menu

Muziek / Algemeen / Het grote cd-aanbiedingen topic

zoeken in:
Allmusic
Leuke aanbieding: 3 cd's voor 15 euro (geen verzendkosten!) op Amazon.de.

Met onder andere de volgende John Coltrane cd's:
- A Love Supreme
- Interstellar Space
- Meditations
- Sun Ship
- Kulu Se Mama
- Live At Birdland

avatar van L_T_B
Allmusic schreef:
Leuke aanbieding: 3 cd's voor 15 euro (geen verzendkosten!) op Amazon.de.

Wederom bedankt. Ik ben binnenkort weer 9 cd's rijker en € 45 armer.

avatar van sq
sq
Volgende week zaterdag Trijntje Cd gratis bij het algemeen dagblad. Mooie stunt!

avatar van L_T_B
Mijnheer Breukhoven is het daar niet mee eens. Waarom verbaast me dat nu niet.... (filmpje)

avatar van Onweerwolf
Goeie actie van mevrouw Oosterhuis! En die Breukhoven leeft zeker nog in 2003.

avatar van L_T_B
Dit soort (eerdere) reacties verklaart inderdaad een hele hoop.

avatar van Onweerwolf
Tsja, laten we eerlijk zijn: de formule van de FRS was ooit een hele goede. Des te schrijnender is het natuurlijk dat men het niet wil of kan aanpassen aan de huidige tijd.

Overigens is Breukhoven natuurlijk niet de enige die de plank aan het misslaan is in muziekland aan de kant van de detailhandel.

Sietse
ohh jee, staks verkoopt de FRS geen Trijntje meer, wat een gemis

avatar van GrafGantz
L_T_B schreef:
Dit soort (eerdere) reacties verklaart inderdaad een hele hoop.


Ach, wat schattig om terug te lezen anno 2011

avatar van musicfriek
Wat een dombo, die Breukhoven

avatar van herman
Alle AD-abonnees krijgen dus sowieso haar CD. Volgens mij heeft ze daarmee een groter bereik dan als ze het regulier uitbrengt.

Vond de reactie van Ekdom wel herkenbaar:
"Ik zou Breukhoven hard uitlachen", adviseert 3FM-deejay Gerard Ekdom. "Zo'n dreigement had 20 jaar geleden misschien nog indruk gemaakt. Als ik één van zijn winkels binnenloop, moet ik vragen of er nog cd's te koop zijn. Er staan alleen nog maar games! De tijd dat artiesten afhankelijk waren van cd-verkoop is echt voorbij."


Als Breukhoven was zou ik zijn geld ergens in gaan investeren, want met dat keten van hem gaat het ook niet echt lekker volgens mij.

avatar van sq
sq
Ik ben geen Volkskrantlezer, maar weer heb ik een leuke aanbieding gezien in de VK shop.
Al vier maal eerder kocht ik van de VK shop en met alles ben ik erg tevreden; mooie boxen, goed samengesteld, netjes bezorgd en bovenal goedkoop.

Bijzonder: je hoeft geen account aan te maken, en je krijgt er ook geen spam vandaan. Keurige communicatie.

Zelf doe ik deze keer niet mee want ik heb hier al een en ander van. Maar is dit niet een mooi startpakket voor mensen die zich willen verdiepen in de Jazz?

30 euro voor 10 CDs!

- Billie Holiday – Lady In Satin 1958
- Chet Baker – Chet Baker & Strings 1953
- Dave Brubeck – Time Out 1959
- Stan Getz – Best Of Both Worlds 1975
- Miles Davis – Kind Of Blue 1959
- Aretha Franklin – The Electrifying 1962
- Nina Simone – Silk And Soul 1967
- Paul Desmond – Desmond Blue 1961
- Sarah Vaughan – Brasilian Romance 1987
- Louis Armstrong Plays W.C. Handy 1954

link naar de VK shop

avatar van Arrie
Zeker, zit er al aan te denken om hem aan te schaffen, al heb ik er al twee van.

Stijn_Slayer
Waarschijnlijk heeft de helft van Musicmeter deze albums toch al, maar misschien heeft iemand er iets aan:

Bij de Mediamarkt in Arnhem (Mediamarkt in het algemeen?) hebben ze een net kartonnen boxje met daarin de zes platen van The Doors met Jim Morrison voor €22,99.

Bij Kroese zag ik diezelfde voor, ik dacht, 29 euro.

avatar van sq
sq
Weer uit de Volkskrantshop (nee, geen belangen, ik heb zelf een andere krant):

6 CDs Eric Clapton in een box - Samen voor € 9,95

Eric Clapton - Slowhand
Cream - Disreali Gears
Blind Faith - Blind Faith
Derek and the Dominos - Layla
John Mayalls Bluesbreakers - Bluesbreakers with Eric Clapton
Eric Clapton - Eric Clapton (1970)

Eric Clapton (6 CD): VKshop.nl

2 euro verzendkosten erbij, maar dan nog heb je ze voor 2 euro per CD!

avatar van kaztor
We hebben van dat lijstje laatst verdomme 3 cd's aangeschaft...

