menu

Genres / Hip-Hop / Onbekende hiphop tracks

zoeken in:
avatar van DarkoMarco
Whooo dit smaakt naar meer! Lupe Fiasco klinkt hongerig Binnenkort maar in mijn rotatielijst!

avatar van Glaciers of Ice
Vet dat je naast het enorm vette Failure ook Form Follows Function noemt. Zeker een van mijn favorieten, briljant geschreven, maar dan ook echt. Ik zag een aantal jaren geleden vaak vergelijkingen tussen Nas en Lupe op YouTube en dan was Lupe vaak de mindere versie van Nas of de nieuwere. Als ik ze dan toch moet vergelijken heeft Nas nooit op Lupe zijn niveau gezeten qua teksten schrijven. Als muzikant heb ik wel meer van Nas genoten.

Failure is ook een voorbeeld waarvan ik denk dit behoort zo tot de beste teksten ooit en dan weet hij het met de muziek wel een beetje te verpesten. Lupe heeft dringend een sterke beatmaker nodig imo.

Dennisami
Form follows function heb ik nooit echt zo begrepen miss moet ik er nog eens aandachtig naar luisteren.

Hij heeft onlangs nog een nieuw nummer gereleased genaamd Animal pharm zeker het besluisteren waard!


avatar van timWTF
Gruwelijke Nederlandse producer.



avatar van timWTF



Blijft een van de ziekste producties.

Dennisami



Nou ben ik altijd wel op zoek naar Nas tracks, hier weer een pareltje!

avatar van timWTF
Oke, ik heb hulp nodig. Ik ben op zoek naar een track. Ik kan toch zweren dat ie hier ooit heeft gestaan. Ik weet alleen nog dat de artwork blauw was en dat je er een MC op zag staan. Heeft IEMAND een idee. Want ik sterf hier van onrust.

avatar van He$$el_01
Wat voor soort Hip Hop was het?

avatar van timWTF
Jazzhop, underground. Het was een mellow beat.

avatar van Bedorvenkebab
J-Live - All of the above?

avatar van timWTF
Ondanks dat dope is, eigenlijk niet. Het was getekend.

Mijn god ik ben onduidelijk. Uberhaupt bedankt voor de moeite, HAHA.

avatar van raafmau



Produced by Snowgoons

avatar van Dahero1
timWTF schreef:
Oke, ik heb hulp nodig. Ik ben op zoek naar een track. Ik kan toch zweren dat ie hier ooit heeft gestaan. Ik weet alleen nog dat de artwork blauw was en dat je er een MC op zag staan. Heeft IEMAND een idee. Want ik sterf hier van onrust.



jazzy beat, onbekende track, blauwe cover met mc, mellow beat..
dit moet hem zijn:
YouTube - Soul Scream - 16 ??????


avatar van Dahero1
timWTF schreef:
Oke, ik heb hulp nodig. Ik ben op zoek naar een track. Ik kan toch zweren dat ie hier ooit heeft gestaan. Ik weet alleen nog dat de artwork blauw was en dat je er een MC op zag staan. Heeft IEMAND een idee. Want ik sterf hier van onrust.


of deze YouTube - Common Sense- Chapter 13 (Rich Man vs. Poor Man)

avatar van Dahero1
timWTF schreef:
Oke, ik heb hulp nodig. Ik ben op zoek naar een track. Ik kan toch zweren dat ie hier ooit heeft gestaan. Ik weet alleen nog dat de artwork blauw was en dat je er een MC op zag staan. Heeft IEMAND een idee. Want ik sterf hier van onrust.


some funky dl?? YouTube - Funky DL - Say Yeah

avatar van Dahero1
timWTF schreef:
Oke, ik heb hulp nodig. Ik ben op zoek naar een track. Ik kan toch zweren dat ie hier ooit heeft gestaan. Ik weet alleen nog dat de artwork blauw was en dat je er een MC op zag staan. Heeft IEMAND een idee. Want ik sterf hier van onrust.


YouTube - Exile- Klepto (4TRK MIND)


avatar van Dahero1
YouTube - Madlib - Slim's Return ook een mc.. maar heeft de track vocals of wat??

avatar van timWTF
HAHA thanks man! Ja hij had vocals en was echt het type track met 3 views. Maar je hoeft niet al je tijd in mij te gooien haha.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:11 uur

geplaatst: vandaag om 00:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.