Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei, 22:04 uur
Denemarken heeft wel een strak nummer. Beetje de opbouw die ik had gehoopt bij Oostenrijk. Tof nummer, mooie staging ook.
Cijfer: 7
Cijfer: 7
0
geplaatst: 14 mei, 22:04 uur
Retestrak en heel goed gezongen ook.dat Denemarken. Dat kon je niet van Olly Alexander zeggen.
0
geplaatst: 14 mei, 22:05 uur
starbright boy schreef:
Retestrak en heel goed gezongen ook.dat Denemarken. Dat kon je niet van Olly Alexander zeggen.
Retestrak en heel goed gezongen ook.dat Denemarken. Dat kon je niet van Olly Alexander zeggen.
Olly Alexander was stukken hitsiger daarentegen. Ging toen bijna aan mijn geaardheid twijfelen.
0
geplaatst: 14 mei, 22:08 uur
Australie snapt hoe je het wel doen als je een grote ster stuurt. Verschillende sterren zijn onderuit gegaan op het festival. maar hier klopt heel veel aan.
Het is niet mijn ding, maar veel fans en de jury's eten dit op. Top 5 zaterdag.
Het is niet mijn ding, maar veel fans en de jury's eten dit op. Top 5 zaterdag.
2
geplaatst: 14 mei, 22:11 uur
Komt maar niet echt op gang, alsof de Delta Goodrem er nog op zit.
Ja, aan het einde van de dag ben ik alijd doodmoe van mezelf geworden.
Ja, aan het einde van de dag ben ik alijd doodmoe van mezelf geworden.
0
geplaatst: 14 mei, 22:12 uur
Australië niet aan mij besteed. Soort Adele/Celine met wat elektronische accenten.
Cijfer: 4
Cijfer: 4
0
geplaatst: 14 mei, 22:13 uur
Eigenlijk best veel nummers die zo in een musical kunnen. Oekraine ook al.
0
geplaatst: 14 mei, 22:13 uur
Oekraine veel spannender.
Kijk, dat is een goede spannende ballad met etnische elementen.
Kijk, dat is een goede spannende ballad met etnische elementen.
1
geplaatst: 14 mei, 22:16 uur
FinisTerra schreef:
Oekraine veel spannender.
Kijk, dat is een goede spannende ballad met etnische elementen.
Oekraine veel spannender.
Kijk, dat is een goede spannende ballad met etnische elementen.
Ja, precies dat. Zoveel meer karakter dan die fabriekspop van Australië. Goede zangeres, goede mimiek.
Cijfer: 7
0
geplaatst: 14 mei, 22:19 uur
IK verwacht geen wonderen van de UK zaterdag. Er is beter verwant spul. Bottom 5.
0
geplaatst: 14 mei, 22:20 uur
Oké, ik vibe wel echt met Engeland dit jaar. Soort Boy Zonderman die weleens douchet.
0
geplaatst: 14 mei, 22:21 uur
Nooit verwacht dat die dude van het Furby orgel en de GameBoy megamachine mee zou doen aan het ESC. Matig nummer ook. Kan beter synth filmpjes blijven maken.
0
geplaatst: 14 mei, 22:22 uur
Hoop leuke elementen bij de UK, maar het geheel is toch matig op de een of andere manier.
Cijfer: 5
Cijfer: 5
0
geplaatst: 14 mei, 22:24 uur
Ik vind albanese inzendingen best vaak leuk (vorig jaar bijvoorbeeld
), maar hier kan ik echt niks mee.
De finale kan het best halen denk ik.
), maar hier kan ik echt niks mee.De finale kan het best halen denk ik.
0
geplaatst: 14 mei, 22:26 uur
Niks aan wat mij betreft. Terwijl Albanië vorig jaar misschien wel het beste nummer had.
3,5
3,5
0
geplaatst: 14 mei, 22:28 uur
Op wie lijkt die stem van de Maltese inzending nou ook weer?
Vind dit echt een van de minsten van de avond. Gek genoeg is Malta bijna nooit leuk.
Vind dit echt een van de minsten van de avond. Gek genoeg is Malta bijna nooit leuk.
0
geplaatst: 14 mei, 22:32 uur
Vind Malta ook wel aardig, ondanks dat de titel 50 keer langskwam.
