Muziek / Algemeen / Welke cd kocht je 'blind' en is nu een topper/flater voor je?
zoeken in:
0
geplaatst: 23 januari 2006, 20:32 uur
Je hebt het wel eens....je weet dat bijvoorbeeld hier op MuMe een cd hoog genoteerd staat. Of een vriend van je zegt dat een bepaalde cd erg goed is. Je ziet hem liggen, bijvoorbeeld voor een leuk prijsje. Je koopt het om bovenstaande reden en wat blijkt? Het is een topper!! Kan. Maar het kan ook een risico zijn. Welke cd was die topper en welke was die enorme flater? Zeg het ons!
0
DutchViking
geplaatst: 23 januari 2006, 20:39 uur
Leuk topic Een jaar of 5, 6 geleden had ik, na diverse positieve geluiden uit mijn omgeving, Supernatural van Santana aangeschaft. De plaat heeft mij echter nooit kunnen bekoren. Dat is dan nog zacht uitgedrukt, want ik vond er echt geen bal aan. Alleen Smooth (dat ik overigens al kende, want het was een vrij grote hit) sprak me wel aan. Gelukkig komen bij mij miskopen niet zo heel vaak voor. Ik heb wel eens cd´s waarvan ik minder dan de helft echt goed vind, maar zelden dat ik het echt verschrikkelijk slecht vind.
Een absolute topper voor mij was Faith No More. Ik kende eigenlijk alleen Epic en de cover Easy en heb toen, zonder het te weten, een klassieker binnen gehaald in de vorm van The Real Thing, nog steeds een van mijn favoriete plaatjes. Het was eigenlijk een gok, die bijzonder goed uitpakte want de muziek spreekt me nog altijd aan. Zo gevarieerd en bovendien tijdloos. Nu, 4 jaar later, heb ik zo ongeveer het complete Faith No More-oeuvre in mijn bezit.
Een absolute topper voor mij was Faith No More. Ik kende eigenlijk alleen Epic en de cover Easy en heb toen, zonder het te weten, een klassieker binnen gehaald in de vorm van The Real Thing, nog steeds een van mijn favoriete plaatjes. Het was eigenlijk een gok, die bijzonder goed uitpakte want de muziek spreekt me nog altijd aan. Zo gevarieerd en bovendien tijdloos. Nu, 4 jaar later, heb ik zo ongeveer het complete Faith No More-oeuvre in mijn bezit.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 20:41 uur
Topper:
Sietse wees mij onlangs op het album Es - Sateenkaarisuudelma. Iets waar ik 'm zeer dankbaar voor ben. Ik had al eens een review gelezen maar kon er niet zo snel iets van vinden op het internet en ben het toen weer vergeten. Tot dat ik Sietse zijn enthousiaste berichtje las en toch wel weer erg nieuwsgierig werd. Ik kon op internet nog steeds geen mp3's vinden dus maar blind aangeschaft. Een paar dagen geleden in huis en het blijkt echt een fantastisch album te zijn!
Flater:
Oef, dat is een moeilijke! Ik maak zelden fouten. Ahum.... I'll think about it.
Sietse wees mij onlangs op het album Es - Sateenkaarisuudelma. Iets waar ik 'm zeer dankbaar voor ben. Ik had al eens een review gelezen maar kon er niet zo snel iets van vinden op het internet en ben het toen weer vergeten. Tot dat ik Sietse zijn enthousiaste berichtje las en toch wel weer erg nieuwsgierig werd. Ik kon op internet nog steeds geen mp3's vinden dus maar blind aangeschaft. Een paar dagen geleden in huis en het blijkt echt een fantastisch album te zijn!
Flater:
Oef, dat is een moeilijke! Ik maak zelden fouten. Ahum.... I'll think about it.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 20:42 uur
Ik kocht ooit Love van the Cult vanwege, uiteraard, She Sells Sanctuary. Maar de rest bleek ook niet te versmaden. Een wereldplaat, nog steeds.
