menu

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
avatar van Aoibhin
Ik ga ook weer naar Eurovision in Concert; was zo leuk dit jaar.
Ik hoop dan wel dat het weer in AFAS is, want als het weer teruggaat naar De Melkweg gaat het nog knap lastig zijn om kaarten te krijgen. Ik wilde voor dit jaar al langer naar EIC, maar het lukte me nooit omdat alles toen al binnen een half uur uitverkocht was.

avatar van Cerclezot
Ja het was idd leuk. En dit keer ga ik ook overnachten in Amsterdam want ik wil wel eens met een paar artiesten op de foto.

avatar van Cerclezot
Vanaf vrijdag kunnen er kaarten worden gekocht voor Eurovision In Concert in Amsterdam.

De eerste artiest is ondertussen bekend:


avatar van Aoibhin
EIC tickets zijn hier binnen!

avatar van Cerclezot
Aoibhin schreef:
EIC tickets zijn hier binnen!


Hier ook.

avatar van aERodynamIC
Valters Frīdenbergs van het duo Walters & Kazha die in 2005 meedeed voor Letland (en 5e werd) is overleden op 30-jarige leeftijd aan kanker.
Het schijnt dat het land geld heeft opgehaald voor een behandeling in Duitsland, maar het heeft niet meer mogen baten. Hij was ook een populair presentator en commentator van o.a. het Songfestival.



avatar van Aoibhin
Vreselijk zeg... zo jong nog.

avatar van Cerclezot
Vreselijk jong.
En na Brainstorm nog steeds mijn favoriete bijdrage van Letland

avatar van Cerclezot
Het Eurovision Asia Contest zou dan voor het eerst van start gaan in december 2019 en zou om de vier jaar plaatsvinden. Hopelijk wordt het niet meer uitgesteld nu.Eurovisie Azie in 2019

avatar van Onweerwolf
Eerst zien dan geloven.

avatar van Cerclezot
Ja het blijft afwachten

avatar van Cerclezot
Rust zacht Maria Guinot

Silencio E Tanta Gente blijft een van mijn favoriete bijdrages van Portugal.



avatar van aERodynamIC
Ook van mij een torenhoge favoriet.

Hier een Engelstalige versie:

Maria Guinot – Silence (And Such a Crowd) - YouTube

avatar van Aoibhin
Ik las net op Oikotimes een gerucht over de mogelijke deelnemer van België volgend jaar:

Exclusive | Belgium 2019 ?? Valentine Brognon seems to be RTBF’s choice for Tel Aviv – OIKOTIMES.com


avatar van Cerclezot
juist gestemd. Mijn keuzes vind je hier

avatar van aERodynamIC
Cerclezot schreef:
juist gestemd. Mijn keuzes vind je hier

Prachtlijstje (10 is natuurlijk te weinig)

De mijne vindt je hier

avatar van Onweerwolf
Is die uitzending met of zonder commentaar?

avatar van Emile93
Dit zijn mijn votes

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Omdat het topic vol begon te raken, is de discussie vanaf de berichten over de editie van 2019 verplaatst naar Eurovisie Songfestival #2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.