menu

Muziek / Nieuws / R.I.P. #2

zoeken in:

Zo jong Ik vind de debuutsingle nog steeds leuk.

RIP Sarah Harding

Niet Sarah

RIP

Net een bericht achter gelaten bij hun laatste studio album.

Bedankt voor alle mooie muziek (die ik nog steeds draai) die jij en de andere meiden van Girls Aloud hebben gezongen. Niet alleen 'Sound of the Underground' maar ook 'The Show', 'Biology', 'Call the Shots' en 'The Promise' behoren tot het beste dat popmuziek heeft te bieden. Jij sprong er, samen met Nadine, voor mij altijd bovenuit.

Rust in vrede Sarah.

R.I.P. Sarah

Ach, die debuutsingle was inderdaad erg leuk, maar ook Jump en No Good Advice heb ik veel beluisterd.

Wist niet dat ze ziek was, 39 jaar is ook wel heel jong

Life Got Cold niet te vergeten! Rust in vrede

R.I.P. Sarah Harding

Girls Aloud waren samen met The Saturdays toch wel de tofste Britse girlband van mijn jeugd

NewYorkCityLight schreef:
Net een bericht achter gelaten bij hun laatste studio album.
Niet alleen 'Sound of the Underground' maar ook 'The Show', 'Biology', 'Call the Shots' en 'The Promise' behoren tot het beste dat popmuziek heeft te bieden.

Tangled Up en Out of Control zijn best wel ondergewaardeerde albums. In Nederland scoorden ze daar geen hits meer mee, maar imo waren hun laatste singles van een hoger niveau dan de doorbraakhits.

Gretz schreef:
R.I.P. Sarah Harding

Girls Aloud waren samen met The Saturdays toch wel de tofste Britse girlband van mijn jeugd

(quote)

Tangled Up en Out of Control zijn best wel ondergewaardeerde albums. In Nederland scoorden ze daar geen hits meer mee, maar imo waren hun laatste singles van een hoger niveau dan de doorbraakhits.

Zeker mee eens. Samen met The Sound of Girls Aloud (de Greatest Hits van hun periode voor 'Tangled Up') heb je dan het beste van Girls Aloud in huis. Die 3 albums heb ik dan ook in m'n kast staan. En de 'Life Got Cold' single. Sowieso verdiende GA veel meer succes buiten de UK. Xenomania schreef echt fantastische popmuziek voor ze die vaak niet eens het standaard verse-refrein-verse-refrein ritme volgen.

Maarre... De Saturdays?

https://c.tenor.com/ef9JYPfIxxIAAAAM/getting-up-done.gif

als het van RYM mag, mag het ook van mij

Michael K. Williams RIP en dank voor je mooie rollen

Zeer sad idd. Legend

Ja, Omar. Erg triest.
Geweldige acteur.

Muere Susan Anway, primera cantante de Magnetic Fields - Muzikalia

Mumeladderstemmers kennen haar mooie stem van dit nummer:

R.I.P. Susan

RIP Susan Anway

Rip Michael Chapman...

Ook een grote..

Ducoz schreef:
Rip Michael Chapman...

Ook een grote..

Shit Dat komt hard aan. Ooit live gezien in Londen in een café met William Tyler, erg indrukwekkend. Geboren in Leeds, en de laatste jaren nog steeds erg productief en progressief.

https://www.premierguitar.com/media-library/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpbWFnZSI6Imh0dHBzOi8vYXNzZXRzLnJibC5tcy8yNTcyNDQzMS9vcmlnaW4uanBnIiwiZXhwaXJlc19hdCI6MTY2MDM5NDE2MX0.B6IJJiRNP4D-aERf5HknmEHvUv54bAcVeYvhnUiW9KQ/image.jpg?width=1200&height=800

RIP

Folk Guitar Great Michael Chapman Dead At 80

dix
Poles Apart schreef:
... en de laatste jaren nog steeds erg productief en progressief.

Zeker, eerlijk gezegd heb ik Michael Chapman pas leren kennen via zijn werk met Steve Gunn. Blijf vooral kijken:

Triest nieuws op een trieste dag. R.I.P. Michael Chapman.

Maria Mendiola, van Baccara.

De "witte" van de twee.

R.I.P

Mijn favoriete nummer toen het een hit was. Jammer dat ze later erge ruzie kregen.

RIP Maria Mendiola

R.I.P. François Boulangé

luigifort schreef:
R.I.P. François Boulangé

Oei, kijk net op de site hier, lees ik dit. De man van de "ballen, ballen, ballen". Heel sympathiek overkomend persoon. Dat is even schrikken."

R.I.P.

Ach.. Was bijzonder omdat hij geen stereotype presentator was.

Ja kinders, er was een tijd dat je nog gewoon jezelf mocht zijn als mediafiguur In tegenstelling tot de hoerige en leeghoofdige types die je tegenwoordig overal ziet.

Eindelijk eens iemand in deze topic die ik ook echt ken (van de tv althans).
Ik kan me er alleen niet zoveel meer van herinneren. Behalve dat iemand uit mijn klas zei dat zijn naam vertaald gewoon Frans Bakker is.

Toch: rust in vrede, beste Lingo-man. Want Lingo is misschien wel het programma dat ik het meest heb gekeken in mijn leven.

Mssr Renard schreef:
Eindelijk eens iemand in deze topic die ik ook echt ken (van de tv althans).
Ik kan me er alleen niet zoveel meer van herinneren. Behalve dat iemand uit mijn klas zei dat zijn naam vertaald gewoon Frans Bakker is.
Ja, leuk dit, en ik dacht dat dertig jaar geleden ook dat het een protserigheid was, maar niet waar:
"Boulangé (zijn echte naam, terwijl veel mensen dachten dat hij eigenlijk Frans Bakker heette)"
Bron: Teletekst NOS.

kleine man schreef:
(quote)
Ja, leuk dit, en ik dacht dat dertig jaar geleden ook dat het een protserigheid was, maar niet waar:
"Boulangé (zijn echte naam, terwijl veel mensen dachten dat hij eigenlijk Frans Bakker heette)"
Bron: Teletekst NOS.

Ik had dus een betweterig klasgenootje, die maar wat claimde.

Mssr Renard schreef:
(quote)

Ik had dus een betweterig klasgenootje, die maar wat claimde.

Maar zijn claim was niet onjuist natuurlijk. Vertaald was de naam van de Lingo-man gewoon Frans Bakker.

Balen, balen, balen.

R.i.p. François Boulangé

dix
Verdrietig nieuws, ik zet vanavond zijn plaat nog maar een keer op

Gast
geplaatst: vandaag om 19:47 uur

geplaatst: vandaag om 19:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.