menu

Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2022

zoeken in:
avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Normaalgesproken start ik ergens in januari de 2023-editie op volgens hetzelfde stramien als de afgelopen paar edities.
Update: dat gaat wel op zijn vroegst februari worden. Heb wat reisverplichtingen aan het eind van de maand en er start al wel genoeg op in januari.

Bijvoorbeeld de algemene MuMeLadder. Er kan nog genomineerd worden.

avatar van legian
Aha dus nog een extra maand om het kaf van het koren te kunnen scheiden voor de nominaties

avatar van SBube
Komende donderdag dus naar Karnivool in Keulen en nog een band, die in de progladder stond, The Ocean staat in het voorprogramma, al vind ik bij vakere beluistering, de zang van die laatste (Duitse) band te vaak naar het grunten toe gericht!

avatar van legian
SBube ach de zang van The Ocean stond live toch vrij ver achterin de mix vond ik. En veel teveel bass trouwens. Maar goed, heb afgelopen donderdag genoten van Karnivool. Veel plezier.

avatar van ABDrums
Voor de liefhebbers van de jaren '70, hier een gloednieuw topic: De Grote 70's K.O. (#2) - MusicMeter.nl.

Met uiteraard de mogelijkheid om prog te nomineren...

avatar van vigil
ABDrums schreef:

Met uiteraard de mogelijkheid om prog te nomineren...

Onder aanvoering van een onvermoeibare AB is het inmiddels al een aardige proggy lijst geworden, maar er kan nog meer bij

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Update: dat gaat wel op zijn vroegst februari worden. Heb wat reisverplichtingen aan het eind van de maand en er start al wel genoeg op in januari.
Het is nog net februari. We zijn los!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:37 uur

geplaatst: vandaag om 06:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.