menu

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Sietse
mensen ik ben nu wel aan het werk, maar het gaat helemaal niet goed...weet nog niet zeker of ik het einde van mijn werk dag ga halen...
Ik heb dus toch maar besloten om morgen niet te komen

Sietse schreef:
mensen ik ben nu wel aan het werk, maar het gaat helemaal niet goed...weet nog niet zeker of ik het einde van mijn werk dag ga halen...
Ik heb dus toch maar besloten om morgen niet te komen

Jammer jammer ..... ;-(

En héél veel beterschap hoor Sietse !!!

sq
Jammer van Sietse inderdaad, beterschap en tot een volgende keer!

Ideetje van de playlist van Patrick lijkt me trouwens uitstekend.

EVANSHEWSON
Sietse, mocht je je nog beter voelen... wie weet, zoniet; véél beterschap natuurlijk en tot op een volgende Meeting!

sq
nog even voor kort:

5 januari
- va 12 uur, 12.30u uiterlijk Utrecht CS ( +/- 13.00u Stairway)
- va 6 uur avond Bunnik (vervoer heen en weer per bus gezamenlijk of eigen gelegenheid).

Aanwezig:
- sq
- mevrouw sq
- Scientist
- EvansHewson (direct naar stairway)
- c-moon (direct naar stairway)
- Jazper
- HammerHead (direct naar stairway)
- Lukas
- Nosh
- KoenR

Het wordt dus een redelijke mini-meetup... en dat is toch eigenlijk wel jammer... maar niet veel aan te doen ...

We maken er ongetwijfeld een topdag van

En hopelijk kunnen we de nu-afwezigen dra op een andere MeetUp begroeten !

sq
Ik ga vanavond eens kijken hoe onze feestlocatie van morgen er bij staat. kan ik nog even kijken of de apparatuur t nog allemaal doet, en of er nog bijzondere biermerken in voorraad zijn eventueel.

Vanavond laat zal ik nog even inloggen. Verder probeer ik morgenochtend nog, voor mensen die nog zaken willen weten voor t laatste moment, en om mischien nog nieuwe deelnemers te spotten natuurlijk!

Ik krijg opeens ook zin om langs te komen.........ik kom er morgen vroeg op terug

bonothecat schreef:
Ik krijg opeens ook zin om langs te komen.........ik kom er morgen vroeg op terug

Wooowww!!! Het zou wél leuk zijjn mocht je ook komen

sq
VANDAAG= MEETING DAG

Nog even lekker slapen. Inmidddels thuis van een al te lange verkenning, Potdorie. Maar Yumbo was weer gezellig.

2 draaitafels en 2 CD spelers operationeel, vanavond in ruime mate getest. Laatste plaat Curtains van Tindersticks. Sfeer.

Bono=welkom!

EVANSHEWSON
Wèlwèlwel sq, je post om 03.30 uur.... jij slaapt niet veel blijkbaar!

Wel leuk van jou om alles nog eens te checken en te dubbelchecken, dat geeft een veilig gevoel.

We hebben er zin in, allemaal, ook al is het een sterk uitgedund groepje, het zal de pret niet drukken. Ik zal me wel met cd's kopen wat moeten inhouden vrees ik...

Aan allen : tot sebiet, ik vertrek samen met c-moon rond 10.00 uur vanuit Mechelen, Belgium, jawadde!

PS. SEBIET (of subiet) = Vlaams voor : seffens, straks, dadelijk, weldra!

Tot seffens, Patrick

Tot straks "allen" ;-D

sq
Tot zometeen. Ik ga zo op weg.

Toch maar besloten om vandaag met een boek op de bank te gaan zitten......dus bij deze wens ik iedereen een hele fijne meeting!

[Nosh] 'ik heb me verslapen' is wel echt het meest waardeloze excuus ooit, he?

Hoewashethoewashet?

... vooral in de Yumbo gewoon erg relaxed.. Om de beurt paar plaatjes gedraaid, en gewoon lekker gezellig. Wel vrij rustig, maar druk genoeg om niet uit gepraat te raken, en toch de mogelijkhied een beetje goed rond te praten

.. en sq natuurlijk weer met alle top10's

Was leuk ja. Nog even de volledige tracklist van wat ik gedraaid heb in de Yumbo:

1. Circle - Espirites
2. Primus - My Name Is Mud
3. Melvins - Civilized Worm
4. Ministry - Deity
5. Death - Cosmic Sea
6. Voivod - Astronomy Domine
7. Entombed - Out of Hand
8. Neurosis - Takeahnase
9. Meshuggah - Shed
10. Napalm Death - Reflect on Conflict
11. Slayer - Raining Blood

01:40 was ik veilig thuis in Mechelen.... na een meer dan geslaagde dag... afwezigen hadden kilometers ongelijk!

Alle dank gaat naar SQ die het fantastisch geregeld had.. wat mij betreft, zeker nog een keer daar, met hopelijk méér volk deze keer...