(Maar onze Amerikaanse versie van het Blind Faith-cdtje is tenminste nog om aan te zien).

avatar van sq
sq
Tsja, ik had er pas 1 (Bluesbreakers), dus voor mij is dit wel een goede koop...

Stijn_Slayer
Niet duur, maar Slowhand wil ik niet hebben. Blijven Blind Faith en z'n debuut over. Die scoor ik vast ook nog wel een keer voor minder dan €12.

Edit: Z'n debuut zit er heel niet bij?

Die set van Philip Glass wil ik misschien wel.

avatar van tsjong


Ik heb bij de VKshop The Bob Dylan 60's collection gekocht voor €20,- en Johnny Cash - The Legend voor een tientje. Kan het iedereen aanraden even een kijkje te nemen.

Stijn_Slayer
Ik heb die van Gould, Glass en Orbison genomen. Wilde Mahler en Paco de Lucia ook nog, maar dan werd het te duur.

avatar van Snoeperd
De VK-shop vind ik ook altijd leuk om rond te snuffelen. Een jaar geleden heb ik daar een mooie box aangeschaft, een box van het label Bella Union met deze cd's:

Fleet Foxes- Fleet Foxes
Midlake- Trials of Van Occupanther
Andrew Bird- Noble Beast
Beach House - Devotion
The Low Anthem - Oh My God, Charlie Darwin

avatar van tsjong
Leuk boxsets voor weinig Forth, Dig Out Your Soul

Stijn_Slayer schreef:
Waarschijnlijk heeft de helft van Musicmeter deze albums toch al, maar misschien heeft iemand er iets aan:

Bij de Mediamarkt in Arnhem (Mediamarkt in het algemeen?) hebben ze een net kartonnen boxje met daarin de zes platen van The Doors met Jim Morrison voor €22,99.

Bij Kroese zag ik diezelfde voor, ik dacht, 29 euro.


€17,99 : bol.com | A Collection, The Doors | Muziek

avatar van gaucho

Mooie aanbieding, vooral als je bedenkt dat het de originele versies zijn, en dus niet die remixen uit 2007. Die remixen hebben de originele albums vervangen, dus die afzonderlijke albums kun je volgens mij niet eens meer kopen (nou ja, tweedehands zijn ze natuurlijk nog in overvloed verkriijgbaar).
Dus als je wilt horen hoe de Doors écht geklonken hebben en niet hoe de oorspronkelijke opnamen in 2007 opgekalefaterd zijn met opnieuw ingespeelde drums enzo, en je hebt nog niets van de originele albums, dan is dit een buitenkans.

avatar van Running On Empty
Ik zou ook even op Amazon UK kijken, dat kan je zomaar 8 Euro schelen.

Stijn_Slayer
Die set van de Doors bevat ook de 40th anniversary remixes.

avatar van gaucho
Running On Empty schreef:
Ik zou ook even op Amazon UK kijken, dat kan je zomaar 8 Euro schelen.

Vaak wel, maar nu even niet, want daar kost-ie op dit moment ruim 21 pond...

Stijn_Slayer schreef:
Die set van de Doors bevat ook de 40th anniversary remixes.

O, dan heeft Bol z'n tracklist niet op orde. Op hun site staan ze zonder bonustracks vermeld.

EDIT: het lijkt erop dat je gelijk hebt. In die Amazon-beschrijving lees ik ook dat deze CD's de nieuwe mixen bevatten. Maar zijn dit dan CD'tjes die die nieuwe mixen hebben zónder de bonustracks? Die variant was ik nog niet tegengekomen.

Stijn_Slayer
Inderdaad de nieuwe mixen zonder bonustracks. Op MuMe is er ook flink over gediscussieerd. Heb de set toen eens gedownload en beluisterd. Ook de tijden van de nummers komen op verscheidene sites overeen met de remixes.

avatar van sq
sq
Clean-feed records, een klein Portugees jazz label (maar met internationale artiesten) houdt uitverkoop. Cd´s van 6, 7 en 8 euro. Site is een beetje krakkemikkig (mn ontbreekt een goede zoekfunctie) maar de muziek is goed. Dit ooit succesvol jazzalbum van de week staat er voor 8 euro 90. Ze werken met sobere kartonnen hoesjes, die op de een of andere manier toch heel artistiek zijn.

Eind vorige week voor het eerst een bestelling geplaatst, en binnen 5 dagen in huis zonder verzend- extra btw of andere kosten.

Hier is de site

avatar van ZAP!
Geen cd's, maar even voor de talrijke Pokémon fans:

Pokemon Summer | Zavvi.nl

Slowgaze - jij zegt het wel even voort, hè?

avatar van Slowgaze
ZAP! schreef:
Geen cd's, maar even voor de talrijke Pokémon fans:

Pokemon Summer | Zavvi.nl

Slowgaze - jij zegt het wel even voort, hè?

En daar kom je nu pas mee aanzetten. Masimo en ik hadden op Pokémondag gewoon in formation kunnen zijn.

avatar van ZAP!
Slowgaze - mijn gaze was een beetje slow, I know...

Gast
geplaatst: vandaag om 17:15 uur

geplaatst: vandaag om 17:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.