menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik kan geen berichten plaatsen bij albums waar ik wel of niet op heb gestemd.
Dit vlak zeg maar waar ik nu een bericht in typ heb ik niet bij albums.

Errug raar natuurlijk.

Misschien ligt het eraan dat je niet op de laatste berichten pagina zat. Als je niet op de pagine met de laatste berichten staat is dat veld inderdaad weg.

Ben je wel op de laatste pagina van een albumdiscussie? Voorbeeld: als er 6 pagina's aan berichten zijn en je bent op pagina 5, dan heb je inderdaad dat venster niet.

edit: wat mijn bovenbuurman zegt.

Het lukt nu wel.
Maar was gewoon op de laatste pagina ben bekend met deze fora.
Maar goed het is opgelost.

Thanks voor de snelle reacties in ieder geval.

Ik heb net een betaling gedaan om die banners te laten verdwijnen, maar bij Opera blijven ze gewoon. Hoe kan dit?? Bij Mozilla zijn de banners wel weg, maar die browser gebruik ik verder nooit.

ben je ook ingelogd in Opera?

Excuus, ik moest even uitloggen en weer inloggen, nu zijn ze weg

Wat een heerlijkheid, die Google Chrome banner vertraagde de site enorm en is nu weg.

David, uit de eerste reeks van Idols, heeft een bijzonder boeiend leven achter de rug. In 1968 bracht hij als Canadees een rock-album uit, om vervolgens 12 jaar later geboren te worden in Nederland. Het zou nog 17 jaar duren voor hij weer een album uitbracht. Deze keer deelnemend aan een Belgische metalband, waar hij niet bleef. In 2002 deed hij mee aan Idols en kwam zelfs in de top 10, wat niet verrassend is als je zo getalenteerd bent dat je een rock-album kan uitbrengen op je -12e. Hij won echter niet en teleurgesteld door zijn verlies kwam hij weer terecht bij de Belgische metal-scene. Als ik nu op zijn site kijk zie ik echter dat hij weer soul- en dancemuziek maakt.

rock-rick schreef:
David, uit de eerste reeks van Idols, heeft een bijzonder boeiend leven achter de rug. In 1968 bracht hij als Canadees een rock-album uit, om vervolgens 12 jaar later geboren te worden in Nederland. Het zou nog 17 jaar duren voor hij weer een album uitbracht. Deze keer deelnemend aan een Belgische metalband, waar hij niet bleef. In 2002 deed hij mee aan Idols en kwam zelfs in de top 10, wat niet verrassend is als je zo getalenteerd bent dat je een rock-album kan uitbrengen op je -12e. Hij won echter niet en teleurgesteld door zijn verlies kwam hij weer terecht bij de Belgische metal-scene. Als ik nu op zijn site kijk zie ik echter dat hij weer soul- en dancemuziek maakt.

You're kinda funny.

Ik heb het gecorrigeerd (maar dat had je zelf ook kunnen doen).

Arrie schreef:
Ik heb het gecorrigeerd (maar dat had je zelf ook kunnen doen).

Oh sorry, dat wist ik niet. Ik zal even kijken.

Klopt het dat bij privéberichten de volgende tekens het niet doen?

< >

?

bennerd
Ja, volgens mij omdat het dan gezien worden als codes.

Ah, op die fiets!

Ik kan het wel.

Ik faal gewoon. 't Werkt inderdaad niet als je er prut tussen zet, maar alleen < > kan dus wel. Blijkt.

Dus.

Vraagt zich af (en waarschijnlijk is deze vraag al genoeg gesteld) of men iets kan doen aan die mensen die enkel maar 5* stemmen op albums? Die trekken toch het hele gemiddelde naar de haaien.

bennerd
Men kan al beginnen zich daar niet aan te ergeren. Dat lost al veel op.

Stijn_Slayer
Ik vraag me af of er iets te doen is tegen mensen die op een album stemmen nog voordat de plaat uit is (en ook voordat deze gelekt is).

Hier bijvoorbeeld: Neil Young & The International Harvesters - A Treasure (2011)

En zoals altijd reageren ze nooit als je er een opmerking over plaatst.

Natuurlijk houd je altijd wel mensen die het nodig vinden om te stemmen terwijl ze een plaat niet kennen.....

Altijd leuk om leuk om te lezen waar Stijn nu weer over klaagt, ouwe zuurpruim dat je er ook rondloopt!
Maar Stijn, hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Stemmen nog niet mogelijk maken voor iedereen voor de plaat uit is? En als ie gelekt is dan? En zo en zo. En die plaat van Blu dan? Hoe zit dat dan? Daar heeft iedereen op gestemd en is die überhaupt nou uit of niet?

Stijn_Slayer
Als je nou eens goed leest... Ik vraag toch of er iets tegen te doen is, ik heb zelf niet echt een oplossing. Elke keer doorgeven aan een crewlid wanneer de plaat is gelekt schiet nml. niet echt op.

Feit blijft wel dat dit stemfraude is, en das ist verboten.

Gallow
Ik vind het idee van Slowgaze eigenlijk zo slecht nog niet; de stem functie pas mogelijk maken na de eerste release date. Gelekte albums zijn ook alles behalve betrouwbaar.

Wat een onzin, er zijn genoeg gelekte albums die wel betrouwbaar zijn, ik zou het ontzettend onhandig vinden..

Stemfraude kun je toch op lange termijn weinig tegen doen, is een beetje onzin om dan zo hypocriet te doen omdat dat nu bij 1 van je favoriete albums zo duidelijk is.

Gallow
The Scientist schreef:
Wat een onzin, er zijn genoeg gelekte albums die wel betrouwbaar zijn

Zoiets weet je pas na de release datum.

Stijn_Slayer
Ik ben alleen maar blij met hoge noteringen voor Neil Young, dus wat dat betreft had ik net zo goed niets kunnen zeggen.

Er is misschien weinig tegen te doen, maar om je er dan maar bij neer te leggen vind ik nogal slap. Ik zou er ook voor pleiten om de stemfunctie pas in te schakelen als het album uit is. Als 'ie dan van tevoren lekt moeten users maar even wachten met stemmen, toch? Met het echte exemplaar heb je inderdaad pas 100% zekerheid.

Gallow schreef:
Ik vind het idee van Slowgaze eigenlijk zo slecht nog niet; de stem functie pas mogelijk maken na de eerste release date. Gelekte albums zijn ook alles behalve betrouwbaar.

Wat moeten bv. recensenten dan doen, die de albums eerder krijgen opgestuurd?

Gallow
Een stem geven op hun blog/site/wat dan ook ipv op musicmeter? Kan je altijd nog bij het album naar linken.

FlyLo schreef:
(quote)

Wat moeten bv. recensenten dan doen, die de albums eerder krijgen opgestuurd?

Ik denk niet dat de wereld vergaat als ze niet op MuMe stemmen, of een weekje moeten wachten met stemmen.
Denk ik hoor, ik heb geen concreet bewijsmateriaal.

Oftewel: een hoop extra gedoe om niks. Laat het toch zoals het is, zo vaak komt het niet eens voor (alleen bij de grote releases denk ik want ik zie het quasi nooit).
Er zijn dan ook nog eens zoveel albums die bv. maandag uitkomen en donderdag of vrijdag al in de winkel liggen. Of bootlegs die nu pas officieel worden uitgebracht. Of.. (vul zelf maar aan)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:46 uur

geplaatst: vandaag om 17:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.