6,5
6,5
0
geplaatst: 14 mei, 22:34 uur
Wordt onder fans vaak als een ondermaatse Noorse inzending gezien. Zou dit hun enorme rij non stop kwalificaties breken? ik denk dat het gewoon doorgaat, om in de finale te floppen.
0
geplaatst: 14 mei, 22:34 uur
Noorwegen doet iets te hard z'n best. Guitige drummer, maar te veel een doorslagje van Maneskin*, dat al nauwelijks een eigen smoel had.
*Had geen zin om op te zoeken hoe je dat bolletje op de a zet.
*Had geen zin om op te zoeken hoe je dat bolletje op de a zet.
0
geplaatst: 14 mei, 22:39 uur
Voorspelling voor de finalisten;
Bulgarije
Roemenië
Tsjechië
Cyprus (alhoewel ik dat zangtechnisch echt mager vond)
Denemarken
Australië
Oekraïne
Albanië
Malta
Noorwegen
Bulgarije
Roemenië
Tsjechië
Cyprus (alhoewel ik dat zangtechnisch echt mager vond)
Denemarken
Australië
Oekraïne
Albanië
Malta
Noorwegen
0
geplaatst: 14 mei, 22:40 uur
Nou, dan wederom mijn bescheiden bijdrage deze avond.
Wat me dit jaar opvalt is dat iedereen eigenlijk prima zingt (dat is wel eens anders) en mag ik zeggen dat ik Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte heel wat prettiger vind dan ome Cornald en Jan Smit. Deze twee vrolijke snuiters zijn redelijk neutraal en niet zo negatief waar ome Cor zichzelf wel heel erg mister Songfestival vindt en Jan gewoon de zure oude lap was.
Mijn top 10:
https://postimg.cc/pyK4TDdL
Luxemburg vind ik nog steeds niet te pruimen en dat werd er niet beter op vanavond: wat een draak van een nummer..... samen met Azerbeidzjan onderaan in mijn lijst.
En dan de gok (wat de vorige keer 8/10 was):
Bulgarije
Roemenië
Tsjechië
Armenië
Cyprus
Denemarken
Australië
Oekraïne
Malta
Noorwegen
Niet door:
Azerbeidzjan
Luxemburg (twijfel)
Zwitserland (twijfel)
Letland (twijfel)
Albanië
Wat me dit jaar opvalt is dat iedereen eigenlijk prima zingt (dat is wel eens anders) en mag ik zeggen dat ik Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte heel wat prettiger vind dan ome Cornald en Jan Smit. Deze twee vrolijke snuiters zijn redelijk neutraal en niet zo negatief waar ome Cor zichzelf wel heel erg mister Songfestival vindt en Jan gewoon de zure oude lap was.
Mijn top 10:
https://postimg.cc/pyK4TDdL
Luxemburg vind ik nog steeds niet te pruimen en dat werd er niet beter op vanavond: wat een draak van een nummer..... samen met Azerbeidzjan onderaan in mijn lijst.
En dan de gok (wat de vorige keer 8/10 was):
Bulgarije
Roemenië
Tsjechië
Armenië
Cyprus
Denemarken
Australië
Oekraïne
Malta
Noorwegen
Niet door:
Azerbeidzjan
Luxemburg (twijfel)
Zwitserland (twijfel)
Letland (twijfel)
Albanië
0
geplaatst: 14 mei, 22:44 uur
Mijn hoofd staat niet zo naar Eurovisie, maar toch even aangezet. Luxemburg is veruit mijn favoriet, maar ik verwacht dat ze op de zang/uitspraak zal worden afgerekend. Geweldig opgebouwd nummer. Cyprus zoals altijd heel verzorgd. Roemenië lekker over-the-top, maar niet echt goed.
0
geplaatst: 14 mei, 22:46 uur
Nou mijn gok:
Zeker door:
Bulgarije
Roemenië
Tsjechie
Denemarken
Australië
Oekraïne
Ik denk van wel:
Armenië
Zwitserland
Cyprus
Noorwegen
Ik denk van niet:
Luxemburg
Malta
Letland
Albanie
Zeker niet:
Azerbeidzjan
Zeker door:
Bulgarije
Roemenië
Tsjechie
Denemarken
Australië
Oekraïne
Ik denk van wel:
Armenië
Zwitserland
Cyprus
Noorwegen
Ik denk van niet:
Luxemburg
Malta
Letland
Albanie
Zeker niet:
Azerbeidzjan
* denotes required fields.
