menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of 2000 !

zoeken in:
avatar van Rhythm & Poetry
Hoe vroeger het jaartal hoe beter ik de lijsten vind, dat moet ik wel zeggen. Verder hou ik van de muziek die ik goed vind, zoals je kunt zien op mijn profielpagina.

avatar van LucM
Die stelling ben ik het wel mee eens, toch wat de hitsingles betreft. De jaren 1966-1970 vind de beste qua startlijsten, 1998-2000 tot nu toe de minste.

Wat albums betreft, elk jaar komen er prima albums uit. Al vind ik naarmate de jaren vorderen steeds minder albums terug in de startlijst die ik 4,5* of 5* heb gegeven.

avatar van dazzler
Rhythm & Poetry schreef:
Verder hou ik van de muziek die ik goed vind.

Gelukkig maar.

Want ik erger me ook een beetje aan mensen
die van muziek houden die ze niet goed vinden.

Toch wil ik iedereen bedanken
voor het meespelen met Greatest Hits of 1966 --> 2000.
Een paar weken vakantie dringen zich nu op.

Tot later.


avatar van LucM
Degenen die met alle Greatest Hits-topics hebben meegedaan zijn (denk ik) :
dazzler (uiteraard)
LucM
herman
GrafGantz
musicfriek

avatar van El Ninjo
Mooie lijstjes, van de hoogste noteringen in het hitsingles overzicht ga ik even kijken wat er nog ontbreekt in de MuMeLadder top 2000 en die gaan volgende editie als input mee.

avatar van GrafGantz
Ja, ik geloof niet dat ik een editie overgeslagen heb. Heb zelfs tijdens m'n vakantie in de VS nog braaf lijstjes op zitten stellen

avatar van herman
Zou Ranboy ook niet aan allemaal hebben meegedaan?

Ik heb voor zover ik weet inderdaad aan allemaal meegedaan, vind dit de leukste spelletjes op MuMe momenteel.

avatar van Rhythm & Poetry
dazzler schreef:
(quote)

Gelukkig maar.

Want ik erger me ook een beetje aan mensen
die van muziek houden die ze niet goed vinden.



Het was een grapje.

musiq48
Helaas heb ik het topic pas later ontdekt.
Maar erg leuk.

Fijne vakantie

Gast
geplaatst: vandaag om 17:46 uur

geplaatst: vandaag om 17:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.