waar ik al ruim 40 jaar fan van ben, hetgeen geresulteerd heeft in een leuke verzameling albums van BB.

Daarnaast ben ik erg geinteresseerd in Ierse muziek.

avatar van Don Cappuccino
berend94 schreef:

M'n favoriete band is Deftones.


Dit is het juiste antwoord.

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Welkom Chrit!

avatar van exsxesven
Inmiddels jaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden mijn account verwijderd omdat ik weinig muzikale aansluiting meer vond op MuMe, maar aangezien over je favoriete kutmuziek lullen toch wel erg leuk is - of er nou iemand terugpraat of niet - ben ik weer eens binnengestapt.

Dus, hoi, ik ben nog steeds sxesven, of om precies te zijn exsxesven, nog dezelfde als vroeger maar dan anders (bijvoorbeeld niet meer sxe). Echt vreselijk belachelijk veel gebeurd de afgelopen jaren verder maar van (kut)muziek hou ik natuurlijk nog steeds. Mijn top 10 geeft een beetje een idee, oftewel: herrie en chaos, fabrieksgemaakte Aziatische pop en chaotische Aziatische (pop)herrie. En leuke liedjes natuurlijk.

avatar van madmadder
Ziek dit.

avatar van itchy
Zit ik net naar 7xvethegenius te luisteren, gebeurt dit... tof hoor!

avatar van Eveningguard
Welkom terug Sven! Altijd leuk om zo nu en dan op je profiel te kijken voor wat wazige dingen.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Jaaaaa, sowieso één van mijn favo personages in de soap die MuMe heet. Welkom terug exsxesven!

avatar van Fathead
Dat is heel goed nieuws! Je weet zo aanstekelijk over noise te schrijven dat je het nog gaat uitproberen ook!

avatar van Mssr Renard
Ha exsxesven

Ik was al verbaasd. Ik dacht nog: die username lijkt mij zo bekend. Nu is het mysterie opgelost. Welkom terug!

ps
Hoe krijg je het voor elkaar dit nieuwe account in 2015 te hebben gereigstreerd? Had je alvast aangemaakt?

avatar van exsxesven
Ik heb me in 2015 onder deze naam geregistreerd omdat ik toen mijn fysieke collectie aan het uitdunnen was en toen een heel zootje spul hier op de website heb gezet.

avatar van Arrie
Wow the return of sxesven!

Welkom terug man!

avatar van L_T_B
exsxesven schreef:
Ik heb me in 2015 geregistreerd.

N00b! Maar welkom terug.


avatar van Masimo
Fathead schreef:
Dat is heel goed nieuws! Je weet zo aanstekelijk over noise te schrijven dat je het nog gaat uitproberen ook!
We zouden eigenlijk eens een Super Tip-Topper gecureerd door Sven moeten organiseren

avatar van Koenr
Sven

Welkom terug.

avatar van exsxesven
Thanks y'al!

OOTL, wat is de super tip-topper?

avatar van GrafGantz
exsxesven schreef:
Thanks y'al!

OOTL, wat is de super tip-topper?


Super Tip-Topper - MusicMeter.nl

bennerd
Omg wat een throwback. Net nu ik bijna van de screamo af was omdat het geen nut meer had om mee te lopen. Welkom terug, Sven

Gast
geplaatst: vandaag om 15:38 uur

geplaatst: vandaag om 15:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.