En hoe ik het ooit in mijn stomme harses heb kunnen halen om Slippery When Wet van Bon Jovi te kopen. Eigenlijk verdien ik alsnog straf van mijn moeder.
En hoe ik het ooit in mijn stomme harses heb kunnen halen om Slippery When Wet van Bon Jovi te kopen. Eigenlijk verdien ik alsnog straf van mijn moeder.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 21:39 uur
Flater:
ZZ-top - Eliminator (gekocht voor Sharp Dressed Man)
Guano Apes - Proud Like A God (Gekocht Voor die twee singles, niet wetende dat de rest zo kut was)
Babylon Zoo - Boy With The X-ray Eyes (vond het eerst nog wel een leuke plaat, maar na een keer of tien werd hij erg saai)
Raven - The Pack Is Back (gekocht vanwege de walgelijke hoes)
Toppertjes:
Ancient Wisdon - For Snow Coverd The North Land (ooit aangeschaft omdat ik de hoes in combinatie met de titel zo mooi vond (en nog vind)
Hammerfall - Glory To The Brave (Op advies van een goede vriend)
Opeth - Morning rise (De sticker op de hoes zij voldoende (5 songs in 66 minutes of the best metal you've ever heard)
Slayer - Divine Intervention (Koste Destijds fl16.- bij een cd-zaakje in arnhem, en slayer moest heel goed zijn volgens mijn klas genoten (was toen een jaar of 15))
Ban Jyang - Wierdo side effects (koste maar 4.-)
Iron Maiden - Powerslave (ik was 13 en had een stapeltje cd-bonnen, ik met een vriendje naar de plaatselijke cd-boer om heavy plaat te gaan kopen, dit was de enige waar geen Ballad op stond die we luisterden, ik heb hem in de winkel niet eens beluisterd, deze behoorde tot de stapel van mijn vriendje)
Marduk - Panzer Devision (dit zou een van de snelste platen alletijden moeten zijn volgens diverse bladen, was voor mij reden genoeg)
en zo zou ik wel ff door kunnen gaan. Ik koop heel veel platen op intuitie en die laat mij zelden in de steek, ik ben ff langs mijn kast gelopen en die bovenste 4 zijn de enigste waar ik licht spijt van heb uit mijn hele collectie
ZZ-top - Eliminator (gekocht voor Sharp Dressed Man)
Guano Apes - Proud Like A God (Gekocht Voor die twee singles, niet wetende dat de rest zo kut was)
Babylon Zoo - Boy With The X-ray Eyes (vond het eerst nog wel een leuke plaat, maar na een keer of tien werd hij erg saai)
Raven - The Pack Is Back (gekocht vanwege de walgelijke hoes)
Toppertjes:
Ancient Wisdon - For Snow Coverd The North Land (ooit aangeschaft omdat ik de hoes in combinatie met de titel zo mooi vond (en nog vind)
Hammerfall - Glory To The Brave (Op advies van een goede vriend)
Opeth - Morning rise (De sticker op de hoes zij voldoende (5 songs in 66 minutes of the best metal you've ever heard)
Slayer - Divine Intervention (Koste Destijds fl16.- bij een cd-zaakje in arnhem, en slayer moest heel goed zijn volgens mijn klas genoten (was toen een jaar of 15))
Ban Jyang - Wierdo side effects (koste maar 4.-)
Iron Maiden - Powerslave (ik was 13 en had een stapeltje cd-bonnen, ik met een vriendje naar de plaatselijke cd-boer om heavy plaat te gaan kopen, dit was de enige waar geen Ballad op stond die we luisterden, ik heb hem in de winkel niet eens beluisterd, deze behoorde tot de stapel van mijn vriendje)
Marduk - Panzer Devision (dit zou een van de snelste platen alletijden moeten zijn volgens diverse bladen, was voor mij reden genoeg)
en zo zou ik wel ff door kunnen gaan. Ik koop heel veel platen op intuitie en die laat mij zelden in de steek, ik ben ff langs mijn kast gelopen en die bovenste 4 zijn de enigste waar ik licht spijt van heb uit mijn hele collectie
0
geplaatst: 23 januari 2006, 21:45 uur
Babylon Zoo - Boy With The X-ray Eyes (vond het eerst nog wel een leuke plaat, maar na een keer of tien werd hij erg saai)
4,5* voor een flater? Jij bent wel erg veeleisend dan
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:17 uur
Absolute nooit meer te overtreffen turbo-flater:
* Limp Bizkit - Dat chocolade geval
Echt veruit de slechtste CD die ik bezit en ken.
