menu

Muziek / Muziekgames / ''Het Review-Album van de Maand!''

zoeken in:
Moet perfect kunnen.

Zijn er trouwens nog mensen die dit album beluisteren, of ben ik de enige (buiten MDV) van dit topic?

Als het goed is zo'n beetje iedereen.

Ook ik heb inmiddels een review geplaatst bij Last Sessions

Goed geschreven, Niels! Je bent een echte.

Is het volgende maand weer tijd voor een nieuwe tip, of komt dat er niet meer van? Zit dit topic m.a.w. in een doodlopend straatje? Ik hoop toch van niet.

Bedankt! En na MDV is Glenn. Die is dan in september, neem ik aan?

EDIT: Hij kan nu al. Hoe staat het met de anderen wat betreft Last Sessions?

MDV
De vorige poging tot het schrijven van een recensie werd vergald door een vastlooppartij. Ik was van plan om vandaag weer een poging te doen, maar het wil tot nu toe niet echt vlotten.

@Niels: ik heb nergens beweerd dat ik nu al kan.
Ik stel voor dat ik het morgen ofzo plaats.
Last Sessions haal ik nog wel in.

Dan volgt mijn tip.
De laatste tijd zoek ik wat meer de hardere muziek op, dus leek het me leuk om een plaat die in m'n top 10 staat als tip te geven namelijk: Somewhere at the Bottom of the River Between Vega and Altair van La Dispute.

(afbeelding)

Let vooral ook eens op de teksten die zijn erg goed.
En voor de mensen die niet willen downloaden kan je de plaat ook luisteren op hun site: Klik!

Voorspelbaarheid!

Ik heb hem al wel eens een keer gehoord maar dat is een tijd geleden.

Ja, die ken ik ook, maar heb er nog geen cijfer op geplakt. Geweldig album vol emotie, strak spel en geweldige lyrics. Maar echt: die vocalen

Robert Smith in een screamoband, daar moest ik gelijk aan denken.

Iedereen is nog lekker actief met dit topic, non? Ik heb maar eens een review geschreven bij het album van La Dispute. Gaan we nog door met dit topic?

Ik ben dit topic helemaal vergeten en dus ook de review voor La Dispute.

Ik ga het album wel opzoeken, maar een review zal er vrees ik (of ik moest het echt superduper vinden) niet inzitten. Ik heb momenteel andere bezigheden die tijd opslorpen (werk, eigen topic met Masimo, alternatieve 152 topic, alsmaar groeiende interesse in sterke tv-series, binnenkort ook nog 'ns alternatieve metal ladder en een K.O. van Built to Spill). No offense, Glenn, je begrijpt.

Geeft niks, joh.
Was het trouwens ook vergeten. Mijne komt deze week wel.
En ik wil zeker doorgaan met het topic.

Ik heb het album al meerdere keren gehoord en ik ga hem dadelijk nog een keer beluisteren. Dan schrijf ik er een review bij.

En ik heb een review geschreven voor La Dispute. Ik zit enorm met een dubbel gevoel tijdens het beluisteren van dat album.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:35 uur

geplaatst: vandaag om 10:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.