menu

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
geplaatst:
Daar zijn er best veel van heb je iets van tekst?

Ik moet zelf gelijk denken aan Someone You Loved van Lewis Capaldi, maar dat was een hit vorig jaar.

geplaatst:
Dag Titmeister. Wat me opviel was dat het nummer nogal tijdloos was. Het had net zo goed een nummer van voor 2010 kunnen zijn. Maar begrijp me niet verkeerd, het was echt een nummer uit de periode 2015-2018. In de verte had het wel wat van het onderstaande nummer van Jerry Burns, maar dan met een mannenstem.

Jerry Burns Official - Pale Red - YouTube

(Jerry Burns - Pale red)

geplaatst:
Misschien moet ik de vraag anders stellen. Welk nummer uit de periode 2015-2018 dat regelmatig op de radio werd gedraaid, is vergelijkbaar met: Gary Jules - Mad world?

geplaatst:
RobbyT schreef:
Misschien moet ik de vraag anders stellen. Welk nummer uit de periode 2015-2018 dat regelmatig op de radio werd gedraaid, is vergelijkbaar met: Gary Jules - Mad world?

Commerciële, zo goed als grijsgedraaide piano aangedreven popnummers met mannenstem, uit de categorie 'beetje ingetogen / depri a la Mad World', die ik me van de radio kan herinneren:
* Heavn - Where The Heart Is
* Tom Odell - Another Love
* Wiz Khalifa - See You Again
En al iets ouder:
* Keane - Bedshaped
* Coldplay - The Scientist
Maar goed, ik luister niet zo vaak naar de radio.

geplaatst:

Zou dit Paul Severs kunnen zijn?

geplaatst:
Trio schreef:
(quote)

Zou dit Paul Severs kunnen zijn?

Thanks voor je reactie , maar die had ik al gevonden en helaas....
Het nummer staat in elk geval niet onder deze titel op YouTube of Spotify. Alles met 'amper 16' heb ik gecheckt... Ik zal nu wel ergens op een lijst staan, haha

geplaatst:
BrotherJohn schreef:
(quote)

Commerciële, zo goed als grijsgedraaide piano aangedreven popnummers met mannenstem, uit de categorie 'beetje ingetogen / depri a la Mad World', die ik me van de radio kan herinneren:
* Heavn - Where The Heart Is
* Tom Odell - Another Love
* Wiz Khalifa - See You Again
En al iets ouder:
* Keane - Bedshaped

Bedankt Brotherjohn, maar ze zijn het helaas niet.
* Coldplay - The Scientist
Maar goed, ik luister niet zo vaak naar de radio.

geplaatst:
Weet iemand welk nummer er in onderstaand nummer wordt gesampled? Lijkt op een rock-nummer. Kenners, doe je best!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=NSBcbpJGWjA

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
RobbyT schreef:
Mensen, ik zoek een nummer dat je vaak op de radio hoort. Nou wil het toeval dat het onderstaande nummer er erg op lijkt, en dan met name het stuk tussen 0:45 en 1:10. Weet iemand welk nummer ik bedoel? Bedankt in ieder geval.

(Kate Gromm - Already know)
Kate Grom ✪ Already Know ✪ (©2017) [Country, Pop] - YouTube

Is dit hem?
Daniel Powter - Bad Day

geplaatst:
RobbyT schreef:
Mensen, ik zoek een nummer dat je vaak op de radio hoort. Nou wil het toeval dat het onderstaande nummer er erg op lijkt, en dan met name het stuk tussen 0:45 en 1:10. Weet iemand welk nummer ik bedoel? Bedankt in ieder geval.

(Kate Gromm - Already know)
Kate Grom ✪ Already Know ✪ (©2017) [Country, Pop] - YouTube

Mark Ronson - Nothing Breaks Like a Heart (Acoustic Version) [Audio] ft. Miley Cyrus - YouTube - m.youtube.com

Wat steviger maar de melodie deed me eraan denken.

Anders First Aid Kit?

geplaatst:
Editoor schreef:
Hallo ik ben opzoek naar een nummer met de tekst:

"my guy, when I open my eyes, he's got to be there. That's when I realize, if he ain't black sweet and tall, I don't want no man at all"

iemand een idee?

Hallo Editoor, dit is het nummer "Black, Sweet and Tall" van het Oscar Klein Quartet (gezongen door Miriam Klein) en is beschikbaar op youtube. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

geplaatst:
Goedemorgen,

Ik ga het hier gewoon proberen want ik kom er echt niet uit. Ik hoorde een nummer voorbij komen en heb hier een spraakopname van gemaakt nu zitten we met meerdere mensen te zoeken maar niemand kan het vinden??? Ook de bekende apps etc leveren niks op.

Het nr gaat als volgt

Could be over could be gone in the blink of an eye. Now I'm always afraid that I want say goodbye.

Het wordt gezongen door een vrouw en is country achtig.

Wie o wie helpt mij????

G

geplaatst:
brittboogerd:

https://www.youtube.com/watch?v=thCTYcoo4BI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
Nee helaas dit is hem niet

geplaatst:
brittboogerd, niet toevallig deze?

https://www.youtube.com/watch?v=QuijXg8wm28

Oké, dit wordt een o-ja-momentje maar ik heb geen zin meer om mijn hersens erover te pijnigen dus wellicht kunnen jullie me helpen. Komt ie:
Ik zoek een folknummer, ergens uit de vroege 21e eeuw. Het lied was als ik het goed heb onderdeel van een lo-fi soundtrack die een relatief onbekende singer-songwriter maakte voor een bij mij onbekende film. Een akoestische gitaar en zijn mompelstem, meer is het niet. En tot slot het belangrijkste aanknopingspunt: het desbetreffende lied begint met het geluid van een boertje (en nee, stelletje lolbroeken, nou niet met een nummer van Mooi Wark of Normaal aan komen zetten).

Eeeeeeen nog geen dertig seconden later kom ik er zelf op. Wonderlijk is toch de menselijke geest. Voor de geïnteresseerden: dit was hem.

https://www.youtube.com/watch?v=vJxCalaV7t0

Gast
geplaatst: vandaag om 01:30 uur

geplaatst: vandaag om 01:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.