Toppertjes (5 sterren albums):
* Alice in Chains - Dirt (werd me destijds aangeraden omdat ik Nirvana ook goed vond, staat nog altijd hoog in m'n top10).
* Alice in Chains - Sap (zat samen met dirt in een boxkartonnetje en is nog steeds het mooiste akoestische juweeltje ooit uitgebracht)
* Tool - Aenima, alhoewel ik de single Stinkfist toen wel kende. Het duurde overigens wel een jaar of 2 voordat hij van goed naar absoluut geweldig ging. (nog steeds m'n nummer 1)
* Mr. Bungle - Mr. Bungle (gekocht om de hoes)
* Limp Bizkit - Dat chocolade geval
Echt veruit de slechtste CD die ik bezit en ken.
Toppertjes (5 sterren albums):
* Alice in Chains - Dirt (werd me destijds aangeraden omdat ik Nirvana ook goed vond, staat nog altijd hoog in m'n top10).
* Alice in Chains - Sap (zat samen met dirt in een boxkartonnetje en is nog steeds het mooiste akoestische juweeltje ooit uitgebracht)
* Tool - Aenima, alhoewel ik de single Stinkfist toen wel kende. Het duurde overigens wel een jaar of 2 voordat hij van goed naar absoluut geweldig ging. (nog steeds m'n nummer 1)
* Mr. Bungle - Mr. Bungle (gekocht om de hoes)
0
dutch2
geplaatst: 23 januari 2006, 23:21 uur
Flopper:
Oasis- What's the Story, Morning Glory.
Helemaal de hemel ingeprezen maar wat een matig album.
Toppers:
Jethro Tull - Aqualung
Genesis - A Trick of the Tail
Little Feat - Waiting for Columbus
Alle drie gekocht vanwege de prachtige hoezen. Alle drie toppers.
Oasis- What's the Story, Morning Glory.
Helemaal de hemel ingeprezen maar wat een matig album.
Toppers:
Jethro Tull - Aqualung
Genesis - A Trick of the Tail
Little Feat - Waiting for Columbus
Alle drie gekocht vanwege de prachtige hoezen. Alle drie toppers.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:24 uur
Meest recente topper:
Kent - Vapen & Ammunition
Nog niet vaak geluisterd, maar volgens mij wordt het debuut van Audioslave - op dezelfde dag gekocht - een floppertje.
Kent - Vapen & Ammunition
Nog niet vaak geluisterd, maar volgens mij wordt het debuut van Audioslave - op dezelfde dag gekocht - een floppertje.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:27 uur
Ha wat een mooi topic. Had me voorgenomen t niet meer te doen maar hier kan t weer ff
De grootste flater die ik afgelopen jaren heb gekocht is zonder meer, en zonder enige serieuze concurrentie: Funeral van Arcade Fire.
Toppers ? Gelukkig maar zat. Recent, puur op de hoes en om de 3 voor 25 vol te krijgen Kings of Convenience (Riot on a...) hetgeen totaal andere muziek bleek te zijn dan wat ik dacht. Desalniettemin een prachtplaat.
De grootste flater die ik afgelopen jaren heb gekocht is zonder meer, en zonder enige serieuze concurrentie: Funeral van Arcade Fire.
