menu

Muziek / Muziekgames / Oude, onbekende Metal Knock-out Game

zoeken in:
Arbeidsdeskundige
1-0

avatar van Dieter
2-0

avatar van Dieter
Gelijk maar weer door dan....

Blessed Death weer door... Ronde 125:

Blessed Death - 'Death in the Sky' (album) vs. Rhoads - 'Into the Future' (album)




avatar van Dieter
0-1

avatar van ZAP!
1-1

Arbeidsdeskundige
1-2

avatar van ZAP!
Rhoads door. Ronde 126

Rhoads - 'Into the Future' (album) vs. Iceburn - 'Iron: I' (album)




avatar van ZAP!
0-1

avatar van Dieter
1-1

Arbeidsdeskundige
2-1

avatar van Dieter
Rhoads weer door. Ronde 127:

Rhoads - 'Into the Future' (album) vs. Rage - 'Don't Fear the Winter' (album)




avatar van Dieter
Iets te vroeg, maar er zullen waarschijnlijk toch geen stemmen meer bijkomen.
Rage heeft veel platen gemaakt, dus niet echt onbekend, maar er komen er maar weinig boven de 10 stemmen uit.

Arbeidsdeskundige
1-0

avatar van Dieter
1-1

avatar van ZAP!
2-1

avatar van Dieter
En Rhoads weer een ronde verder. Ronde 128:

Rhoads - 'Into the Future' (album) vs. Massacre - 'Inhuman Condition' (album)




avatar van Dieter
0-1

avatar van ZAP!
0-2

Arbeidsdeskundige
0-3

avatar van ZAP!
Ben om verschillende redenen (tijdelijk) niet actief op de Meter-sites (music/tv)...

Arbeidsdeskundige
Veel sterkte ZAP! Hartelijk dank voor de vele video's die je hier hebt gepost. Ik vrees dat dit topic vanwege de zeer beperkte belangstelling nu definitief ter ziele is gegaan.

avatar van Dieter
ZAP! schreef:
Ben om verschillende redenen (tijdelijk) niet actief op de Meter-sites (music/tv)...

Zodra je weer live bent, post dan maar weer een 'oude onbekende'. Dan haak ik zeker weer aan. Take care!

avatar van ZAP!
Bedankt Arbeidsdeskundige en Dieter! Te zijner tijd kom ik hier wel weer, schat ik zo in. Maar deze periode dus even niet.

avatar van ZAP!
Ben wat actiever op MuMe, maar dit topic zal ik niet meer aan meedoen. Het competitie-element staat me wat tegen en de dagelijkse verplichting evenzo. Misschien dat ik nog eens een nieuwe game à la Maak kennis met Metal anno 2020, maar dan voor obscure 80s metal, ga beginnen...

-edit- wel dank voor de inzet en deelname van vooral Dieter en Arbeidsdeskundige!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:10 uur

geplaatst: vandaag om 02:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.