Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari, 20:21 uur
Oeh geoff Stephens heeft toch wel wat klassiekertjes (mede) geschreven ... the crying game , theres a kind of hush, winchester cathedral , I ll put you together again , sorry suzanne en de kerstklassieker its gonna Be a cold cold Christmas. Toch een grote songschrijver uit het verleden RIP
0
geplaatst: afgelopen maandag om 05:46 uur
R.I.P. Marsha Zazula, samen met haar man Jon de oprichters van het legendarische Megaforce label.
Megaforce Records Co Founder Marsha Zazula Dies At 68 - Blabbermouth.net
Megaforce Records Co Founder Marsha Zazula Dies At 68 - Blabbermouth.net
0
geplaatst: afgelopen maandag om 13:53 uur
Slechts 51 jaar mocht ze worden
RIP Erica Yong
De Nederlandse zangeres zong in de nodige musicals, vele commercials , haar versie van de tune van Goede Tijden was een aantal jaar elke dag aan t begin van het programma te horen maar waar ik haar vooral van kende was haar samenwerking met Ben Liebrand. Ze zong veel voor hem in o.a wat liedjes op zijn laatste reguliere album Ben Liebrand - Iconic Groove (2015)
RIP Erica Yong
De Nederlandse zangeres zong in de nodige musicals, vele commercials , haar versie van de tune van Goede Tijden was een aantal jaar elke dag aan t begin van het programma te horen maar waar ik haar vooral van kende was haar samenwerking met Ben Liebrand. Ze zong veel voor hem in o.a wat liedjes op zijn laatste reguliere album Ben Liebrand - Iconic Groove (2015)
1
geplaatst: afgelopen maandag om 15:49 uur
Michael Apted is overleden. Hij was vooral bekend als regisseur van 7 UP, 14 UP, 21 UP t/m 63 UP. Het zou fijn zijn (en ook zijn wens) als iemand anders 70 UP zou gaan maken.
Britse filmmaker Michael Apted op 79-jarige leeftijd overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Britse filmmaker Michael Apted op 79-jarige leeftijd overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
geplaatst: afgelopen maandag om 19:34 uur
1
geplaatst: afgelopen maandag om 20:31 uur
Vince vega schreef:
RIP David Darling
Op ECM begin jaren negentig een paar prachtige cello albums gemaakt.
RIP David Darling
Op ECM begin jaren negentig een paar prachtige cello albums gemaakt.
Ja zijn bijdragen aan de albums van bijv Ketil Björnstad mogen er zijn. Fijn musicus - RIP
1
geplaatst: afgelopen maandag om 20:34 uur
Ik ken hem (nog) niet echt goed maar ik ben wel groot liefhebber van Jan Garbarek en verzamelaar van t ECM label dus zijn album Cyclus staat wel op een verlanglijstje.
RIP David Darling
RIP David Darling
0
geplaatst: afgelopen donderdag om 15:19 uur
Geen muzikante, maar swa:
'Election'-actrice Jessica Campbell (38) overleden.
Snel 'Election' maar weer es kijken.
'Election'-actrice Jessica Campbell (38) overleden.

Snel 'Election' maar weer es kijken.
2
geplaatst: gisteren om 18:30 uur
Mooi eerbetoon in The Guardian:
Sylvain Sylvain was the visionary eye of the New York Dolls' storm | Music | The Guardian - theguardian.com
Sylvain Sylvain was the visionary eye of the New York Dolls' storm | Music | The Guardian - theguardian.com
* denotes required fields.