menu

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

avatar van Mssr Renard
Pelican, oei.
Dan maar Gamma Ray, een soort Helloween, of vice versa

0-2

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
1-2 heerlijke zware donkere track van Pelican


avatar van EvilDrSmith
Zit ik ff bij Waardenberg en De Jong te lachen, hebben jullie in de gauwigheid Karma to Burn én Agalloch eruit gekegeld? Stapelgek zijn jullie.
2-3.


avatar van Johnny Marr
Gewoon lekker beuken met de pelikaan.

3-4


avatar van AOVV
5-4

avatar van AOVV
31. Khanate - Under Rotting Sky vs. Beyond Twilight - The Devil's Hall of Fame

1-0

Moet hier tegen mijn eigen nominatie stemmen..




avatar van EvilDrSmith
AOVV schreef:
31. Khanate - Under Rotting Sky vs. Beyond Twilight - The Devil's Hall of Fame

1-0

Moet hier tegen mijn eigen nominatie stemmen..


Ben je nu helemaal belatafeld en van de ratten besnuffeld?
Misschien had je dan Hellfire ipv het titelnummer moeten nomineren, maar het beste Dio-album van de 21e eeuw moet natuurlijk gewoon door.

Ik rectificeer je stem wel even, dus dan staat het nu 2-2.

avatar van EvilDrSmith

Nee hoor, jij gaat stemmen. Hup hup!

avatar van marsupilami
3-2

(of was het dan al 2-3, dit wordt wel ingewikkeld zo )
Mijn stem in elk geval voor Beyond Twilight

avatar van Mssr Renard
EvilDrSmith schreef:
(quote)

Nee hoor, jij gaat stemmen. Hup hup!


Ik ken het geen van beiden. helaas

avatar van AOVV
EvilDrSmith schreef:
Ik rectificeer je stem wel even, dus dan staat het nu 2-2.


Na ampel overleg met mezelf heb ik besloten mijn stem gewoon te laten staan ten faveure van Khanate. Als ik goed geteld heb, staat het nu dus 3-2, zoals marsupilami zegt.

avatar van Johnny Marr
Tweede nummer is gewoon zwaar ruk (nog niet zo erg als dat Gamma Ray gedrocht wel) en Khanate is gestoord geniaal.

avatar van EvilDrSmith
Mssr Renard schreef:
(quote)


Ik ken het geen van beiden. helaas

Trust me, Beyond Twilight vind jij geweldig.

Okay okay, Khanate is natuurlijk briljante atonale ontregeling en het gaat me te ver om met steekpennnigen te gaan zwaaien AOVV, dus als je voet bij stuk houdt, dan schud ik slechts meewarig en met vochtige ogen mijn hoofd.

avatar van Mssr Renard
Ik ben overtuigd, ik hoef geen 18 minuten naar Khanate te luisteren om te zeggen dat dit gewoon compleet ruk is. Maar Beyond Twilight is daarmee niet automatisch beter.

Beyond Twilight is kitsch, een band die zichzelf veel te serieus neemt, en ik vind er ook maar weinig aan. Ik denk dat het gewoon ontgroeid ben. Maar is dat Jorn Lande die ik hoor, of een andere aansteller? De synths zijn wel echt lelijk, en verder is het gewoon een veel te lang nummer met veel te veel pathos en dan dat koortje dat in het latijn zingt, vreselijk. Overigens absoluut niet vergelijkbaar met de power/speed metal van Gamma Ray.

Maar omdat Khanate echt gewoon totaal onluisterbaar is, (doom/black/noise?) kom ik tot deze conclusie:

3-3

avatar van EvilDrSmith
Mssr Renard schreef:
Ik denk dat het gewoon ontgroeid ben. Maar is dat Jorn Lande die ik hoor...

Dat zijn de twee belangrijkste conclusies die je kan trekken.

avatar van aslan
aslan (crew)
4-3





avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
500 pagina's volgemetald. Op naar #2.

Berichten verplaatst naar Muziek > Muziekgames > Favoriete Metal Song (per jaar) #2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:33 uur

geplaatst: vandaag om 14:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.