Toppers ? Gelukkig maar zat. Recent, puur op de hoes en om de 3 voor 25 vol te krijgen Kings of Convenience (Riot on a...) hetgeen totaal andere muziek bleek te zijn dan wat ik dacht. Desalniettemin een prachtplaat.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 00:45 uur
Leuk topic. Ik heb vaak genoeg dat ik cd's koop puur op de gok (ja, niet helemaal op de gok natuurlijk: meestal heb ik erover gelezen). Van mijn top 10 zijn er drie die ik blind heb gekocht, allemaal voor een spotprijsje:
- Parklife van Blur (kende alleen Girls & Boys, wat ik maar een raar nummer vond).
- The Queen is Dead van The Smiths (kende ik helemaal niks van).
- Guerrilla van de Super Furry Animals (ik kende alleen Sidewalk Surfer Girl van de Super Furry Animals).
Het is volgens mij een kwestie van gevoel hebben vanuit wat je gelezen hebt ofzo (of puur geluk hebben).
- Parklife van Blur (kende alleen Girls & Boys, wat ik maar een raar nummer vond).
- The Queen is Dead van The Smiths (kende ik helemaal niks van).
- Guerrilla van de Super Furry Animals (ik kende alleen Sidewalk Surfer Girl van de Super Furry Animals).
Het is volgens mij een kwestie van gevoel hebben vanuit wat je gelezen hebt ofzo (of puur geluk hebben).
0
geplaatst: 24 januari 2006, 00:57 uur
Sigur Ros - ( )
Ik wilde hem blind kopen voor 15 euro, maar bij de kassa hoefde ik tot min verbazing maar 5 te betalen, en nu staat ie helemaal bovenaan in mijn lijstje Dubbel Geluk
Ik wilde hem blind kopen voor 15 euro, maar bij de kassa hoefde ik tot min verbazing maar 5 te betalen, en nu staat ie helemaal bovenaan in mijn lijstje Dubbel Geluk
0
geplaatst: 24 januari 2006, 01:11 uur
Ik kocht een verzamelalbum van Morrissey, omdat ik vond dat ik me eindelijk in deze man moest gaan verdiepen. Maar de klik is er nog steeds niet. En toch blijf ik het gevoel houden dat dat aan mij ligt. Zoveel mensen zijn zo positief over deze man.
Flaters kunnen ook zijn cd's van een artiest/band die je op vorige platen wél goed vond. Zo ben ik op een gegeven moment gestopt met het kopen van Lenny Kravitz die na twee albums niet veel goeds meer maakt. Of ik had Ba ba ti ki di do van Sigur Rós ook nooit blind moeten kopen alleen maar voor de heb. Ik had gewoon tevreden moeten zijn met ( ) en Ágætis Byrjun.
Ook een gok is het blind kopen van cd's in het buitenland. Ik kocht in IJsland een cd van Bang Gang en die was top. Later bestelde ik op internet uit IJsland electronische muziek die lyrisch werd aanbevolen, maar me niets deed. In New York kocht ik Beat of the earth wat een rake koop was, maar The Monks bleken hooguit een curiositeit, meer niet.
Toch blijft het spannend om cd's te kopen die je helemaal niets zeggen. Ik realiseer me dat dat een beetje een luxe hobby is. Maar in de tijd van downloads en gratis mp3-tjes is er niets leuker dan iets lukraak kopen en dan thuis maar zien of de vonk wel of niet overslaat.
Flaters kunnen ook zijn cd's van een artiest/band die je op vorige platen wél goed vond. Zo ben ik op een gegeven moment gestopt met het kopen van Lenny Kravitz die na twee albums niet veel goeds meer maakt. Of ik had Ba ba ti ki di do van Sigur Rós ook nooit blind moeten kopen alleen maar voor de heb. Ik had gewoon tevreden moeten zijn met ( ) en Ágætis Byrjun.
Ook een gok is het blind kopen van cd's in het buitenland. Ik kocht in IJsland een cd van Bang Gang en die was top. Later bestelde ik op internet uit IJsland electronische muziek die lyrisch werd aanbevolen, maar me niets deed. In New York kocht ik Beat of the earth wat een rake koop was, maar The Monks bleken hooguit een curiositeit, meer niet.