En.. jelle: hopelijk mogen we dan langer draaien he !!! )

Foto's en evt. verslagje volgen !!

Dank aan Patrick die me veilg naar Utrecht, Bunnink en uiteindelijk Mechelen bracht... !!!

Mijn BEL POP/ WAVE (en een ook wel wat anders) playlist zag er zo uit:
1. Boerenzonen op Speed - Een voor U En Twee voor Mij
2. Nacht Und Nebel - Beats of Love
3. 1,000 OHM - A.G.N.E.S.
4. The Neon Judgement - The Fashion Party
5. Telex - Spike Jones
6. The Employees - Pick it Up
7. The Scabs - Matchbox Car
8. The Kids - There Will Be No Next Time
9. TC-MATIC - Oh La La La
10. dEUS - Fell on the Floor, Man
11. Nite Spirit - 'K Zen Me Raubewaus Kwaut
12. Lais - T Smidje
13. Arbeid Adelt - Lekker Westers
14. Vive La Fête - Bananasplit (Lio)

De MuMe-Dj's waren, in volgorde:

EVANSHEWSON
c-moon
The Scientist & Koenr
Lukas
Hammerhead
SQ

c-moon schreef:

En.. jelle: hopelijk mogen we dan langer draaien he !!! )

Ik zit nu nog steeds met alle nummers in mijn hoofd die we hadden kunnen draaien maar wat er niet van kwam

... onze playlist was:

Liars – It Fit When I Was A Kid
Animal Collective – Grass
Incubus – A Certain Shade of Green
The Streets – Turn the Page
Pixies – I Bleed
Okkervil River – Black
Portishead - Glorybox
Neutral Milk Hotel – Holland 1945
Sonic Youth – Teen Age Riot
Venetian Snares – Masodik Galamb
Flogging Molly – Drunken Lullabies
Scorch Trio – Brennj Fynnj
Liars – Let's Not Wrestle Mt. Heart Attack

Ben alleen niet zeker van de volgorde

Ik pakte uit met dit veertiental:

01. The Electric Prunes - Hideaway
02. 16 Horsepower - Scrawled in a Sap
03. Pure Reason Revolution - Twyncyn/Trembling Willows
04. Mercury Rev - Coney Island Cyclone
05. A Flock of Seagulls - Messages
06. Tindersticks - Let's Pretend
07. Cocteau Twins - The Thinner the Air (Massive Attack mix)
08. Gloria Jones - Tainted Love
09. Black Sabbath - Paranoid
10. Morphine - You Speak My Language
11. Guided By Voices - I Am a Scientist
12. Les Négresses Vertes - Zobi la Mouche
13. Jackson C. Frank - Milk and Honey
14. The Search - Collapse of the Imagination

Lukas schreef:

10. Morphine - You Speak My Language

Wow.. helemaal langs me heengegaan

The Scientist schreef:
(quote)

Wow.. helemaal langs me heengegaan

Dat is omdat ik alleen van nietszeggende, inspiratieloze muzak houd

Al enkele impressies, voor het slapengaan...

DJ EVANSHEWSON

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://farm3.static.flickr.com/2056/2170644406_91d49f5d34.jpg?v=0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

DJ MOON* (wie maakte de foto eigenlijk?)

http://farm3.static.flickr.com/2155/2169848195_86c0d3f16f.jpg?v=0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

DJ KOENR & DJ SCIENTIST:

http://farm3.static.flickr.com/2153/2170643972_8ef819fb2a.jpg?v=0

DJ LUKAS

http://farm3.static.flickr.com/2391/2170643358_5d48bbc866.jpg?v=0

DJ HAMMERHEAD

http://farm3.static.flickr.com/2260/2169846557_0d131a8262.jpg?v=0

DJ SQ

http://farm3.static.flickr.com/2269/2170642276_776963c639.jpg?v=0

En......

http://farm3.static.flickr.com/2064/2169845501_66795d60de.jpg?v=0

http://farm3.static.flickr.com/2044/2170644834_8ac7e91d16.jpg?v=0

http://farm3.static.flickr.com/2020/2170643648_d0e64e5bb7.jpg?v=0

Deze en evt. nog andere foto's zijn ook te bekijken hier:

http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157603641626218/

c-moon schreef:
(wie maakte de foto eigenlijk?)

Dat was ik toen ik om je camera vroeg, vond dat je er zelf ook op moest staan

The Scientist schreef:
(quote)

Dat was ik toen ik om je camera vroeg, vond dat je er zelf ook op moest staan

Thanks )

EVANSHEWSON
Helaba, nachtvogels!

Ik ben ook veilig thuisgeraakt rond half drie(02.30 U), nadat ik c-moon dus veilig in Mechelen thuis heb afgezet.

