Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei, 21:29 uur
Tsjechische inzendingen is een soort omgekeerde Luxemburg. Goede vocalen, maar verder ronduit vervelend en saai.
Cijfer: 4
Cijfer: 4
0
geplaatst: 14 mei, 21:30 uur
Frankrijk stuurt elk jaar nu ongeveer hetzelfde. Indrukwekkend gezongen theatrale Franse ballades. Sinds ze dat doen is top 10 een garantie. Dit jaar is dat zeker ook denkbaar. Maar winnen gaat ze niet.
0
geplaatst: 14 mei, 21:31 uur
Het is weer tijd voor de glorieuze Franse natie. Barbara Pravi met beats, best oké nog.
0
geplaatst: 14 mei, 21:32 uur
Twee nummers achter elkaar die uit een musical hadden kunnen komen met Tsjechie en Frankrijk,
Ik mis eigenlijk het Frankrijk van voor de tijd dat ze heel erg op winnen uit waren.
Ik mis eigenlijk het Frankrijk van voor de tijd dat ze heel erg op winnen uit waren.
0
geplaatst: 14 mei, 21:33 uur
Gelijk Rosalia/Berghain-vibes bij het intro van Frankrijk. Mijn vrouw vindt dat Rosalia haar moet aanklagen wegens plagiaat. Ik vind het wel tof. Goede pompeuze chanson wel.
Cijfer: 7,25
Cijfer: 7,25
0
geplaatst: 14 mei, 21:35 uur
Wel heel erg middelbareschool-Frans trouwens. De gemiddelde eindexamenleerling heeft nog een groter vocabulaire in die taal.
0
geplaatst: 14 mei, 21:37 uur
Over Armenie zijn de meningen heel erg verdeeld, Ik heb geen idee of het doorgaat.
0
geplaatst: 14 mei, 21:41 uur
'this meeting could have been an e-mail' zingt ie... Ik heb vrij beste man.
Verder wel een vermakelijk nummer van de Armenen.
Cijfer: 6,5
Verder wel een vermakelijk nummer van de Armenen.Cijfer: 6,5
0
geplaatst: 14 mei, 21:42 uur
Bril en schoudervullingen: Zwitserland tikt dit jaar lekker mijn fetisjen af. Bangertje ook. Mijn favoriet tot nu toe.
0
geplaatst: 14 mei, 21:44 uur
Zwitserland bevalt me wel, ondanks de mechanische 60s drumbeat. Een van de betere tot nu toe.
Cijfer: 7,5
Cijfer: 7,5
0
geplaatst: 14 mei, 21:44 uur
Hmm, ik heb hier toch niet erg veel mee. Beetje zeurderig en ik hou niet van haar stemgeluid.
0
geplaatst: 14 mei, 21:46 uur
Nou, heerlijk drietal Frankrijk-Armenië-Zwitserland. Beter dan alles in de eerste halve finale.
0
geplaatst: 14 mei, 21:48 uur
Cyprus klinkt als het nummer waar je een vakantie elke avond op danst maar al weer vergeten bent als je thuisnbent.
0
geplaatst: 14 mei, 21:48 uur
Ze heeft wat moeite met de timing van haar zang. Studioversie voelt veel strakker.
0
geplaatst: 14 mei, 21:50 uur
Prima nummer van Cyprus. Zo'n ethnopopbanger die eigenlijk niet mag ontbreken.
6,5
6,5
0
geplaatst: 14 mei, 21:53 uur
Psycho Killer-baslijn, Kiss-ster, Bono-zonnebril, Rammstein-dictie. Niet eens echt verkeerd.
0
geplaatst: 14 mei, 21:55 uur
Ik vind Oostenrijk wel leuk, beetje alsof ze een hedendaagse neue deutsche welle liedje maken. Maar ik denk dat het zaterdag gaat floppen. Jury kan hier niet veel mee het publiek gaat er ook te weinig op stemmen.
0
geplaatst: 14 mei, 21:55 uur
Toffe maskers bij Oostenrijk! Ik vind dit wel leuk, maar de coupletten iets te ingetogen en de outro wat matig. Dit had een stoomwals van een europopbanger kunnen zijn.
6,75
6,75
0
geplaatst: 14 mei, 21:56 uur
Ik vergeet altijd dat Latvia Letland is en niet het land dat wordt geregeerd door Doctor Doom.
0
geplaatst: 14 mei, 21:59 uur
Denemarken doet het vaak niet goed, maar dit wordt hun best scorende sinds hun winst in 2013
0
geplaatst: 14 mei, 22:00 uur
Het greep mij ook niet echt, maar kan me voorstellen dat het een groeiplaatje is. Mooie poging van Letland.
Cijfer: 6,25
Cijfer: 6,25
* denotes required fields.