Toch blijft het spannend om cd's te kopen die je helemaal niets zeggen. Ik realiseer me dat dat een beetje een luxe hobby is. Maar in de tijd van downloads en gratis mp3-tjes is er niets leuker dan iets lukraak kopen en dan thuis maar zien of de vonk wel of niet overslaat.
0
dutch2
geplaatst: 24 januari 2006, 01:14 uur
Martin Visser schreef:
Flaters kunnen ook zijn cd's van een artiest/band die je op vorige platen wél goed vond.
Flaters kunnen ook zijn cd's van een artiest/band die je op vorige platen wél goed vond.
Da's waar. Ik heb bijvoorbeeld 'Coil' van Toad the Wet Sprocket blind gekocht omdat ik zijn voorganger 'Dulcinea' geweldig vond. Coil was dus een stuk minder, helaas. En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 01:19 uur
Mijn number one blindganger is zonder twijfel 'Domestiques' van de Delgados. Met een 'nou, ziet er interessant uit' op het stapeltje cd's gegooid wat ik wilde gaan afrekenen. De Delgados zijn sindsdien uitgegroeid tot één van mijn favoriete bands.
De interesse voor de Delgados was gewekt door een eerdere blinde aankoop-knaller: The Soateramic Sound Of Magoo. Beide bands zaten op hetzelfde label.
De interesse voor de Delgados was gewekt door een eerdere blinde aankoop-knaller: The Soateramic Sound Of Magoo. Beide bands zaten op hetzelfde label.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 01:29 uur
Toppers:
Magazine - Second-Hand Daylight
Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
Beide platen staan bij mij op 5*. Magazine heb ik gekocht op aanraden van de zanger van Mansun. Ik was compleet idolaat van Mansun ten tijde van Six en toen ik hoorde dat ze alle fanmail beantwoorden, besloot ik Paul Draper (de zanger) een briefje te sturen waarin ik hem vroeg om zijn 5 favoriete platen.
Deze plaat stond daarin, evenals Blondie's Parallel Lines, Prince' Parade en Bowie's Ziggy Stardust. De vijfde plaat is me even ontschoten. Ziggy kende ik al, maar die Blondie en Magazine-plaat heb ik toen bij de tweede handsplatenboer gekocht en allebei waren prima's albums (4* voor Blondie, denk ik). Prince' Parade moet ik nog steeds eens luisteren.
Dead Can Dance kende ik helemaal niet, maar had ik wel 's wat goeds over gelezen. Toen dit album gekocht en beetje bij beetje verkocht geraakt. Ik durf niet zo goed aan nog meer DCD in de vrees dat het alleen maar tegen gaat vallen.
De flater is Silverchair's Frogstomp. Het was een van mijn eerste CD's en ik was helemaal ondersteboven van Tomorrow. Ik heb het nog veel geprobeerd met die CD, maar uiteindelijk heb ik hem met iemand geruild voor een Chris Hinze 3CD. Frogstomp scoort bij mij 1,5*.
Magazine - Second-Hand Daylight
Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
Beide platen staan bij mij op 5*. Magazine heb ik gekocht op aanraden van de zanger van Mansun. Ik was compleet idolaat van Mansun ten tijde van Six en toen ik hoorde dat ze alle fanmail beantwoorden, besloot ik Paul Draper (de zanger) een briefje te sturen waarin ik hem vroeg om zijn 5 favoriete platen.
Deze plaat stond daarin, evenals Blondie's Parallel Lines, Prince' Parade en Bowie's Ziggy Stardust. De vijfde plaat is me even ontschoten. Ziggy kende ik al, maar die Blondie en Magazine-plaat heb ik toen bij de tweede handsplatenboer gekocht en allebei waren prima's albums (4* voor Blondie, denk ik). Prince' Parade moet ik nog steeds eens luisteren.
