Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2006, 16:50 uur
Nee Aero, niet echt
Voor Lukas heb ik dan:
Oasis - (What's the Story) Morning Glory
Voor Lukas heb ik dan:
Oasis - (What's the Story) Morning Glory
0
geplaatst: 20 september 2006, 16:53 uur
luc011190 schreef:
Voor Zachary Glass, Enter the Wu-Tang.
Voor Zachary Glass, Enter the Wu-Tang.
Volgens mij heeft zachery glass niet gepost.
Je had degene die voor je poste moeten nomineren; orbit dus.
0
geplaatst: 20 september 2006, 16:55 uur
Meneer Friek met die Hitzone albums ga ik je niet lastig vallen.
Een mooi stukje over de 4,5 bij Greg Trooper - Floating lijkt me leuker
Een mooi stukje over de 4,5 bij Greg Trooper - Floating lijkt me leuker
0
geplaatst: 20 september 2006, 16:58 uur
Sonic Nurse schreef:
Volgens mij heeft zachery glass niet gepost.
Je had degene die voor je poste moeten nomineren; orbit dus.
(quote)
Volgens mij heeft zachery glass niet gepost.
Je had degene die voor je poste moeten nomineren; orbit dus.
Voor orbit nog dan:
Graag een review van 'Fischerspooner - 1#'
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:02 uur
Lukas schreef:
Aero is met Mercury Rev - Deseter's Songs
Aero is met Mercury Rev - Deseter's Songs
U vraagt, wij draaien: klaar! (want mijn bijdrage was daar inderdaad minimaal)
En als tegenprestatie verwacht ik een stukje van Lukas bij Love - Forever Changes (en als het kan net zo snel als ik dat gedaan heb )
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:08 uur
Ik lees hier plotseling de ene na de ander leuke review! Gooi mij ook maar in deze caroussel.
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:13 uur
Yak schreef:
Ik lees hier plotseling de ene na de ander leuke review! Gooi mij ook maar in deze caroussel.
Ik lees hier plotseling de ene na de ander leuke review! Gooi mij ook maar in deze caroussel.
Jouw bijdrage aan een 5* album van dEUS (Worst Case Scenario) lijken nergens op, zoals die van mij bij Mercury Rev (inmiddels niet meer).
En dat staat dan ook nog eens in je top 10. Voor straf een mooie recensie schrijven
Ga uw gang!
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:14 uur
Sonic Nurse schreef:
Volgens mij heeft zachery glass niet gepost.
Je had degene die voor je poste moeten nomineren; orbit dus.
(quote)
Volgens mij heeft zachery glass niet gepost.
Je had degene die voor je poste moeten nomineren; orbit dus.
Je hebt gelijk, sorry
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:14 uur
aERodynamIC schreef:
U vraagt, wij draaien: klaar! (want mijn bijdrage was daar inderdaad minimaal)
En als tegenprestatie verwacht ik een stukje van Lukas bij Love - Forever Changes (en als het kan net zo snel als ik dat gedaan heb )
(quote)
U vraagt, wij draaien: klaar! (want mijn bijdrage was daar inderdaad minimaal)
En als tegenprestatie verwacht ik een stukje van Lukas bij Love - Forever Changes (en als het kan net zo snel als ik dat gedaan heb )
Dus nu moet ik reviews schrijven van twee albums tegelijk (Oasis en Love), die ik ook nog eens allebei bij mijn ouders in Leiden heb liggen en niet hier. En ik wil ze onderwijl toch altijd wel even horen als ik er iets over ga schrijven. O o ... Maar ze komen er allebei wel aan
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:15 uur
Lukas schreef:
Dus nu moet ik reviews schrijven van twee albums tegelijk (Oasis en Love), die ik ook nog eens allebei bij mijn ouders in Leiden heb liggen en niet hier. En ik wil ze onderwijl toch altijd wel even horen als ik er iets over ga schrijven. O o ... Maar ze komen er allebei wel aan
(quote)
Dus nu moet ik reviews schrijven van twee albums tegelijk (Oasis en Love), die ik ook nog eens allebei bij mijn ouders in Leiden heb liggen en niet hier. En ik wil ze onderwijl toch altijd wel even horen als ik er iets over ga schrijven. O o ... Maar ze komen er allebei wel aan
Geen smoesjes...................
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:18 uur
Jack Johnson - Brushfire Fairytales proberen te recenseren......valt nog niet mee.
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:23 uur
Luc, je mag van mij White Blood Cells van the White Stripes doen..veel succes!
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:23 uur
dudehere schreef:
Meneer Friek met die Hitzone albums ga ik je niet lastig vallen.
Een mooi stukje over de 4,5 bij Greg Trooper - Floating lijkt me leuker
Meneer Friek met die Hitzone albums ga ik je niet lastig vallen.
Een mooi stukje over de 4,5 bij Greg Trooper - Floating lijkt me leuker
Car Wheels on a Gravel Road van Lucinda Williams krijgt van jou een 4,5*. Ik ben erg benieuwd naar de redenen daarvoor aangezien ik dit album in mijn top10 heb staan.
Oftewel, graag een stukje bij Lucinda Williams - Car Wheels on a Gravel Road Roel.
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:28 uur
Ah! Leuk! Fischerspooner ken ik al een beetje.. verwacht hem over een half uurtje of wat
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:32 uur
Lukas schreef:
(quote)
Sint Juttemus??????
Nog meer recensie-wensen verder??? Iemand?
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:37 uur
herman schreef:
Ik wil ook wel een recensie oid. schrijven.
Ik wil ook wel een recensie oid. schrijven.
Dan dien je toch eerst bij de user die voor je postte een review aan te vragen op de albums waar hij/zij al op gestemd heeft.
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:40 uur
levenvergeten schreef:
Hmm... bij mij is nog niets gezegd, terwijl ik wel postte
Hmm... bij mij is nog niets gezegd, terwijl ik wel postte
Doe maar Van Hunt - On the Jungle Floor. Staat idd al bericht van je, maar graag uitgebreider.
P.S. : Ik heb er nu 2 in de wacht staan, sla mij maar evne over.
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:45 uur
Reijersen schreef:
Dan dien je toch eerst bij de user die voor je postte een review aan te vragen op de albums waar hij/zij al op gestemd heeft.
(quote)
Dan dien je toch eerst bij de user die voor je postte een review aan te vragen op de albums waar hij/zij al op gestemd heeft.
Tsja, dat heb ik net ook al gedaan en toen werd er verder ook niet gereageerd.
0
geplaatst: 20 september 2006, 17:52 uur
herman schreef:
Ik wil ook wel een recensie oid. schrijven.
Ik wil ook wel een recensie oid. schrijven.
PJ Harvey - Is This Desire?
En ik hoef er niks voor terug.
* denotes required fields.