menu

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:
avatar van Marty McFly
Maandag zet ik de Killers-KO online!

avatar van McSavah
De Will Oldham KO is nog steeds ter adoptie toch? Wil die dan wel verzorgen, maar ben niet bekend met het het selectieproces van de nummers. Mag de organisator van de KO deze zelf uitkiezen of zitten er bepaalde regels aan vast?

avatar van Masimo
McSavah schreef:
De Will Oldham KO is nog steeds ter adoptie toch? Wil die dan wel verzorgen, maar ben niet bekend met het het selectieproces van de nummers. Mag de organisator van de KO deze zelf uitkiezen of zitten er bepaalde regels aan vast?
Dat zou erg leuk zijn!

avatar van herman
Je mag die zelf uitkiezen, McSavah. Maar het is wel de bedoeling dat je zijn meest gewaardeerde tracks meeneemt. Niet dat het een KO wordt met alleen maar b-sides.


Zelf haak ik denk ik pas weer aan bij de Stones. Foetus is wel een artiest die mijn interesse heeft, maar ik ken er nog helemaal niets van. Dus ik weet niet of ik daar echt actief mee kan doen. Maar wie weet, als het in de vakantie valt...

Verwachte winnaar trouwens bij Elliott. Was een leuke KO, heb weer aardig wat van zijn albums gedraaid de laatste weken.

avatar van Poeha
herman schreef:
Foetus is wel een artiest die mijn interesse heeft, maar ik ken er nog helemaal niets van.


Ben toch wel benieuwd waar die interesse vandaan komt, als je er nog helemaal niets van kent?

avatar van McSavah
herman schreef:
Je mag die zelf uitkiezen, McSavah. Maar het is wel de bedoeling dat je zijn meest gewaardeerde tracks meeneemt. Niet dat het een KO wordt met alleen maar b-sides.

Ok, bedankt En nog een richtlijn voor het aantal duels/nummers? Ligt natuurlijk ook aan de artiest.. kan beter niet de samenwerkingen van Will meenemen lijkt me, anders krijg je straks een schema van 128

avatar van stoepkrijt
Marty McFly schreef:
Maandag zet ik de Killers-KO online!
Ik heb er al zin in!

avatar van Marty McFly
KILLERS K.O.!!!

EERSTE RONDE (tot 6 punten, 1 punt verschil)

1. Why Do I Keep Counting? - Under the Gun
2. This Is Your Life - Bling (Confessions of a King)
3. Glamorous Indie Rock and Roll - Enterlude
4. Neon Tiger - Shadowplay
5. Tranquilize - Where the White Boys Dance
6. Ruby, Don't Take Your Love to Town - All the Pretty Faces
7. Jenny Was a Friend of Mine - Show You How
8. Midnight Show - Bones
9. Human - Smile Like You Mean It
10. My List - The World We Live In
11. Believe Me Natalie - Everything Will Be Allright
12. Romeo and Juliet - Daddy’s Eyes
13. I Can’t Stay - Spaceman
14. Sweet Talk - Mr. Brightside
15. For Reasons Unknown - Read My Mind
16. On Top - All These Things That I've Done
17. When You Were Young - Goodnight, Travel Well
18. The Ballad of Michael Valentine - Move Away
19. This River Is Wild - Losing Touch
20. Somebody Told Me - Leave the Bourbon on the Shelf
21. Sam’s Town - Change Your Mind
22. Uncle Johnny - Exitlude
23. Joy Ride - Andy, You're a Star
24. Who Let You Go? - A Dustland Fairytale



De heren zijn benieuwd naar jullie oordeel:




(afbeelding)

avatar van Marty McFly
Wil een van de moderators de topictitel aanpassen?

avatar van Marty McFly
1. Why Do I Keep Counting? - Under the Gun

1-0

avatar van herman
Bij deze aagepast!

avatar van chevy93
lebowski schreef:
Zo, dat wordt lange tijd rust zie ik...
Ik zit inmiddels in mijn 3e winterslaap.

avatar van stoepkrijt
1-1

Ik heb Why Do I Keep Counting nooit zo bijzonder gevonden.

avatar van Co Jackso
2-1

Tot de 6 is best veel volgens mij. In ieder geval is dit een KO waarover ik kan meepraten





avatar van Marty McFly
Wat denken jullie, is tot de 6 te ambitieus voor de 1e ronde?

avatar van stoepkrijt
Ik zou het eerst nog even aankijken. Vanmiddag of vanavond zal het wel drukker op MuMe worden, dus misschien gaat het dan al vlotter.

avatar van starsailor
6-2

2. This Is Your Life - Bling (Confessions of a King)

1-0




johannesA
5-0



avatar van stoepkrijt
Verrassende stand! This Is Your Life vind ik een heerlijk nummer, maar de zin When I offer you survival, you say it's hard enough to live zorgt er toch echt voor dat Bling mijn stem krijgt.

5-3

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
herman schreef:
Zelf haak ik denk ik pas weer aan bij de Stones. Foetus is wel een artiest die mijn interesse heeft, maar ik ken er nog helemaal niets van. Dus ik weet niet of ik daar echt actief mee kan doen. Maar wie weet, als het in de vakantie valt...
.


Dadelijk in dit topic: Foetus link


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:42 uur

geplaatst: vandaag om 12:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.