Dead Can Dance kende ik helemaal niet, maar had ik wel 's wat goeds over gelezen. Toen dit album gekocht en beetje bij beetje verkocht geraakt. Ik durf niet zo goed aan nog meer DCD in de vrees dat het alleen maar tegen gaat vallen.
De flater is Silverchair's Frogstomp. Het was een van mijn eerste CD's en ik was helemaal ondersteboven van Tomorrow. Ik heb het nog veel geprobeerd met die CD, maar uiteindelijk heb ik hem met iemand geruild voor een Chris Hinze 3CD. Frogstomp scoort bij mij 1,5*.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 10:07 uur
Ward schreef:
4,5* voor een flater? Jij bent wel erg veeleisend dan
4,5* voor een flater? Jij bent wel erg veeleisend dan
Ik zag het, ik had die stem geplaatst toen ik de plaat net had, en er daarna niet meer naar gekeken.
0
geplaatst: 13 april 2006, 14:34 uur
In De Site > Gebruikers > Jouw Grooste Miskopen.:
Heb je cd's in de kast staan waarvan je denkt, wat moet ik ermee, of, waarom heb ik die in hemelsnaam gekocht. Oftewel wat zijn jou grootste miskopen??
Zal leuk zijn als je erbij vermeld waarom je hem nu een miskoop vind en waarom je de cd toen toch wel gekocht heb
Heb je cd's in de kast staan waarvan je denkt, wat moet ik ermee, of, waarom heb ik die in hemelsnaam gekocht. Oftewel wat zijn jou grootste miskopen??
Zal leuk zijn als je erbij vermeld waarom je hem nu een miskoop vind en waarom je de cd toen toch wel gekocht heb
0
sxesven
geplaatst: 13 april 2006, 15:15 uur
Leuk topic.
Flaters waren er teveel om op te noemen en een hoop heb ik ook alweer verkocht; een willekeurige greep:
Cradle of Filth - Cruelty and the Beast
Shelter - Beyond Planet Earth
Napalm Death - Scum
Gelukkig ook zat toppers blind aangeschaft, waaronder:
Explosions In The Sky - Those Who Tell The Truth...
Wire - Pink Flag
Cocteau Twins - Treasure
Flaters waren er teveel om op te noemen en een hoop heb ik ook alweer verkocht; een willekeurige greep:
Cradle of Filth - Cruelty and the Beast
Shelter - Beyond Planet Earth
Napalm Death - Scum
Gelukkig ook zat toppers blind aangeschaft, waaronder:
Explosions In The Sky - Those Who Tell The Truth...
Wire - Pink Flag
Cocteau Twins - Treasure
0
geplaatst: 13 april 2006, 15:40 uur
Leuk topic!
Ik koop meestal een hoop cd's 'blind', meestal na dat ik getipt ben door een vriend ofzo, en als sommige vrienden iets tippen weet ik zeker dat ik die betreffende schijf blind kan kopen. Dus toppers wordt een te groot lijstje.
Er schiet we wel een flopper te binnen.
Holly McNarland; stuff
Heb ik ooit in een debiele bui gekocht omdat ik op zoek was naar nieuwe muziek van vrouwelijke artiesten. Na een beetje gegraai in de platen bakken vond ik deze cd en de hoes sprak me aan . Nu heb ik 'm ver weg gestopt ergens waar ik m zo weinig mogelijk zie, ik krijg een beetje beschaamd gevoel als ik er per ongeluk weer mee geconfronteerd word... Het gevoel wat ik me voorstel dat je krijgt als je op zaterdag om 14.00 uur bij de Free Record Shop in de rij staat om een B-pornofilm aan te schaffen, dat krijg ik er bij als ik dat kreng weer tegen kom, BAH
Ik koop meestal een hoop cd's 'blind', meestal na dat ik getipt ben door een vriend ofzo, en als sommige vrienden iets tippen weet ik zeker dat ik die betreffende schijf blind kan kopen. Dus toppers wordt een te groot lijstje.
