menu

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
avatar van Bodhi
Ik moet eerlijk toegeven dat dit een very guilty pleasure is omdat het tijdens wintersport altijd langskomt, maar hij past wel heel mooi in dit topic!



avatar van jeroentjuhh
Ik heb geen idee of deze geweldige zangeres hier al bekend is.



avatar van Teunnis
jeroentjuhh schreef:
Ik heb geen idee of deze geweldige zangeres hier al bekend is.

Zeker wel. Dit is een klassiekertje:





avatar van nlkink
Geweldig. Zo slecht dat het leuk wordt. Meer!

avatar van nlkink
Laat ik ook een bijdrage doen:

Gerard Schoonebeek - Ring om mijn vinger - YouTube

Hou ik 'm om of geef ik 'm een slinger!

De cover is zelfs smaakvol gecoverd....

country koos - ring om mijn vinger - YouTube

buizen
buizen schreef:
Op YouTube erger ik me kapot aan zo'n account dat iedere keer de dag ervoor en op dag zelf van een interessant live concert (kleinere venues) aankondigt dat ze een live-stream van het volledig concert zullen verzorgen(!). Wel eens speciaal voor opgebleven. Maar uiteindelijk dikke fake.
Gaat veel over concerten in Duitsland. Maar ze staan helemaal niet in de zaal.
Kan helaas nu net dat account niet vinden maar als de concerten straks weer starten is het weer alom. Grr!

Deze bagger bedoel ik dus. Of deze troep.
YT ergert zich er ook aan, het zijn oplichters (je moet via een site je inschrijven en betalen om de - zogenaamde [!] - livestream te kunnen zien). Dagelijks verwijdert YT accounts.

Overigens heb ik me natuurlijk nooit ingeschreven laat staan betaald, maar kwalijk dergelijke YT-accounts. Hoeveel mensen trappen daar in?

avatar van tnf
tnf
Inclusief authentieke gaap van Deborah op 1.46.




avatar van Maiky
Schandalig dat ik deze hier nog niet heb geplaatst.




avatar van Paulski
Van Ben en Ruurd had ik er nog een gevonden:


avatar van Paulski
buizen schreef:
(quote)

Deze bagger bedoel ik dus. Of deze troep.
YT ergert zich er ook aan, het zijn oplichters (je moet via een site je inschrijven en betalen om de - zogenaamde [!] - livestream te kunnen zien). Dagelijks verwijdert YT accounts.

Overigens heb ik me natuurlijk nooit ingeschreven laat staan betaald, maar kwalijk dergelijke YT-accounts. Hoeveel mensen trappen daar in?


Teveel ben ik bang, anders zou het niet voorkomen.
Het is toch snel 'verdiend', een aantal x inschrijfgeld voor een nep concert en geen kosten of grote tijdsinvestering.

buizen
Precies, Paulski. Zag het ook al bij concerten in Nederland, Scandinavië, Polen, bij veel concerten in kleinere venues. We horen vast nog wel eens over die oplichtingsbendes.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Is deze bad boy hier al gepasseerd?


avatar van Rudi S
CHIEP schreef:
Is deze bad boy hier al gepasseerd?
(embed)


> 8.000.000 views, deze is ook wel extreem slecht

avatar van Paulski
CHIEP schreef:
Is deze bad boy hier al gepasseerd?
(embed)


Die gast heeft het ritmegevoel van een rijstkorrel

avatar van nlkink
Toch mooi dat ie toegevoegd is aan dit topic

avatar van Brecht
Ik mis nog een achtergrondkoortje dat "zij is geen hoer" meekweelt.



avatar van Paulski



Dit doet gewoon pijn aan je oren


avatar van freitzen
Paulski schreef:
(embed)

Dit doet gewoon pijn aan je oren

Hm, ik hoor geen verschil met Kendrick Lamar. Deze jongen wordt ooit nog beroemd.

avatar van Rudi S
De stoopjes

avatar van Paulski



commentaar van de Speld:
Beautyvlogger Famke Louise heeft kort geleden het nummer ‘Op me monnie’ uitgebracht en de 24-jarige Lennard uit Haarlem vindt het helemaal niets. Daarom bekijkt hij elke dag de clip een aantal keer.“Dit is echt slecht!”, zegt Lennard terwijl hij de video nog een keer afspeelt. “Dat zoiets miljoenen views heeft. Belachelijk!”

avatar van tnf
tnf
Elke keer als je denkt dat het niet erger kan, is er iemand die de lat nog lager legt.

avatar van freitzen
Famke Louise, ey ik zie je bij de roltrappen
Maar vraag niet wie, ik zeg je moet niet in m'n rol trappen




avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
De kans is groot dat deze hier al eens is voorbijgekomen, maar: wow!


avatar van Bakema NL
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen met dit topicje....allemachtig wat een drek allemaal....

avatar van nlkink
Keep it coming. Geweldig die rotzooi.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:48 uur

geplaatst: vandaag om 14:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.