Ik wil vooreerst sq bedanken voor de prima organisatie, dito begeleiding van Stairway naar Boudisque en andere platenzaken en weer terug.
En zeker ook voor de accomodatie in Yumbo, wat een erg gezellig clublokaal is, oude stijl, jawel, oldskool, het deed me erg terugdenken aan mijn jeugdiger jaren in het reeds jaren terziele gegane Jeugdhuis Den Hert te Lokeren.

Ik heb ook genoten van de deejaysets van de collega's platenruiters, in Hammerhead's set vond ik de Pink Floyd-cover van Voivoid van Astronomy Domine gewoon schitterend, ook Melvins konden me zeker bekoren, de eindspurt gleed richting speedmetal of deathmetal, voor zover ik iets ken van die genres, en dat was niet geheel mijn ding, maar ik had wat stramme spieren die door de decibels lekker loskwamen, haha! ( ).

Ik heb van ieders setje wel wat bijgeleerd, en daar doen we het voor.
Mijn playlist heb ik braaf bij sq ingeleverd, die lezen jullie hier nog wel op, maar zelf genoot ik het meest van Rotation-Herb Alpert).

Allez, zoals c-moon het al schreef; de afwezigen hadden groot ongelijk, eigenlijk jammer dat we voor zulk een onstpannen Meeting niet meer mensen weten te mobiliseren, misschien zat het iets te dicht na nieuwjaar en de feestperiode, zou kunnen...

Ziezo, ik heb mijn platencollectie nogmaals flink aangevuld, ik ben wat dat betreft een regelrechte onverbeterlijke recidivist, nou ja, dan moeten ze bij Boudisque maar niet zulke leuke aanbiedingen hebben!
Ik bespreek mijn aanwinsten nog wel eens, de raarste die erbij zit is een dubbelaar met nummers geproduceerd door JOE MEEK, ik kocht die voor Telstar van The Tornados, maar er staat wel meer moois op.

Nu ga ik toch pitten, en me lekker lang uitslapen, want maandag begint mijn nieuwe werkjaar, gedaan vakantie!

Gegroet aan allen en slaapwel!

Patje

sq
Hoeyojeeh, sq ook weer thuis! Weer een beetje te laat, want de nazit na de meeting (da´s prettig als je in je eigen woonplaats mag organiseren) duurde nog even.

Ik heb helemaal doorgedraaid tot 3 uur. Laatste plaat Sergei Prokofiev - Romeo & Julia. Ik heb van alle djs de lijsten van nummers die gedraaid zijn en ik zal proberen daar een mooi overzicht van te maken een dezer dagen, Ik kan van de nazit nog meedelen dat ook het Yumbo publiek wel tevreden was met de DJ kunsten van onze users. Ik werd meteen al aangemoedigd om dit eventueel nog maar eens te organiseren.

Dank julie allemaal voor inbreng en aanwezigheid!

EVANSHEWSON
Voor de eventuele geïnteresseerden; dit is de nieuwe oogst die ik meebracht uit Utrecht/Bunnik;

Bush Kate The Sensual World
Cash Johnny Ultimate Gospel
Costello Elvis Punch The Clock
Gaye Marvin Here, My Dear
Moby Grape Crosstalk - The Best of
Q65 Revolution + 6 Bonus tracks
Springfield Dusty Sings Classic Soul
Talking Heads More Songs about Buildings and Foot
Diverse Artiesten "Telstar", The Hits of JOE MEEK
Div. Art. (Bij Mojo Magazine) Soul Power - The Ultimate Memphis Soul Party (Stax)

Gekregen van c-moon;
Habils Hans Hart Tegen Hard

Dit alles kostte me ong. 80 €, wat ik een goede prijsverhouding vind.

Gegroet, nu ga ik echt pitten

Nogmaals; Merci Beaucoup aan alle aanwezigen en in de eerste plaats aan sq voor de prima organisatie!

Slaap ze!

sq
Ik heb gezien dat bijna iedereen zijn eigen playlist al heeft neergezet. Die van EVANSHEWSON geef ik hierbij:

* Pierre Henry & Michel Colombier - Psyche Rock
* GrandmasterFlash & Melle Mel - White Lines
* Herb Alpert - Rotation
* Daan - Housewife
* Tom Tom Club - Wordy Rappinghood
* Van Halen - Ain´t Talking ´bout Love
* Shocking Blue - Send me a Postcard
* Talking Heads - Once in a Lifetime
* Mattafix - Big City Life
* US3 - Cantaloop
* Ronny Jordan - So What
* XTC - Making Plans for Nigel
* Donna Summer - I Feel Love
* Blondie - Rapture

Een zeer prettige set met voor mij in elk geval veel bekenden. In ronde 3 van de disco KO staan 3 nummers uit Patricks lijst. Dit was gisteren dus de eerste set in Yumbo, met een werkelijk zeer spectaculair begin!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:50 uur

geplaatst: vandaag om 14:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.