Er schiet we wel een flopper te binnen.
Holly McNarland; stuff
Heb ik ooit in een debiele bui gekocht omdat ik op zoek was naar nieuwe muziek van vrouwelijke artiesten. Na een beetje gegraai in de platen bakken vond ik deze cd en de hoes sprak me aan . Nu heb ik 'm ver weg gestopt ergens waar ik m zo weinig mogelijk zie, ik krijg een beetje beschaamd gevoel als ik er per ongeluk weer mee geconfronteerd word... Het gevoel wat ik me voorstel dat je krijgt als je op zaterdag om 14.00 uur bij de Free Record Shop in de rij staat om een B-pornofilm aan te schaffen, dat krijg ik er bij als ik dat kreng weer tegen kom, BAH
0
geplaatst: 13 april 2006, 16:06 uur
Door de goeie reacties op de site, en de vergelijking met Nirvana en Pearl Jam, kocht ik Superunknown van Soundgarden zonder er iets van te kennen. Een goeie gok, want ik vond 'm meteen 5* waard
0
geplaatst: 13 april 2006, 19:17 uur
toppers:
mars volta - deloused
pain of salvation - remedy lane
flater:
thershold - wounded land
mars volta - deloused
pain of salvation - remedy lane
flater:
thershold - wounded land
0
geplaatst: 13 april 2006, 21:46 uur
Toen Gish van Smashing Pumpkins op uitkomen stond leek me dat wel wat: ik had ergens een heel klein stukje over deze band gelezen. Vond het ook wel interessant om het erover te hebben tegenover vrienden toen (want immers onbekend).
Toen ie uitkwam moest ik hem dus ook wel kopen natuurlijk: had het er immers vaak over gehad, terwijl ik ze alleen op papier kende.
Nooit spijt van gehad: was er daardoor a) heel vroeg bij en b) ze hebben 3 van mijn lievelingsalbums gemaakt.
Toen ie uitkwam moest ik hem dus ook wel kopen natuurlijk: had het er immers vaak over gehad, terwijl ik ze alleen op papier kende.
Nooit spijt van gehad: was er daardoor a) heel vroeg bij en b) ze hebben 3 van mijn lievelingsalbums gemaakt.
0
geplaatst: 13 april 2006, 22:01 uur
Eigenlijk ondoenlijk topic. Ik heb volgens mij minstens 80 % van mn cd's gekocht, zonder er vooraf een noot van gehoord te hebben. Of bedoelen we dat niet hier ?
0
geplaatst: 13 april 2006, 22:20 uur
Je zou nog een mooi verhaaltje over funeral van the arcade fire uit de doeken kunnen doen
0
geplaatst: 13 april 2006, 22:30 uur
Deze CD's kocht ik blind. omdat ik van ze weet dat ze goed zijn, maar die van Britney heb ik misschien 3 of 4 keer geluisterd. Die van Rihanna draai ik helemaal plat!
Topper: Rihanna - Music of the sun
Flater: Britney - B in the mix
Topper: Rihanna - Music of the sun
Flater: Britney - B in the mix
0
geplaatst: 13 april 2006, 23:24 uur
Nick Cave - Henry's Dream, topper
Echo & The Bunnymen - Porcupine, topper
My Bloody Valentine - Loveless, topper
Daarentegen:
De laatste van Rammstein, flater
Echo & The Bunnymen - Porcupine, topper
My Bloody Valentine - Loveless, topper
Daarentegen:
De laatste van Rammstein, flater
0
geplaatst: 13 april 2006, 23:28 uur
Topper:
Yonderboi - Splendid isolation
Afgaande op alle positieve reacties hier maar gekocht en daar heb ik zeer zekers geen spijt van gehad!
Yonderboi - Splendid isolation
Afgaande op alle positieve reacties hier maar gekocht en daar heb ik zeer zekers geen spijt van gehad!
* denotes required fields.