menu

Muziek / Muziekgames / The Doors Meter

zoeken in:
avatar van Simon77
En voor de volledigheid, ook tussen de studioalbums onderling was de strijd hevig en de verschillen klein.

1. The Doors, 1967 8,82
2. L.A. Woman, 1971 8,80
3. Strange Days, 1967 8,54
4. Morrison Hotel, 1970 8,32
5. Waiting for the Sun, 1968 8,21
6. The Soft Parade, 1969 7,80
7. Overig 6,97
8. Full Circle, 1972 6,07
9. Other Voices, 1971 6,04

avatar van willemdeux
Simon77 nogmaals bedankt voor de organisatie. Top om die statistieken bij te houden en te zien. Een hele klus, maar resultaat mag er zijn en dat zijn jouw verdiensten.

avatar van laxus11
Rock is Dead gemist maar nog geen kans gehad om deze volledig te beluisteren

Iig bedankt Simon

avatar van Renoir
Geweldig gedaan Simon77! Veel dank voor alle moeite. Ik vond het geweldig om een tijd lang elke dag weer even naar The Doors te luisteren.

avatar van Simon77
laxus11 schreef:
Rock is Dead gemist maar nog geen kans gehad om deze volledig te beluisteren

Iig bedankt Simon
Als je nog eens een uurtje over hebt...

avatar van herman
Ah, heerlijk overzicht om door te grasduinen. Dank Simon!

avatar van Choconas
Geweldig gedaan, Simon77, dank voor het organiseren! Deze meter maakte eens te meer duidelijk waarom dit nog altijd een van mijn favoriete bands is.

avatar van Funky Bookie
Goed gedaan Simon77. Leuke achtergrondinfo bij elk nummer.

Ik kijk alweer uit naar de volgende meter.

avatar van harm1985
Funky Bookie schreef:
Goed gedaan Simon77. Leuke achtergrondinfo bij elk nummer.

Ik kijk alweer uit naar de volgende meter.

Misschien dat je tijd hebt voor de Neil Young meter

avatar van Marty McFly
Geweldig topic Simon77! Bedankt voor alle tijd en moeite!

avatar van Frenkie!
Nogmaals dank Simon77!

En terwijl ik je overzichten doorlees is er een Doors item op radio2 en wordt nu 'Love her Madly' gedraaid

There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are The Doors

avatar van harm1985
Dank, Simon77, leuk, behapbaar topic, met een verrassende nummer 1.

avatar van Johnny Marr
Veel dank, Simon77. Petje af.

avatar van Simon77
Bedankt allen, ik ga voorlopig nog even nagenieten. Vandaag bracht de post 'The Collected Works of Jim Morrison, Poetry, journals, transcripts, and lyrics.'

bol.com | The Collected Works of Jim Morrison, Jim Morrison | 9780063028975 | Boeken

avatar van spinout
Ikzelf heb Wilderness , The American Night, The Lords/The New Creatures en een Franse uitgave genaamd Arden/Lointain.

avatar van Spoelworm
Simon77 schreef:
Bedankt allen, ik ga voorlopig nog even nagenieten. Vandaag bracht de post 'The Collected Works of Jim Morrison, Poetry, journals, transcripts, and lyrics.'

bol.com | The Collected Works of Jim Morrison, Jim Morrison | 9780063028975 | Boeken

Dat is een mooie tip als afsluiter. Bedankt nogmaals ook voor het mooie overzicht op het eind met bijpassende quotes.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:11 uur

geplaatst: vandaag om 11:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.