menu

Genres / Jazz / Jazz

zoeken in:
Soledad
RomanD schreef:
Bedankt voor het advies, ik zal zeker luisteren. Ik wens je een goede dag.

Heb je Spotify? Als je tegenwoordig ergens je jazz-reis goed kan beginnen is het daar. Ik wou dat het er was geweest toen ik met jazz begon.

Soledad schreef:
(quote)

Heb je Spotify? Als je tegenwoordig ergens je jazz-reis goed kan beginnen is het daar. Ik wou dat het er was geweest toen ik met jazz begon.

Ja, ik heb spotify, ik kan verschillende afspeellijsten en accounts met jazzmuziek vinden. Maar kunt u alstublieft radiostations adviseren, ik heb thuis een radio en ik wil deze graag gebruiken voor het beoogde doel.

Soledad
RomanD schreef:
(quote)

Ja, ik heb spotify, ik kan verschillende afspeellijsten en accounts met jazzmuziek vinden. Maar kunt u alstublieft radiostations adviseren, ik heb thuis een radio en ik wil deze graag gebruiken voor het beoogde doel.

Sorry ik luister geen radio.

Sorry ik ook niet RomanD

Voor wie het nog niet gezien heeft, rough footage van een interview voor de Franse televisie uit 1969 onder de titel Rewind And Play. Een wel zeer belabberde interview en Thelonious Monk maar het piano spel tussendoor is geweldig en de beelden van - ik neem aan - Parijs 1969 zijn mooi. Rewind and Play - Watch the full documentary | ARTE

Geen probleem, maar toch bedankt. Als u mijn vraag kunt beantwoorden, dan ben ik klaar om antwoorden en antwoorden te accepteren.

RomanD schreef:
Als u mijn vraag kunt beantwoorden, dan ben ik klaar om antwoorden en antwoorden te accepteren.

Volgens mij zit Stingray bij iedereen in het basispakket radiozenders. Dan is dit wat je zoekt:

908 Stingray Classic Jazz
909 Stingray Contemporary Jazz

Nadeel is dat je tijdens het luisteren voortdurend mee moet kijken op de app wie er nu weer voorbij komt, want er is geen presentator. Ander nadeel is dat de Stingray tune onherroepelijk gaat vervelen, irriteren, het bloed onder je nagels vandaan haalt, je tot waanzin drijft, tot op het punt dat je de zender echt niet meer aan kunt horen.

Tony schreef:
(quote)

Volgens mij zit Stingray bij iedereen in het basispakket radiozenders. Dan is dit wat je zoekt:

908 Stingray Classic Jazz
909 Stingray Contemporary Jazz

Nadeel is dat je tijdens het luisteren voortdurend mee moet kijken op de app wie er nu weer voorbij komt, want er is geen presentator. Ander nadeel is dat de Stingray tune onherroepelijk gaat vervelen, irriteren, het bloed onder je nagels vandaan haalt, je tot waanzin drijft, tot op het punt dat je de zender echt niet meer aan kunt horen.

Hallo, ik begrijp het. Bedankt voor het advies. Misschien zal ik luisteren, maar hoogstwaarschijnlijk zal ik eerst proberen hem aan te zetten en te luisteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:25 uur

geplaatst: vandaag om 14:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.