MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3

zoeken in:
geplaatst:
Tsjechische inzendingen is een soort omgekeerde Luxemburg. Goede vocalen, maar verder ronduit vervelend en saai.
Cijfer: 4

geplaatst:
Frankrijk stuurt elk jaar nu ongeveer hetzelfde. Indrukwekkend gezongen theatrale Franse ballades. Sinds ze dat doen is top 10 een garantie. Dit jaar is dat zeker ook denkbaar. Maar winnen gaat ze niet.

geplaatst:
Het is weer tijd voor de glorieuze Franse natie. Barbara Pravi met beats, best oké nog.

geplaatst:
Twee nummers achter elkaar die uit een musical hadden kunnen komen met Tsjechie en Frankrijk,

Ik mis eigenlijk het Frankrijk van voor de tijd dat ze heel erg op winnen uit waren.

geplaatst:
Gelijk Rosalia/Berghain-vibes bij het intro van Frankrijk. Mijn vrouw vindt dat Rosalia haar moet aanklagen wegens plagiaat. Ik vind het wel tof. Goede pompeuze chanson wel.
Cijfer: 7,25

geplaatst:
Wel heel erg middelbareschool-Frans trouwens. De gemiddelde eindexamenleerling heeft nog een groter vocabulaire in die taal.

geplaatst:
Over Armenie zijn de meningen heel erg verdeeld, Ik heb geen idee of het doorgaat.

geplaatst:
Ik ga dit stiekem steeds leuker vinden

geplaatst:
Hoopr dat de bookies fout zijn bij Armenië. Toch best tof

geplaatst:
Zwitserland is ook zo'n land wat randje wel door en niet door is.

geplaatst:
'this meeting could have been an e-mail' zingt ie... Ik heb vrij beste man. Verder wel een vermakelijk nummer van de Armenen.
Cijfer: 6,5

geplaatst:
Bril en schoudervullingen: Zwitserland tikt dit jaar lekker mijn fetisjen af. Bangertje ook. Mijn favoriet tot nu toe.

geplaatst:
Zwitserland bevalt me wel, ondanks de mechanische 60s drumbeat. Een van de betere tot nu toe.
Cijfer: 7,5

geplaatst:
Hmm, ik heb hier toch niet erg veel mee. Beetje zeurderig en ik hou niet van haar stemgeluid.

geplaatst:
Wie is die Temu-Ryan Gosling eigenlijk?

geplaatst:
Nou, heerlijk drietal Frankrijk-Armenië-Zwitserland. Beter dan alles in de eerste halve finale.

geplaatst:
Cyprus klinkt als het nummer waar je een vakantie elke avond op danst maar al weer vergeten bent als je thuisnbent.

geplaatst:
Ze heeft wat moeite met de timing van haar zang. Studioversie voelt veel strakker.

geplaatst:
Oei, ik zit nog steeds Jalla te zingen

geplaatst:
Prima nummer van Cyprus. Zo'n ethnopopbanger die eigenlijk niet mag ontbreken.
6,5

geplaatst:
Geen Cosmo zonder Wanda tho.

geplaatst:
Psycho Killer-baslijn, Kiss-ster, Bono-zonnebril, Rammstein-dictie. Niet eens echt verkeerd.

geplaatst:
Ik vind Oostenrijk wel leuk, beetje alsof ze een hedendaagse neue deutsche welle liedje maken. Maar ik denk dat het zaterdag gaat floppen. Jury kan hier niet veel mee het publiek gaat er ook te weinig op stemmen.

geplaatst:
Toffe maskers bij Oostenrijk! Ik vind dit wel leuk, maar de coupletten iets te ingetogen en de outro wat matig. Dit had een stoomwals van een europopbanger kunnen zijn.
6,75

geplaatst:
Ik vergeet altijd dat Latvia Letland is en niet het land dat wordt geregeerd door Doctor Doom.

geplaatst:
Opnieuw een matige ballad dit Letland

geplaatst:
Letland is net niet. Ik mis iets wat me in het nummer trekt.

geplaatst:
Denemarken doet het vaak niet goed, maar dit wordt hun best scorende sinds hun winst in 2013

geplaatst:
Het greep mij ook niet echt, maar kan me voorstellen dat het een groeiplaatje is. Mooie poging van Letland.
Cijfer: 6,25

geplaatst:
Olly Alexander belde: hij wil z'n Songfestivalact terug.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:31 uur

geplaatst: vandaag om 01:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.